eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Najem samochodów na potrzeby ZDiZ w Gdyni - umowa 2 lata



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Najem samochodów na potrzeby ZDiZ w Gdyni - umowa 2 lata

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.4.2.) Miejscowość: Gdynia

1.4.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221699

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00191756

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
CZĘŚĆ 1 – najem dwóch (2) samochodów osobowych dostawczych (samochody elektryczne)
1. Przedmiotem zamówienia jest najem dwóch (2) samochodów osobowych dostawczych typu Furgon minivan (samochody z napędem elektrycznym) na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni. Przedmiot zamówienia obejmuje długoterminowy najem fabrycznie nowych lub używanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022r. lub „demo car” samochodów elektrycznych, z przebiegiem nie większym niż 20000 km wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem pojazdów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu OFERTA, serwisu naprawy samochodów / autoryzowanej stacji obsługi pojazdów, zlokalizowanego w odległości do 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego w Gdyni przy ul. 10 lutego 24.
3. Samochody w okresie obowiązywania umowy objęte będą ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC), auto-casco (AC+NWW) oraz Assistance, finansowanym przez Wykonawcę:
– Polisa AC obejmuje wszystkie przypadki, które mogą powodować obciążenie Zamawiającego z tytułu uszkodzenia pojazdu, 24 godzinne Assistance, zakres świadczeń obejmuje teren RP,
– Polisy NNW z minimalną kwotą ubezpieczenia na każdy samochód w wysokości 10.000,00 zł,
4. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie samochody jednorazowo do siedziby przy ul. 10 lutego 24 w Gdyni.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚĆ 1 oraz warunki realizacji, stanowią:
– Opis przedmiotu zamówienia (część 1) – zał. 1a-1,
– Wzór umowy – zał. 6a.

Po zmianie:
CZĘŚĆ 1 – najem dwóch (2) samochodów osobowych dostawczych (samochody elektryczne)
1. Przedmiotem zamówienia jest najem dwóch (2) samochodów osobowych dostawczych typu Furgon minivan (samochody z napędem elektrycznym) na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni. Przedmiot zamówienia obejmuje długoterminowy najem fabrycznie nowych lub używanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022r. lub „demo car” samochodów elektrycznych, z przebiegiem nie większym niż 20000 km wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem pojazdów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu OFERTA, serwisu naprawy samochodów / autoryzowanej stacji obsługi pojazdów, zlokalizowanego w odległości do 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego w Gdyni przy ul. 10 lutego 24.
3. Samochody w okresie obowiązywania umowy objęte będą ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC), auto-casco (AC+NWW) oraz Assistance, finansowanym przez Wykonawcę:
– Polisa AC obejmuje wszystkie przypadki, które mogą powodować obciążenie Zamawiającego z tytułu uszkodzenia pojazdu, 24 godzinne Assistance, zakres świadczeń obejmuje teren RP,
– Polisy NNW z minimalną kwotą ubezpieczenia na każdy samochód w wysokości 10.000,00 zł,
4. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie samochody jednorazowo do siedziby przy ul. 10 lutego 24 w Gdyni.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚĆ 1 oraz warunki realizacji, stanowią:
– Opis przedmiotu zamówienia (część 1) – zał. 1a-1- ZMIENIONY,
– Wzór umowy – zał. 6a -ZMIENIONY .

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
CZĘŚĆ 2 – najem jednego (1) samochodu osobowego
1. Przedmiotem zamówienia jest najem jednego (1) samochodu osobowego. Przedmiot zamówienia obejmuje długoterminowy najem fabrycznie nowego lub używanego samochodu osobowego (7) osobowego łącznie wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022r. lub „demo car”,
z przebiegiem nie większym niż 20000 km wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem pojazdu.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu OFERTA, serwisu naprawy samochodów / autoryzowanej stacji obsługi pojazdów, zlokalizowanego w odległości do 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego w Gdyni przy ul. 10 lutego 24. 3. Samochód w okresie obowiązywania umowy objęte będzie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC), auto-casco (AC+NWW) oraz Assistance, finansowanym przez Wykonawcę: –Polisa AC obejmuje wszystkie przypadki, które mogą powodować obciążenie Zamawiającego z tytułu uszkodzenia pojazdu, 24 godzinne Assistance, zakres świadczeń obejmuje teren RP, –Polisy NNW z minimalną kwotą ubezpieczenia na każdy samochód w wysokości 10.000,00 zł, 4. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie samochody jednorazowo do siedziby przy ul. 10 lutego 24 w Gdyni.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚĆ 2 oraz warunki realizacji, stanowią:
– Opis przedmiotu zamówienia (część 2) – zał. 1b-2,
– Wzór umowy – zał. 6b.

