eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prószków › Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Prószków w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Prószków w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530562532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 11

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 464 80 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: proszkow@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://proszkow.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Prószków w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-757f5d53-d85e-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171810

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (roboty drogowe) z zakresu utrzymania i konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Prószków w 2023 r. zgodnie z zakresem rzeczowym robót stanowiącym załącznik nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia.
3.2. Prace odbywać się będą na terenach leśnych stanowiących własność Skarbu Państwa, pozostających w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasów Państwowych Nadleśnictwa Prószków; w województwie opolskim, powiaty opolski, prudnicki, nyski i krapkowicki (teren administracyjny Nadleśnictwa Prószków).
3.3. W ramach zamówienia należy przeprowadzić konserwacje dróg w ramach bieżącego utrzymania polegającego miedzy innymi na: ścince poboczy, wykoszeniu poboczy, wyrównaniu nawierzchni za pomocą maszyn drogowych takich jak równiarki i tym podobnych, wyrównanie nawierzchni poprzez usunięciu lokalnych zaniżeń poprzez uzupełnienie ich kruszywem drogowym (z wyjątkiem kruszyw pochodzenia wapiennego), wałowanie nawierzchni.
3.4. Prace będą miały charakter interwencyjny, co oznacza, że Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania częściowych uzupełnień nawierzchni dróg leśnych różnymi metodami w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie całego Nadleśnictwa Prószków. Zamawiający określił pięć sposobów (technologii) konserwacji i wykonywania częściowych uzupełnień nawierzchni dróg, których zastosowanie precyzowane będzie w zleceniu na podstawie którego Wykonawca przystąpi do prac. Obiektami na których przewiduje się konserwację jedną z trzech metod (technologii) są drogi leśne wewnętrzne (w tym dojazdy pożarowe). Przedmiotowe drogi posiadają nawierzchnie tłuczniowe, żużlowe, oraz gruntowe. Zamawiający zastrzega możliwość łączenia kilku metod na jednym odcinku drogi (np. wbudowanie kruszywa, wykaszanie poboczy, ścinka poboczy).
3.5. Sposoby konserwacji i uzupełnień nawierzchni dróg leśnych (utrzymanie bieżące) technologie, zakres prac):
1) Równanie, profilowanie wraz ze ścięciem poboczy dróg leśnych;
2) Punktowe dogęszczenie nawierzchni i ubytków mieszanką drobną, fr. 0-10 mm (dopuszczalna odchyłka +/- 3 mm);
3) Uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg leśnych (likwidacja wyrw, zaniżeń, kolein) kruszywem drogowym, łamanym, naturalnym (dolomitowym, szarogłazowym, bazaltowym lub równoważnym), fr. 0-32 mm (dopuszczalna odchyłka +/- 3 mm).
4) Uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg leśnych (likwidacja wyrw, zaniżeń, kolein) kruszywem drogowym, łamanym, naturalnym (dolomitowym, szarogłazowym, bazaltowym lub równoważnym), fr. 32-63 mm (dopuszczalna odchyłka +/- 3 mm).
Podana odchyłka (+/-3 mm) oznacza iż dostarczone kruszywo może mieścić się w granicach frakcji różnych od podanych w ppkt 2)-4) w zakresie 3 mm. Powyższe podyktowane jest zróżnicowaną dostępnością frakcji w rożnych kopalniach kruszyw.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilość poszczególnych technologii wskazanych w formularzu oferty z możliwością ich wymiany względem innych wycenionych pozycji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zleconych robót względem ilości wskazanych w formularzu ofertowym. Zamawiający dochowa wszelkich starań aby zlecone roboty stanowiły przynajmniej wartość 90% ceny ofertowej brutto.
3.6. Wykonawca poda w ofercie cenę całości zamówienia oraz ceny jednostkowe:
1) wbudowania, zakupu i dowiezienia 1 tony kruszywa w uszkodzenia drogi, z jej rozplantowaniem i zagęszczeniem z rozróżnieniem frakcji;
2) równania i profilowania nawierzchni wraz ze ścięciem poboczy za każde 100 mb;
