eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Supraśl

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Supraśl

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Supraśl

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1764ce70-e28a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033108/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Supraśl

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189181

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, parków, placów i innych otwartych terenów publicznych na obszarze Gminy Supraśl (wsie: Sobolewo, Henrykowo, Zaścianki, Grabówka, Sowlany, Karakule, Ogrodniczki, Ciasne, miasto Supraśl, Cieliczanka, Jałówka, Sadowy Stok, Sokołda, Podsokołda, Kol. Kozły, Woronicze Międzyrzecze, Surażkowo, Łaźnie, Podłaźnie, Kol. Turo) oraz szaf sterujących oraz wykonywanie wszystkich czynności towarzyszących konserwacji.

Utrzymanie i konserwacja obejmuje świadczenie w szczególności następujących usług:
1) utrzymanie w stanie sprawności opraw oświetleniowych oraz szafek sterowania znajdujących się na terenie gminy Supraśl,
2) wymiana źródeł światła przy czym koszty zakupu źródeł światła ponosi Zamawiający (wykonanie inwentaryzacji wymienionych źródeł światła i przekazanie w formie papierowej i elektronicznej),
3) wymiana uszkodzonych opraw i kloszy – przy czym koszty zakupu opraw i kloszy ponosi Zamawiający (wykonanie inwentaryzacji wymienionych opraw i kloszy i przekazanie w formie papierowej i elektronicznej),
4) wymiana dławików, kondensatorów, układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych,
5) prostowanie przekrzywionych opraw oraz przekręcanie wysięgników do pozycji prawidłowej,
6) wymiana przewodów w latarniach,
7) wymiana tabliczek słupowych,
8) wymiana uszkodzonych wkładek topikowych,
9) wymiana uszkodzonych główek bezpiecznikowych,
10) wymiana podstaw bezpiecznikowych,
11) wymiana i dokręcanie zacisków prądowych,
12) lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,
13) naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,
14) wymiana odcinków przewodów napowietrznej sieci oświetleniowej,
15) czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych,
16) wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych,
17) wymiana opasek zabezpieczających,
18) poprawianie opasek słupowych,
19) wymiana wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych w stacjach w obwodach oświetlenia drogowego,
20) wymiana przewodów w tablicach oświetleniowych,
21) wymiana listew zaciskowych,
22) wymiana przekaźników zmierzchowych,
23) wymiana styczników,
24) wymiana zegarów sterujących oświetleniem – przy czym koszty zakupu zegarów ponosi Zamawiający (wykonanie inwentaryzacji wymienionych zegarów i przekazanie w formie papierowej i elektronicznej),
25) regulacja zegarów i przekaźników zmierzchowych (zgodnie z załącznikiem nr 1),
26) prowadzenie oględzin sieci oświetlenia drogowego,
27) przekazywanie zużytych źródeł światła podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie do prowadzenia takiej działalności,
28) fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, placów gminnych wyposażone w środki łączności, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny (podnośnik samochodowy dopuszczony do pracy pod napięciem) oraz osoby wykonujące czynności posiadające odpowiednie kwalifikacje do pracy pod napięciem, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach,
29) bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach i likwidacja w/w awarii w ciągu maksymalnie ....godzin (ilość godzin zostanie uzupełniona na podstawie oferty Wykonawcy) od momentu zgłoszenia wraz z informacją do Zamawiającego o wykonaniu tych zadań,
30) wymiana wyeksploatowanych źródeł światła w terminie maksymalnie .... godzin (ilość godzin zostanie uzupełniona na podstawie oferty Wykonawcy) od momentu zgłoszenia,
31) informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, placów gminnych,
32) likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowego zdarzenia (wichura, wypadek drogowy itp.), uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony, rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, wyrwane drzwiczki wnęk słupa, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa) w ciągu max. 3 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu,
33) wycinanie, podcinanie gałęzi wrastających w lampy,
34) zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia,
35) bieżącą współpracę z PGE Dystrybucja S.A.,
36) w przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia z PGE Dystrybucja S. i egzekwowanie jak najszybszego usunięcia awarii,
37) zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 108), osób wykonujących czynności wymienione w zakresie realizacji zamówienia polegające na pracach elektroinstalacyjnych związanych z konserwacją i naprawą oświetlenia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 108). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w § 2 Wzoru umowy,
38) wykonawca udostępni numer telefonu i adres e-mail, na który będzie można zgłaszać wszelkie awarie wymagające natychmiastowego zabezpieczenia, informacje związane z realizacją umowy i będzie czynny całą dobę we wszystkie dni, pod którym pracownicy będą mogli zgłaszać awarie oświetlenia ulicznego,
39) w trakcie prowadzenia robót w miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z innymi przewodami podziemnymi lub miejscach kolizji z infrastrukturą nadziemną Wykonawca będzie wykonywał w uzgodnieniu z ich właścicielami bądź zarządcami,
40) wszelkie roboty związane z konserwacją oświetlenia ulicznego można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania.

Inne obowiązki Wykonawcy:

1) W przypadku nie podjęcia oraz niekontynuowania obowiązków ciążących na
Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na konserwację
oświetlenia ulicznego, Zamawiający w trypie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę.
2) Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów zastępczej konserwacji oświetlenia z kolejnej wystawionej faktury.
3) Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót.
4) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności.
5) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowanych zawinioną przez siebie niewłaściwą konserwacją oświetlenia objętą niniejszej umowa oraz wypełnieniem obowiązków wynikających z niniejszej umowy.
6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi
wykonane przez Podwykonawców.
7) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności.
8) Należności za roboty zlecone przez /zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącone z faktury Wykonawcy, na Wykonawca wyraża zgodę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144648 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144648 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144648 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego ELEKTRON s.c. Jan Drobot, Robert Drobot,Rafał Drobot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423192713

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144648 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.