Po zmianie:
CZĘŚĆ 2 – najem jednego (1) samochodu osobowego
1. Przedmiotem zamówienia jest najem jednego (1) samochodu osobowego. Przedmiot zamówienia obejmuje długoterminowy najem fabrycznie nowego lub używanego samochodu osobowego (7) osobowego łącznie wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022r. lub „demo car”,
z przebiegiem nie większym niż 20000 km wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem pojazdu.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu OFERTA, serwisu naprawy samochodów / autoryzowanej stacji obsługi pojazdów, zlokalizowanego w odległości do 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego w Gdyni przy ul. 10 lutego 24. 3. Samochód w okresie obowiązywania umowy objęte będzie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC), auto-casco (AC+NWW) oraz Assistance, finansowanym przez Wykonawcę: –Polisa AC obejmuje wszystkie przypadki, które mogą powodować obciążenie Zamawiającego z tytułu uszkodzenia pojazdu, 24 godzinne Assistance, zakres świadczeń obejmuje teren RP, –Polisy NNW z minimalną kwotą ubezpieczenia na każdy samochód w wysokości 10.000,00 zł, 4. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie samochody jednorazowo do siedziby przy ul. 10 lutego 24 w Gdyni.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚĆ 2 oraz warunki realizacji, stanowią:
– Opis przedmiotu zamówienia (część 2) – zał. 1b-2- ZMIENIONY,
– Wzór umowy – zał. 6b- ZMIENIONY.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
CZĘŚĆ 3
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zamówienie w zakresie podstawowym: najem siedmiu (7) samochodów osobowych (w tym: dwa (2) samochody osobowe klasy C typu kombi, pięć (5) samochodów osobowych SUV - Sport Utility Vehicles, klasy B, fabrycznie nowych lub używanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022r., z przebiegiem nie większym niż 20000 km, kompletnych, wolnych od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem samochodów, o parametrach technicznych, nie gorszych niż parametry określone w załączniku 1c-3, 1d-3 do SWZ. 2) zamówienie w zakresie prawa opcji: najem trzech (3) samochodów osobowych SUV klasy B, fabrycznie nowych lub używanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023r. samochodów osobowych, z przebiegiem nie większym niż 20 000 km, kompletnych, wolnych od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem samochodów, o parametrach technicznych, nie gorszych niż parametry określone w załączniku 1e-3 do SWZ. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu OFERTA, serwisu naprawy samochodów / autoryzowanej stacji obsługi pojazdów, zlokalizowanego w odległości do 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego w Gdyni przy ul. 10 lutego 24. 3. Samochody w okresie obowiązywania umowy objęte będą ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC), auto-casco (AC+NWW) oraz Assistance, finansowanym przez Wykonawcę: –Polisa AC obejmuje wszystkie przypadki, które mogą powodować obciążenie Zamawiającego z tytułu uszkodzenia pojazdu, 24 godzinne Assistance, zakres świadczeń obejmuje teren RP,
– Polisy NNW z minimalną kwotą ubezpieczenia na każdy samochód w wysokości 10.000,00 zł. 4.Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie samochody jednorazowo do siedziby przy ul. 10 lutego 24 w Gdyni. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚĆ 3 oraz warunki realizacji, stanowią: – Opis przedmiotu zamówienia (część 3 zamówienie podstawowe) – zał.1c-3,
– Opis przedmiotu zamówienia (część 3 zamówienie podstawowe) zał. 1d-3,
– Opis przedmiotu zamówienia (część 3 ) – zał. 1e-3 (dot. prawa opcji),
– Wzór umowy - załącznik nr 6c.

