Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00120220/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz (z odwozem) uczniów do szkół (ze szkół) w roku szkolnym 2021/2022 w dni zajęć szkolnych na terenie Gminy Kępno oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi pod Kępnem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 625909400
1.5.8.) Numer faksu: 625909402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kepno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz (z odwozem) uczniów do szkół (ze szkół) w roku szkolnym 2021/2022 w dni zajęć szkolnych na terenie Gminy Kępno oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi pod Kępnem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2c21b22-e927-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00220997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000395/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz (z odwozem) uczniów do szkół (ze szkół) w roku szkolnym 2021/2022 w dni zajęć szkolnych na terenie Gminy Kępno oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi pod Kępnem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120220/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 458632,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dowóz (z odwozem) uczniów do szkół (ze szkół) w roku szkolnym 2021/2022 w dni zajęć szkolnych na terenie Gminy Kępno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania (części):1) zadanie I (Trasa I – 27 km) - dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie – część I;
2) zadanie II (Trasa II – 72 km) - dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Hanulinie – część II;
3) zadanie III (Trasa III - 79 km) - dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego i Szkoły Podstawowej w Mikorzynie – część III;
4) zadanie IV (Trasa IV – 175 km) - dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Kępno do Szkoły Podstawowej w Hanulinie oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi pod Kępnem – część IV.
Zadanie IV - wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie wykonaną trasę przejazdu (ilość kilometrów– potwierdzona wydrukami z tachografu).
UWAGA! W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczone dojazdy z siedziby Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu i jego zakończenia.
1.1. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 8A (dotyczy cz.1-3) oraz załącznik nr 8B (dotyczy cz.4) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 68453,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dowóz (z odwozem) uczniów do szkół (ze szkół) w roku szkolnym 2021/2022 w dni zajęć szkolnych na terenie Gminy Kępno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania (części):1) zadanie I (Trasa I – 27 km) - dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie – część I;
2) zadanie II (Trasa II – 72 km) - dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Hanulinie – część II;
3) zadanie III (Trasa III - 79 km) - dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego i Szkoły Podstawowej w Mikorzynie – część III;
4) zadanie IV (Trasa IV – 175 km) - dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Kępno do Szkoły Podstawowej w Hanulinie oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi pod Kępnem – część IV.
Zadanie IV - wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie wykonaną trasę przejazdu (ilość kilometrów– potwierdzona wydrukami z tachografu).
UWAGA! W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczone dojazdy z siedziby Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu i jego zakończenia.
1.1. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 8A
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 90583,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dowóz (z odwozem) uczniów do szkół (ze szkół) w roku szkolnym 2021/2022 w dni zajęć szkolnych na terenie Gminy Kępno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania (części):1) zadanie I (Trasa I – 27 km) - dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie – część I;
2) zadanie II (Trasa II – 72 km) - dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Hanulinie – część II;
3) zadanie III (Trasa III - 79 km) - dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego i Szkoły Podstawowej w Mikorzynie – część III;
4) zadanie IV (Trasa IV – 175 km) - dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Kępno do Szkoły Podstawowej w Hanulinie oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi pod Kępnem – część IV.
Zadanie IV - wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie wykonaną trasę przejazdu (ilość kilometrów– potwierdzona wydrukami z tachografu).
UWAGA! W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczone dojazdy z siedziby Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu i jego zakończenia.
1.1. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 8A (dotyczy cz.1-3) oraz załącznik nr 8B (dotyczy cz.4) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 167037,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dowóz (z odwozem) uczniów do szkół (ze szkół) w roku szkolnym 2021/2022 w dni zajęć szkolnych na terenie Gminy Kępno. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania (części):1) zadanie I (Trasa I – 27 km) - dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie – część I;
2) zadanie II (Trasa II – 72 km) - dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Hanulinie – część II;
3) zadanie III (Trasa III - 79 km) - dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego i Szkoły Podstawowej w Mikorzynie – część III;
4) zadanie IV (Trasa IV – 175 km) - dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Kępno do Szkoły Podstawowej w Hanulinie oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi pod Kępnem – część IV.
Zadanie IV - wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie wykonaną trasę przejazdu (ilość kilometrów– potwierdzona wydrukami z tachografu).
UWAGA! W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczone dojazdy z siedziby Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu i jego zakończenia.
1.1. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 8A (dotyczy cz.1-3) oraz załącznik nr 8B (dotyczy cz.4) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 132558,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114511,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114511,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114511,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe SARTOM Tomasz Sarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250944813
7.3.3) Ulica: Piaski 68C
7.3.4) Miejscowość: Łęka Opatowska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-645
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114511,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138440,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157044,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138440,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Tomasz Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250795046
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 37A
7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138140,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221772,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221772,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221772,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Tomasz Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250944813
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 37A
7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221772,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna oferta złożona w postępowaniu została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169646,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169646,40 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy "Akademia Bieszczadzkiego Seniora" w Ustrzykach Dolnych w okresie od lipca do grudnia 2024 r.
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie międzynarodowego transportu wystawy "Przyjemności katastematyczne" na potrzeby jej prezentacji w Polskim Pawilonie w Gwangju Biennale, w Korei Południowej
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn "Dziś uczeń-jutro student"
- Zakup biletów miesięcznych na przewóz uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie od 01.09.2024 r. do 26.06.2026 r. w dni nauki szkolnej
- Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do PSP im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Janiku, PSP w Wymysłowie
- Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.