eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Budowa sieci wodociągowej w ramach zadania pn. "Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez rozbudowę ZOL"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w ramach zadania pn. „Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez rozbudowę ZOL”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 818272260

1.5.8.) Numer faksu: +48 818272236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej w ramach zadania pn. „Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez rozbudowę ZOL”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1124dad-1a17-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004288/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez rozbudowę ZOL w Opolu Lubelskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309712/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM.272.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 265020,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu następujących prac:
a. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,233 km;
b. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – 186 m2;
c. Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową – 3 m2;
d. Wykonanie koparkami wykopów oraz przekopów – 157,675 m3;
e. Wykonanie wykopów z ręcznym wydobyciem urobku – 39,418 m3;
f. Umocnienie ścian wykopów płytami wykopowymi – 423,985 m2;
g. Wykonanie ażurowego umocnienia ścian wykopów palami szalunkowymi – 12 m2;
h. Ułożenie podłoży pod kanały z tłucznia grubego – 8,814 m3;
i. Ułożenie podłoży pod kanały z piasku – 8,814 m3;
j. Wzmocnienie podłoża georusztem dwukierunkowym o węzłach sztywnych – 88,14 m2;
k. Wykonanie separacji warstw gruntu geotkaninami – 302,56 m2;
l. Obsypanie rurociągów – 40,836 m3;
m. Zasypanie rurociągów gruntem rodzimym z zagęszczeniem – 135,636 m3;
n. Roboty ziemne z transportem dla ziemi zmagazynowanej na hałdach – 61,458 m3;
o. Humusowanie z obsianiem traw – 186 m2;
p. Ułożenie rurociągów tymczasowych z rur stalowych – 150 m;
q. Ustawienie studzienek rewizyjnych – 2 szt;
r. Wykonanie wierceń rurami stalowymi - 23,4 m;
s. Wykonanie wierceń rurami PE100RC SDR11,PN16 z płaszczem ochronnym naddanym z PP – 110 m;
t. Montaż rurociągów z rur polietylenowych PE100RC SDR11,PN16 – 120,6 m;
u. Oznakowanie taśmą wodociągu ułożonego w ziemi – 230 m;
v. Przeciąganie rur przewodowych przez rury osłonowe – 23,4 m;
w. Montaż hydrantów naziemnych – 2 kpl;
x. Wykonanie próby szczelności, płukania i dezynfekcji wodociągu;
y. Wykonanie badań bakteriologicznych po napełnieniu sieci wodą;
z. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
aa. Ustawienie tablicy informacyjnej.
2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej SWZ. b) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia na swój koszt udział uprawnionego archeologa. c) Wykonawca na prowadzenia prac archeologicznych winien uzyskać odrębne zezwolenie LWKZ w Lublinie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. d) W terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy, obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu kosztorysu w oparciu o który zostało wyliczone wynagrodzenie Wykonawcy, kosztorys powinien być opracowany metodą kalkulacji szczegółowej (w szczególności z zestawieniem cen jednostkowych, podsumowaniem pozycji i działów oraz przedstawiony zarówno w wersji elektronicznej edytowalnej (*.xls lub *.txt lub innej uzgodnionej z Inspektorem nadzoru inwestorskiego) jak i nieedytowalnej (*.pdf). e) Najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej edytowalnej (*.xls lub *.txt lub innej uzgodnionej z Inspektorem nadzoru inwestorskiego) i nieedytowalnej (*.pdf) Harmonogramu rzeczowo – finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot Umowy. f) Harmonogram rzeczowo – finansowy musi zostać tak opracowany aby roboty objęte pierwszą fakturą częściową obejmujące zaangażowanie co najmniej 55% wartości umowy brutto były wykonane do dnia przedłożenia jej zamawiającemu. g) Wykonawca jest zobowiązany naprawić na własny koszt szkody zaistniałe w bezpośredniej infrastrukturze drogowej, dojściach i dojazdach do działek na których będą prowadzone roboty powstałych na skutek prowadzonych prac budowlanych. h) Wykonawca jest zobowiązany zorganizować wywóz wszelkich odpadów we własnym zakresie i na własny koszt. i) Zamawiający nie udostępni Wykonawcy dostępu do energii elektrycznej i wody. j) Wykonawca jest obowiązany do przedkładania Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego wniosków materiałowych, danego wyrobu/urządzenia zgodnie z projektem budowlanym/przepisami. Wnioski materiałowe muszą być przedkładane na co najmniej 7 dni przed planowanym wbudowaniem / montażem. k) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu po zakończeniu robót wspomnianych pkt j) atestów, deklaracji zgodności, kart technicznych, krajowych deklaracji właściwości użytkowych; l) W przypadku rozbieżności parametrów technicznych w dokumentacji technicznej, do wyceny należy przyjąć produkt/urządzenie o parametrach lepszych. m) Do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie miejsca prowadzonych robót i jego zabezpieczenie.
3) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy.
b) Okres rękojmi za wady zostaje zrównany z zaproponowanym w ofercie okresem gwarancji, przy czym minimalny okres wynosi 60 miesięcy.
c) Termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
d) Zamawiającemu przysługuje pełne uprawnienie z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4) Zamawiający przewiduje płatności częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości:
1) faktura przejściowa nr 1 w wysokości 50% wartości umowy brutto, przy wykazaniu obowiązkowego zaangażowania przez wykonawcę do dnia przekazania jej Zamawiającemu co najmniej 55% wartości umowy brutto;
2) faktura końcowa w wysokości 50% wartości umowy brutto po odbiorze końcowym robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS – PRO Grażyna Sagan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432250780

7.3.3) Ulica: Karminowa 3

7.3.4) Miejscowość: Marysin

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.