Po zmianie:
CZĘŚĆ 3
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zamówienie w zakresie podstawowym: najem siedmiu (7) samochodów osobowych (w tym: dwa (2) samochody osobowe klasy C typu kombi, pięć (5) samochodów osobowych SUV - Sport Utility Vehicles, klasy B, fabrycznie nowych lub używanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022r., z przebiegiem nie większym niż 20000 km, kompletnych, wolnych od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem samochodów, o parametrach technicznych, nie gorszych niż parametry określone w załączniku 1c-3, 1d-3 do SWZ. 2) zamówienie w zakresie prawa opcji: najem trzech (3) samochodów osobowych SUV klasy B, fabrycznie nowych lub używanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023r. samochodów osobowych, z przebiegiem nie większym niż 20 000 km, kompletnych, wolnych od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem samochodów, o parametrach technicznych, nie gorszych niż parametry określone w załączniku 1e-3 do SWZ. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu OFERTA, serwisu naprawy samochodów / autoryzowanej stacji obsługi pojazdów, zlokalizowanego w odległości do 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego w Gdyni przy ul. 10 lutego 24. 3. Samochody w okresie obowiązywania umowy objęte będą ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC), auto-casco (AC+NWW) oraz Assistance, finansowanym przez Wykonawcę: –Polisa AC obejmuje wszystkie przypadki, które mogą powodować obciążenie Zamawiającego z tytułu uszkodzenia pojazdu, 24 godzinne Assistance, zakres świadczeń obejmuje teren RP,
– Polisy NNW z minimalną kwotą ubezpieczenia na każdy samochód w wysokości 10.000,00 zł. 4.Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie samochody jednorazowo do siedziby przy ul. 10 lutego 24 w Gdyni. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚĆ 3 oraz warunki realizacji, stanowią: – Opis przedmiotu zamówienia (część 3 zamówienie podstawowe) – zał.1c-3 - ZMIENIONY z dn. 23.02.2024,
– Opis przedmiotu zamówienia (część 3 zamówienie podstawowe) zał. 1d-3 - ZMIENIONY z d. 23.02.2024,
– Opis przedmiotu zamówienia (część 3 ) – zał. 1e-3 (dot. prawa opcji)- ZMIENIONY z d n. 27.02.2024,
– Wzór umowy - załącznik nr 6c- ZMIENIONY.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Prawo opcji i warunki zastosowania. 1)Na podstawie art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. 2) Rodzaj i wartość opcji: a) Przedmiot zamówienia w ramach prawa opcji obejmuje najem do trzech (3) samochodów osobowych SUV klasy B wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem samochodów, o parametrach technicznych, nie gorszych niż parametry określone w zał. 1e-3 do SWZ. Samochody, co do których wykonywane będzie prawo opcji, objęte będą ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC), auto-casco (AC+NWW) oraz Assistance, finansowanym przez Wykonawcę: – Polisa AC obejmuje wszystkie przypadki, które mogą powodować obciążenie Zamawiającego z tytułu uszkodzenia pojazdu, 24 godzinne Assistance, zakres świadczeń obejmuje teren RP,
– Polisa NNW z minimalną kwotą ubezpieczenia na każdy samochód w wysokości 10.000,00 zł. b) czas trwania prawa opcji – Zamawiający przewiduje uruchomienie prawa opcji w okresie obowiązywania podstawowej umowy najmu dla CZĘŚCI 3. Czas trwania opcji: przez okres do 24 miesięcy (tj. od dnia 01.07.2024 do dnia 01.07.2026). c) wartość opcji: wartości najmu trzech (3) samochodów SUV klasy B, zgodnie z ofertą Wykonawcy. W sytuacji zastosowania prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do najmu samochodów Zamawiającemu, o których mowa pkt 2 lit. a, według cen wskazanych w Formularzu cenowym (zał. 1a do SWZ). 3) Okoliczności skorzystania z prawa opcji: a) Zamawiający przewiduje uruchomienie zamówienia na prawach opcji, w zakresie o którym mowa pkt 2 powyżej, w przypadku wystąpienia konieczności jej zastosowania, stosownie do wynikłych potrzeb i możliwości finansowych. b) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającego na najmie maksymalnie do 3 samochodów osobowych SUV klasy B. Zamawiający w ramach prawa opcji może wynająć od Wykonawcy mniejszą liczbę w/w samochodów, w stosunku do ilości wskazanej w formularzu cenowym dot. prawa opcji. c) Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w każdym momencie 24-miesięcznego okresu obowiązywania umowy dla CZĘŚCI 3, poprzez złożenie przez Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej 14 dniowym, pisemnego oświadczenia określającego zakres skorzystania z prawa opcji. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zastrzega się, iż zakres przedmiotu zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres najmu objęty prawem opcji nie jest gwarantowany do realizacji. Najem samochodu objęty prawem opcji stanowi przedmiot zamówienia, przy czym obowiązek jego realizacji, aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji, na warunkach określonych w dokumentach zamówienia. d) Przedmiot umowy objęty prawem opcji jest tożsamy z przedmiotem realizowanym jak dla CZĘŚCI 3 zamówienia. e) Przedmiot umowy objęty prawem opcji będzie realizowany na takich samych zasadach i warunkach jak realizacja umowy dla CZĘŚCI 3 zamówienia (zamówienie podstawowe). Wszelkie postanowienia umowy, w szczególności w zakresie obowiązków i zobowiązań stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, zasad współpracy są obowiązujące zarówno dla zamówienia podstawowego jak i zamówienia objętego prawem opcji. f) Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków umowy, która zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia postępowania i nie będzie wymagane zawarcie aneksu do przedmiotowej umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji w części lub w pełnym zakresie opcji, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy takim w zakresie, w jakim Zamawiający z opcji skorzysta.