3.7. Zamawiający określi w zleceniu dostawy szczegółowe ilości kruszywa w poszczególnych leśnictwach z rozbiciem na poszczególne frakcje – na podstawie bieżących potrzeb w zakresie zapewnienia przejezdności dróg leśnych. Zamawiający nie precyzuje się z góry lokalizacji szczegółowej wymaganych dostaw, co oznacza, że Wykonawca będzie realizował dostawy cząstkowe w ilościach i lokalizacjach odpowiadających kolejności potrzeb w danych leśnictwach, w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lub do wyczerpania limitu określonego wartością zamówienia wg umowy z wykonawcą.
3.8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot umowy za pomocą sprawnych dopuszczonych do użytku urządzeń i maszyn przeznaczonych do wykonywania robót budowlanych w zakresie drogownictwa, za pomocą atestowanych wyrobów i materiałów budowlanych dopuszczonych do obrotu na rynku krajowym. Na potwierdzenie stosowania odpowiednich materiałów Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. dotyczące zastosowanych materiałów.
3.9. Kody CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg; 45233141–9 Roboty w zakresie konserwacji dróg; 14212200–2 Kruszywo; 60100000–9 Usługi w zakresie transportu drogowego;
3.10. Warunki wykonywania zamówienia dotyczące prowadzenia robót:
1) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wytycznymi niniejszej SWZ, a także jej pozostałymi załącznikami.
2) Dojazd do poszczególnych dróg leśnych, transport materiałów budowlanych, wywóz urobku odbywać się będzie drogami leśnymi wskazanymi w terenie przez Leśniczych/ Podleśniczych / Przedstawicieli Zamawiającego poszczególnych leśnictw. Prędkość z jaką mogą poruszać się kierowcy po drogach leśnych nie może przekroczyć 40 km/h. Prędkość należy dostosować do panujących warunków atmosferycznych oraz stanu nawierzchni dróg. Stosowanie nadmiernej prędkości potraktowane zostanie jak niszczenie mienia Skarbu Państwa.
3) Odpady budowlane i inne odpady powstałe przy realizacji przedmiotu zamówienia będą na bieżąco usuwane z miejsca prowadzenia robót. Niedopuszczalne jest pozostawienie niezabezpieczonych śmieci na miejscu realizacji robót na koniec dnia roboczego po opuszczeniu terenu pracowników Wykonawcy.
4) Przedmiot umowy realizowany będzie na terenach Nadleśnictwa Prószków, które podlega procesowi certyfikacji według standardów określonych przez FSC (Forest Stewardship Council) oraz PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certifiation Schemes). Roboty oferowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi określone dla tych standardów, które dostępne są pod adresem: https://pl.fsc.org/pl oraz www.pefc.pl.
3.11. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 3 miesięcy od dnia uznania umowy za wykonaną należycie. Przed upływem okresu gwarancji Wykonawca w obecności przedstawiciela Zamawiającego dokona przeglądu stanu naprawianych dróg. Z czynności zostanie sporządzony protokół wskazujący stan napraw wykonanych przez Wykonawcę.
3.12. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowi załącznik nr 6 – wzór umowy.
3.13. W stosunku do ilości robót wskazanych w formularzu oferty Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 30 % ceny ofertowej brutto wskazanej w formularzu ofertowym. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej, (2) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę.
3.14. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w przypadku gdy Zamawiający zleci a Wykonawca wykona roboty o łącznej wartości nie mniejszej niż 90% i nie większej niż 130% ceny ofertowej brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

14212200-2 - Kruszywo

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1345374,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2862210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1345374,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa KOP.COM Aneta Otręba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532400785

7.3.3) Ulica: Jaczowice 5

7.3.4) Miejscowość: Jaczowice

7.3.5) Kod pocztowy: 49-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1345374,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa nr 271.2.3.2023

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.