Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00041168/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz dostawą piasku rzecznego i soli drogowej z antyzbrylaczem na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samborzec 199
1.5.2.) Miejscowość: Samborzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8320406
1.5.8.) Numer faksu: 15 8320406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpsandom@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpsan.samorzad.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdpsan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz dostawą piasku rzecznego i soli drogowej z antyzbrylaczem na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac1a1872-b462-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015407/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą piasku rzecznego i soli drogowej z antyzbrylaczem na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041168
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.26.2.2024.P-2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 355041,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu sandomierskiego.Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa soli drogowej wraz z rozładunkiem na plac składowy [siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu; 27-650 Samborzec 199] w ilości 650 ton.
• Sól stanowiąca przedmiot zamówienia winna spełniać wymagania określone w normie PN-86/C-84081/02 Sól (chlorek sodowy). Wymagania: Musi odpowiadać wymaganiom higienicznym (posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny) oraz posiadać dopuszczenie lub inny dokument wskazujący na możliwość stosowania (atest, aktualne świadectwo dopuszczenia lub inny dokument wskazujący na możliwość stosowania na drogach na terenie kraju).
• Dostawa soli objęta zamówieniem będzie zrealizowana w trakcie obowiązywania umowy partiami.
- pierwsza dostawa w ilości 250 ton (partiami, wg. zgłoszonego zapotrzebowania w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy).
- druga dostawa w ilości 400 ton (partiami, wg. zgłoszonego zapotrzebowania w miesiącach jesiennych w terminie do 10 października 2024 r.)
• Dostawy realizowane będą samochodami samowyładowczymi, a Dostawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną na jakość przewożonego materiału, a w szczególności na jego zawilgocenie. Ilość i wydajność środków transportu winna gwarantować terminowość dostaw.
• Forma dostawy – sól luzem bez opakowań
• Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości poszczególnych partii soli drogowej. W przypadku dostarczenia soli niezgodnej z wymogami Zamawiającego, materiał zostanie pozostawiony do dyspozycji Dostawcy.
• Przed podpisaniem umowy Dostawca zobowiązany będzie przedstawić zamawiającemu atest higieniczny PZH, opinię IBDM wraz z załącznikami (tj. wynikami badań soli drogowej lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne wydane przez odpowiednie jednostki na terenie UE) potwierdzające przeznaczenie soli do posypywania dróg. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Ww. dokumenty należy również przedstawić w przypadku każdej zmiany źródła pochodzenia soli drogowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 318318,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa piasku rzecznego na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych.Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa piasku rzecznego wraz z rozładunkiem na plac składowy [siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu; 27-650 Samborzec 199] w ilości 1300 ton.
• Piasek rzeczny sortowany 0-2 mm.
• Dostawa piasku objęta zamówieniem będzie zrealizowana w trakcie obowiązywania umowy partiami.
- pierwsza dostawa w ilości 500 ton (partiami, wg. zgłoszonego zapotrzebowania w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy).
- druga dostawa w ilości 800 ton (partiami, wg. zgłoszonego zapotrzebowania w miesiącach jesiennych w terminie do 10 października 2024 r.)
• Dostawy realizowane będą samochodami samowyładowczymi, a Dostawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną na jakość przewożonego materiału. Ilość i wydajność środków transportu winna gwarantować terminowość dostaw.
• Forma dostawy – luzem bez opakowań
• Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości poszczególnych partii piasku. W przypadku dostarczenia piasku niezgodnej z wymogami Zamawiającego, materiał zostanie pozostawiony do dyspozycji Dostawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 36723,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334990,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272676062
7.3.3) Ulica: ul. Siedmiogrodzka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-204
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47170,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48769,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Dostawa soli drogowej dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.