Po zmianie:
Prawo opcji i warunki zastosowania. 1)Na podstawie art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. 2) Rodzaj i wartość opcji: a) Przedmiot zamówienia w ramach prawa opcji obejmuje najem do trzech (3) samochodów osobowych SUV klasy B wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem samochodów, o parametrach technicznych, nie gorszych niż parametry określone w zał. 1e-3 - ZMIENIONY z dn. 27.02.2024 do SWZ. Samochody, co do których wykonywane będzie prawo opcji, objęte będą ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC), auto-casco (AC+NWW) oraz Assistance, finansowanym przez Wykonawcę: – Polisa AC obejmuje wszystkie przypadki, które mogą powodować obciążenie Zamawiającego z tytułu uszkodzenia pojazdu, 24 godzinne Assistance, zakres świadczeń obejmuje teren RP,
– Polisa NNW z minimalną kwotą ubezpieczenia na każdy samochód w wysokości 10.000,00 zł. b) czas trwania prawa opcji – Zamawiający przewiduje uruchomienie prawa opcji w okresie obowiązywania podstawowej umowy najmu dla CZĘŚCI 3. Czas trwania opcji: przez okres do 24 miesięcy (tj. od dnia 01.07.2024 do dnia 01.07.2026). c) wartość opcji: wartości najmu trzech (3) samochodów SUV klasy B, zgodnie z ofertą Wykonawcy. W sytuacji zastosowania prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do najmu samochodów Zamawiającemu, o których mowa pkt 2 lit. a, według cen wskazanych w Formularzu cenowym (zał. 1a do SWZ). 3) Okoliczności skorzystania z prawa opcji: a) Zamawiający przewiduje uruchomienie zamówienia na prawach opcji, w zakresie o którym mowa pkt 2 powyżej, w przypadku wystąpienia konieczności jej zastosowania, stosownie do wynikłych potrzeb i możliwości finansowych. b) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającego na najmie maksymalnie do 3 samochodów osobowych SUV klasy B. Zamawiający w ramach prawa opcji może wynająć od Wykonawcy mniejszą liczbę w/w samochodów, w stosunku do ilości wskazanej w formularzu cenowym dot. prawa opcji. c) Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w każdym momencie 24-miesięcznego okresu obowiązywania umowy dla CZĘŚCI 3, poprzez złożenie przez Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej 14 dniowym, pisemnego oświadczenia określającego zakres skorzystania z prawa opcji. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zastrzega się, iż zakres przedmiotu zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres najmu objęty prawem opcji nie jest gwarantowany do realizacji. Najem samochodu objęty prawem opcji stanowi przedmiot zamówienia, przy czym obowiązek jego realizacji, aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji, na warunkach określonych w dokumentach zamówienia. d) Przedmiot umowy objęty prawem opcji jest tożsamy z przedmiotem realizowanym jak dla CZĘŚCI 3 zamówienia. e) Przedmiot umowy objęty prawem opcji będzie realizowany na takich samych zasadach i warunkach jak realizacja umowy dla CZĘŚCI 3 zamówienia (zamówienie podstawowe). Wszelkie postanowienia umowy, w szczególności w zakresie obowiązków i zobowiązań stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, zasad współpracy są obowiązujące zarówno dla zamówienia podstawowego jak i zamówienia objętego prawem opcji. f) Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków umowy, która zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia postępowania i nie będzie wymagane zawarcie aneksu do przedmiotowej umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji w części lub w pełnym zakresie opcji, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy takim w zakresie, w jakim Zamawiający z opcji skorzysta.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2. Wykonawca składa wraz z ofertą odpowiednio, na wybraną część zamówienia:
1) Formularz cenowy, sporządzony wg wzoru Zamawiającego,
o treści odpowiadającej Załącznikowi 1a do SWZ,
2) Specyfikacje oferowanego samochodu, o treści odpowiadającej odpowiednio załącznikowi 2a-1, 2b-2, 2c-3, 2d-3 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1, pkt 4 i pkt 8, ustawy Pzp, na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 835, ze zm.),
o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2a do SWZ oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2b do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 4. Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 2 – załączniki nr 2a i 2b do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 2a i nr 2b do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 7. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2-6, składa się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Pełnomocnictwa. 1) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacji stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu otrzymania poufności tych informacji, przekazuje je Zamawiającemu w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.

