Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00205163/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00207996/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyposażenie gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów z PSZOK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-340
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 0338298650
1.5.8.) Numer faksu: 0338298674
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZP@KOZY.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kozy.logintrade.net/zapytania_email,127236,1469c5763b513b6bcf582f59effa8f26.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów z PSZOK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecad3c2d-ed86-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042908/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wyposażenie gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów z PSZOK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów z PSZOK. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz odbiór i zagospodarowanie przyjętych w PSZOK odpadów komunalnych, począwszy od dnia 1 czerwca 2023r. do 31 grudnia 2023r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się z:
- opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ po modyfikacji),
- formularza kalkulacji cenowej – zagospodarowanie odpadów, stanowiący załącznik nr 1a do SWZ po modyfikacji,
- formularza kalkulacji cenowej – wyposażenie w kontenery/pojemniki oraz odbiór i transport odpadów stanowiący załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
44613800-8 - Pojemniki na tworzywa odpadowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:Podstawą prawną unieważnienia postepowania jest art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, który stanowi, iż: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 17.05.2023r. do godz. 10:00, ofertę przedłożył następujący Wykonawca:
Numer oferty Nazwa Wykonawcy Siedziba i adres Wykonawcy
1 Sanit – Trans Sp. z o.o.
Międzyrzecze Górne 383,43-392 Międzyrzecze Górne
W związku z faktem, iż przedłożona w niniejszym postępowaniu przez wskazanego Wykonawcę oferta podlega odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710 ze.zm) został zmuszony unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 926104,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 926104,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI KOZY
więcej: przetargi KOZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Odbiór odpadów z terenów komunalnych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady"
- Remont dachu Domu Parafialnego w Łubiu przy ul. 1 Maja 35
- "Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 l, 240 l, 1100l oraz kontenerów na odpady typu KP-5 i KP-7 m3"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.