eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przebudowa układu drogowego zwiększającego dostęp do terenów rekreacyjno-sportowych w Tomaszowie Mazowieckim (II postępowanie)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa układu drogowego zwiększającego dostęp do terenów rekreacyjno-sportowych w Tomaszowie Mazowieckim (II postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48447242311

1.5.8.) Numer faksu: 447242311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd9906b2-c71c-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa układu drogowego zwiększającego dostęp do terenów rekreacyjno-sportowych w Tomaszowie Mazowieckim (II postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd9906b2-c71c-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081702/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa układu drogowego zwiększającego dostęp do terenów rekreacyjno-sportowych w Tomaszowie Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099173

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.4.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10164382,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest:
1) Rozbudowa i budowa układu drogowego w Tomaszowie Mazowieckim – ulice: Św. Antoniego, droga nr 2, Ściegiennego, PCK, rondo nr 2, Wodna”.
2) „Rozbudowa i budowa układu drogowego w Tomaszowie Mazowieckim – ulica Wodna z odwodnieniem do rzeki Pilicy”.
2. Podstawowe roboty budowlane oraz czynności wchodzące w zakres zamówienia:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.
2) Roboty ziemne.
3) Przebudowa i budowa konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej.
4) Budowa zjazdów.
5) Budowa chodników.
6) Budowa poboczy.
7) Budowa zatok postojowych w poszerzeniach jezdni.
8) Budowa skrzyżowania typu rondo.
9) Urządzanie zieleńców.
10) Budowa kanału technologicznego.
11) Budowa kanalizacji deszczowej i odwodnienia wraz z przebudową wylotu wód opadowych do rzeki Pilicy.
12) Wykonanie poziomego i pionowego oznakowania drogowego.
13) Rozbudowa oświetlenia ulicznego.
14) Przebudowa sieci energetycznej.
15) Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej.
16) Budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej.
17) Roboty wykończeniowe i porządkowe.
18) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
19) Uzyskanie pozwoleń na użytkowanie/zaświadczeń o potwierdzeniu przyjęcia przez właściwe organa nadzoru bez sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót i kosztorysy nakładcze należy traktować wyłącznie pomocniczo i poglądowo gdyż nie stanowią one podstawy wyceny zamówienia. Podstawą wyceny jest projekt budowlany, projekty techniczne oraz STWiORB.
4. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca winien uwzględnić prace oraz koszty niezbędne do ich wykonania tj.
1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z wymaganymi uzgodnieniami;
2) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy;
3) zapewnienia obsługi ornitologa w przypadku wycinki drzew w okresie lęgowym;
4) koszt dokonania w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Maz. aktualizacji użytków gruntowych dla działek zajętych i przeznaczonych pod pas drogowy w przypadku rozbudowy ulic;
5) uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót, w szczególności związanych z dopuszczeniem do użytkowania obiektu;
6) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy;
7) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy;
8) koszt utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy);
9) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
10) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów;
11) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu;
12) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru;
13) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki oraz nadmiaru mas ziemnych;
14) Materiały z rozbiórki nadające się do wykorzystania (kostka brukowa z kamienia naturalnego) stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca odwiezie je na swój koszt na wskazane miejsce przez Zamawiającego – odległość transportu do 5 km (załadunek, transport, rozładunek).
15) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR;
16) koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których Gmina nie jest właścicielem;
17) koszt przeprowadzenia inspekcji wszystkich wykonanych kanałów kamerą inspekcyjną;
18) koszt wykonania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach (jeżeli będzie wymagana) oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe, aprobaty techniczne, gwarancje na wbudowane urządzenia, dziennik budowy, obmiar powykonawczy wykonanych robót (z uwzględnieniem elementów wykazanych w zestawieniu wartościowym zadania), oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57;
19) koszt wykonania w 3 egzemplarzach powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót zatwierdzonej przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym w wersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf. - 2 egz. na dysku pendrive) wraz ze szkicami geodezyjnymi;
20) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
6. Zamawiający umożliwi na wniosek zainteresowanego Wykonawcy wizję lokalną na terenie inwestycji. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia informacji, które jego zdaniem mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót budowlanych. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
7. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania terenu wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia o dokonaniu czynności unieważnienia postępowania, jeszcze przed przyznaniem punktacji,
stosownie do art. 255 pkt 3 pzp, który stanowi, że: „zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty”.
Kwota, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 6 845 271,00 zł brutto.
Celem przywołanego przepisu jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku
środków finansowych. Po sesji otwarcia ofert, zamawiający powziął wiedzę, że w niniejszym postępowaniu najtańsza oferta
(10 997 061,00 zł brutto – oferta nr 2) jest o ponad cztery miliony złotych wyższa niż kwota jaką zamawiający zamierzał
przeznaczyć na realizację zadania i na dzień niniejszej informacji nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.
Zgodnie z art. 222 ust. 4 pzp zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej
prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z
przytoczonym przepisem przez złożenie oświadczenia w sprawie deklarowanej kwoty zamawiający zobowiązuje się przyjąć
ofertę najkorzystniejszą, jeśli zaoferowana cena lub koszt nie przekroczy tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11678850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11780000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.