Po zmianie:
DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2. Wykonawca składa wraz z ofertą odpowiednio, na wybraną część zamówienia:
1) Formularz cenowy, sporządzony wg wzoru Zamawiającego,
o treści odpowiadającej Załącznikowi 1a - ZMIENIONY z dn. 27.02.2024 do SWZ,
2) Specyfikacje oferowanego samochodu, o treści odpowiadającej odpowiednio załącznikowi 2a-1- ZMIENIONY , 2b-2 - ZMIENIONY, 2c-3- ZMIENIONY z dn. 23.02.2024, 2d-3 do SWZ- ZMIENIONY z dn. 23.02.2024, 2e-3 -ZMIENIONY z dn. 27.02.2024.
3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1, pkt 4 i pkt 8, ustawy Pzp, na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 835, ze zm.),
o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2a do SWZ oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2b do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 4. Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 2 – załączniki nr 2a i 2b do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 2a i nr 2b do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 7. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2-6, składa się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Pełnomocnictwa. 1) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacji stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a, 6b, 6c do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 6a, 6b, 6c do SWZ.
Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik 6a, 6b, 6c do SWZ. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w §11/§12 wzoru umowy, stanowiącego załącznik 6a, 6b, 6c do SWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik 6a, 6b, 6c do SWZ.

Po zmianie:
Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a- ZMIENIONY, 6b- ZMIENIONY, 6c - ZMIENIONY do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 6a- ZMIENIONY, 6b- ZMIENIONY, 6c - ZMIENIONY do SWZ.
Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a- ZMIENIONY, 6b- ZMIENIONY, 6c- ZMIENIONY do SWZ. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w §11/§12 wzoru umowy, stanowiącego załącznik 6a- ZMIENIONY, 6b- ZMIENIONY, 6c - ZMIENIONY do SWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik 6a- ZMIENIONY, 6b- ZMIENIONY, 6c - ZMIENIONY do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-28 10:00

Po zmianie:
2024-03-01 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-28 11:00

Po zmianie:
2024-03-01 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-28

Po zmianie:
2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.