eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Świadczenie usługi restauracyjnej oraz usługi wynajmu sali konferencyjnej dla uczestników Seminarium pt. "Kształcenie rolnicze - perspektywy i zagrożenia"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi restauracyjnej oraz usługi wynajmu sali konferencyjnej dla uczestników
Seminarium pt. „Kształcenie rolnicze – perspektywy i zagrożenia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uws.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uws-edu.logintrade.net/.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi restauracyjnej oraz usługi wynajmu sali konferencyjnej dla uczestników
Seminarium pt. „Kształcenie rolnicze – perspektywy i zagrożenia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ebf730f-cf16-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9461,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi restauracyjnej oraz usługi wynajmu sali konferencyjnej dla uczestników Seminarium pt. „Kształcenie rolnicze – perspektywy i zagrożenia” odbywającej się w dniu
22.03.2024 dla planowanej ilości 50 osób.
1. Wymagania Zamawiającego:
1) Ośrodek, w którym odbędzie się Seminarium powinien znajdować się granicach miasta Siedlce (w odległości do 6 km od siedziby Zamawiającego, tj. ul. Konarskiego 2, Siedlce);
2) Ośrodek winien być nowoczesny (nie więcej niż 15 lat), posiadać salę konferencyjną o powierzchni co najmniej 400 m2 z wyjściem na taras, która pomieści 50 osób, przystosowany dla osób niepełnosprawnych;
3) Sala seminaryjna - konferencyjna winna być wyposażona w stoły i krzesła dla każdego uczestnika seminarium oraz w sprzęt audiowizualny: rzutnik, laptop i ekran, system nagłośnienia;
4) Seminarium oraz bufet kawowy, a także serwowany obiad ma być zlokalizowany w jednej sali;
5) Ośrodek winien zapewnić bezpłatny parking dla uczestników przyjeżdżających własnymi środkami komunikacji.
2. Usługi restauracyjne dla uczestników seminarium – standard menu:
 22.03.2024 (piątek)
 Obiad zorganizowany dla 50 osób
• Obiad: okrągłe, lub prostokątne stoły mieszczące 10-12 osób, białe obrusy, biała, porcelanowa zastawa stołowa, stroiki kwiatowe, obsługa kelnerów do stolików.
Menu: zupa, danie drugie mięsne i bezmięsne, zestaw surówek, napoje (woda z cytryną i miętą, sok jabłkowy, pomarańczowy), deser ciasto lub lody; kawa, herbata.
• Przerwy kawowe: kawa, herbata, woda: niegazowana, gazowana, soki: jabłkowy, pomarańczowy, ciasto (przynajmniej trzy rodzaje), ciastka kruche, owoce filetowane, przekąski w postaci finger foods.

Usługa rozpoczyna się 22 marca 2024 r. około godz. 9.00 przyjazdem uczestników seminarium, a kończy około godziny 17.00 podsumowaniem seminarium.
Zamawiający dopuszcza zmianę w menu. Wykonawca usługi może zaproponować inne potrawy. Cena usługi nie może ulec zwiększeniu w wyniku akceptacji propozycji Wykonawcy.
Podana liczba osób korzystających z usług gastronomicznych jest liczbą przewidywaną. Zamawiający nie gwarantuje, iż z usług korzystać będzie liczba osób wskazanych w niniejszym dokumencie (możliwość zmiany ilości posiłków objętych usługą do 30%). Wykonawca zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji na 3 dni przed planowanym seminarium. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowych postępowaniu za najkorzystniejszą uznano ofertę Wykonawcy UpHotel Sp. z o.o., ul. Solna 4, 58-500 Jelenia Góra, REGON 365879222, NIP 6112770574. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 15.172,50 zł brutto i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 7.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Postępowanie zostaje unieważnione z braku środków.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.

Zamawiający informuje, że o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia zostaną Państwo poinformowani osobnym pismem.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15172,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.