eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach Kancelarii Magistratu oraz w pomieszczeniach sanitarnych na II i III piętrze budynku przy pl. Wszystkich Świętych 3-4 (...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach Kancelarii Magistratu oraz w pomieszczeniach sanitarnych na II i III piętrze budynku przy
pl. Wszystkich Świętych 3-4 (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-453f6c99-c40c-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach Kancelarii Magistratu oraz w pomieszczeniach sanitarnych na II i III piętrze budynku przy
pl. Wszystkich Świętych 3-4 (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-453f6c99-c40c-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092673

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: Gmina Miejska Kraków na mocy umowy Nr W/II/12/OU/1/2023 z dnia 14.02.2023 r., powierzyła Wykonawcy: Impuls Contractor sp. z o.o., sp. k. (na kwotę brutto 2.190.015,00 zł co stanowi netto: 1.780.500,00 zł), wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu siedziby Urzędu Miasta Krakowa do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz dostosowanie siedziby UM Krakowa do obowiązujących przepisów technicznych wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych: wod. - kan, elektrycznej, wentylacji mech. na dz. Nr 430/2, obr. 1 Śródmieście, przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 (nr OR-10.271.98.2022).
Dodatkowo Gmina zawarła umowę nr W/II/374/OU/23/2023 w dniu 7.11.2023 r. z Impuls Contractor Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Rzepakowa 4R, 31-989 Kraków, na kwotę 940 000,00 złotych brutto (OR-10.271.88.2023).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 769886,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach Kancelarii Magistratu oraz w pomieszczeniach sanitarnych na II i III piętrze budynku przy pl. Wszystkich Świętych 3-4 ". Zakres prac:
1) część I – w zakresie pomieszczenia usytuowanego w Kancelarii Magistratu na parterze w spedycji, gabinecie kierownika, rejestracji poczty i pokoju socjalnym w zakresie prac konserwatorskich oraz towarzyszących im prac budowlanych, które nie były dotychczas realizowane zgodnie z wytycznymi komisji konserwatorskich;
2) część II – pomieszczenie sanitarne na II piętrze klatka F;
3) część III – pomieszczenie sanitarne na III piętrze klatka F.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony został w dokumentach:
1) projekcie architektoniczno – budowlanym;
2) projekcie technicznym konstrukcyjnym;
3) projekcie technicznym instalacji wentylacji mechanicznej, wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej pomieszczeń sanitarnych;
4) projekcie technicznym instalacji elektrycznych oraz słaboprądowych;
5) projekcie zagospodarowania terenu;
6) decyzji o zatwierdzeniu projektu architektoniczno-budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę nr 474/6740.2/2022 z dnia 26 sierpnia 2022 r.;
7) programie prac konserwatorskich;
8) pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN-II.5142.58.2022 z dnia 8 lipca 2022 r.,
9) STWIORB;
10) przedmiarze robót (w zakresie prac wskazanym w §2 pkt 2 wzoru umowy, które nie były objęte postępowaniem OR-10.271.98.2022 oraz zamówieniem OR-10.271.88.2023).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432210-9 - Wykładanie ścian

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1015000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impuls Contractor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362113459

7.3.3) Ulica: ul. Rzepakowa 4R

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-989

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1015000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Uwaga do sekcji 2.3) ogłoszenia: pełna nazwa zamówienia brzmi: „Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach Kancelarii Magistratu oraz w pomieszczeniach sanitarnych na II i III piętrze budynku przy pl. Wszystkich Świętych 3-4 – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego OR-
10.271.98.2022”.
2. Uwaga do sekcji 3.1.1) ogłoszenia: uzupełnienie uzasadnienia:
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone:
a) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
b) dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych;
c) jako zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, które były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z jego przedmiotem;
d) wartość zamówienia nie przekracza 100% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych.
Dodatkowo całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego i ujawniona w ogłoszeniu o zamówieniu.
Powyższe uzasadnienie wyczerpuje przesłanki do stosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Umowa nr W/II/19/OU/1/2024 z dnia 26 lutego 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.