eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja hali H2 i H20 w budynkach Wydziału Chemicznego. Znak sprawy: IA1.284.5.2023.AL



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja hali H2 i H20 w budynkach Wydziału Chemicznego. Znak sprawy: IA1.284.5.2023.AL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.polsl.pl/zamowienia-publiczne/procedury/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja hali H2 i H20 w budynkach Wydziału Chemicznego. Znak sprawy: IA1.284.5.2023.AL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f9d561a-c8a3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015491/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja hali H2 i H20 w budynkach Wydziału Chemicznego w Gliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146541

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1.284.5.2023.AL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3447093,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Roboty budowlane:
- demontaż istniejącego wyposażenia instalacyjnego i meblowego;
- roboty wyburzeniowe;
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej;
- częściowe skucie tynków ze ścian i sufitów;
- wykonanie wykopów pod fundamenty;
- roboty konstrukcyjne: fundamenty, słupy, ściany, stropy;
- dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej;
- montaż niepalnego ocieplenia;
- wykonanie warstw podposadzkowych i posadzek;
- roboty tynkowe i okładzinowe ścian i sufitów: wykonanie gładzi cementowych, malowanie ścian i sufitów, montaż sufitów podwieszanych;
- montaż papy wierzchniego krycia;
- dostawa i montaż rolet wewnętrznych;
b) Roboty elektryczne:
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej;
- roboty przygotowawcze i budowlane pod ułożenie przewodów, kabli, rozdzielnice oraz osprzęt instalacyjny;
- montaż rozdzielnic głównych, laboratoryjnych;
- wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego;
- wykonanie instalacji gniazd wtykowych i siły;
- wykonanie połączeń wyrównawczych,
- wykonanie instalacji odgromowej,
- wykonanie przyłącza energetycznego i teleinformatycznego,
- wykonanie sieci teleinformatycznej;
- wykonanie tras kablowych;
- roboty budowlane towarzyszące;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z kompletem pomiarów elektrycznych;
c) Roboty wentylacyjne i klimatyzacyjne:
- instalacja mechanicznej nawiewno-wywiewnej wentylacji ogólnej laboratoriów;
- instalacja odciągów miejscowych ze stanowisk oraz dygestoriów;
- układy automatycznej regulacji i sterowania w zakresie wentylacji ogólnej i kompensacji powietrza usuwanego;
- instalacja klimatyzacji laboratoriów oraz pomieszczeń biurowych;
d) Roboty sanitarne:
- przebudowa i rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania w obrębie modernizowanych pomieszczeń;
- instalacja zimnej wody i kanalizacji dla celów stanowisk laboratoryjnych oraz aneksów socjalnych;
- instalacja sprężonego powietrza, gazu, próżni centralnej dla nowoprojektowanych stanowisk laboratoryjnych oraz dygestoriów;
- przeróbka instalacji hydrantowej;
- instalacje gazów technicznych;
e) Wywóz i utylizacja złomu, gruzu oraz utylizacja źródeł światła.

2. Termin wykonania zamówienia: do 8 miesięcy od dnia przekazania frontu robót. Zamawiający przewiduje przekazanie frontu robót do 7 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 1 czerwca 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45410000-4 - Tynkowanie

45262300-4 - Betonowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3983565,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5144453,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3983565,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rafał Jędrzejewski, Łukasz Bugajczyk, Mariusz Nowaczek wspólnie prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BAUTERM s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Rafał Jędrzejewski, Łukasz Bugajczyk, Mariusz Nowaczek wspólnie prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BAUTERM s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5732853584

7.3.4) Miejscowość: Kamienica Polska

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3983565,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.