Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00211427/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00223286/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00309530/01 - Wynik z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Opracowania geodezyjne na potrzeby Gminy Piaseczno".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.4.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220461
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00211427
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
wynik prac w pliku .xls - zestawienie działek zajętych pod drogę publiczną: nr działki, nr/nazwa obrębu, ulica, powierzchnia (w m2), nomenklatura prawna dla działki, która podlega przejęciu na własność gminy
Po zmianie:
kwota pomniejszenia wynagrodzenia za 1 nieruchomość, w przypadku rezygnacji przez zamawiającego jak opisano w §5 ust. 1,2 wzoru umowy do części C – największa kwota pomniejszenia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
5
Po zmianie:
15,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 4, Część 2) Przed zmianą:
kwota pomniejszenia wynagrodzenia za 1 nieruchomość, w przypadku rezygnacji przez zamawiającego jak opisano w §5 ust. 1,2 wzoru umowy do części C – największa kwota pomniejszenia
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 4, Część 2) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 4, Część 2) Przed zmianą:
10
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
d) zdolności technicznej lub zawodowej
d.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał lub wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.
Dla części I
Przedłożą wykaz prac związanych z przedmiotem zamówienia dotyczącym części OPZ dla odcinków dróg podlegających regulacji na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( DZ. U. nr 133 poz. 872 realizowanych w ciągu 3 lat – 1 referencja dotycząca jednego lub wielu opracowań o łącznej wartości dla jednej umowy 50 000 zł brutto.
Dla części II
Przedłożą wykaz prac związanych z przedmiotem zamówienia dotyczącym części C OPZ dla odcinków dróg podlegających regulacji na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. /Dz. U. Nr. 133, poz. 872/ –1 referencja dotycząca jednego lub wielu opracowań o łącznej wartości dla jednej umowy 50 000 zł brutto zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat.
Wykonawcy, którzy składają ofertę na wszystkie dwie części zobowiązani są przedstawić różne referencje dla każdej z części.
co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ
Powyższe winno być przedstawione w formie wykazu usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
d.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia, jeśli Wnioskodawca wykaże, że:
dysponuje personelem w skład którego wchodzi minimum:
Dla części I
Przedłożą świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne /tj.Dz. U. z 2021r., poz. 1990 ze zm –rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
Dla części II
Przedłożą świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne /tj.Dz. U. z 2021r., poz. 1990 ze zm – rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
Wykonawcy, którzy składają ofertę na wszystkie dwie części, mogą przedstawić tę samą osobę dla każdej z części,
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcą do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
d) zdolności technicznej lub zawodowej
d.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał lub wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.
Dla części I
Przedłożą wykaz prac związanych z przedmiotem zamówienia dotyczącym części OPZ dla odcinków dróg podlegających regulacji na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( DZ. U. nr 133 poz. 872 realizowanych w ciągu 3 lat – 1 referencja dotycząca jednego lub wielu opracowań o łącznej wartości dla jednej umowy 50 000 zł brutto.
Dla części II
Przedłożą wykaz prac związanych z przedmiotem zamówienia dotyczącym części C OPZ dla – 1 referencja dotycząca jednego lub wielu opracowań o łącznej wartości dla jednej umowy 50 000 zł brutto zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat.
Wykonawcy, którzy składają ofertę na wszystkie dwie części zobowiązani są przedstawić różne referencje dla każdej z części.
co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ
Powyższe winno być przedstawione w formie wykazu usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
d.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia, jeśli Wnioskodawca wykaże, że:
dysponuje personelem w skład którego wchodzi minimum:
Dla części I
Przedłożą świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne /tj.Dz. U. z 2021r., poz. 1990 ze zm –rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
Dla części II
Przedłożą świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne /tj.Dz. U. z 2021r., poz. 1990 ze zm – rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
Wykonawcy, którzy składają ofertę na wszystkie dwie części, mogą przedstawić tę samą osobę dla każdej z części,
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcą do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Rejonowego w Piasecznie
- Budowa pawilonu integracji społecznej w ramach zadania "Utworzenie miejsca integracji lokalnej Józefosław", dofinansowana z budżetu Woj. Maz. "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2024".
- Budowa terenu rekreacyjnego w Julianowie na działkach nr ewidencyjny 2/65; 2/66; 2/67; 2/68; 2/69; 2/70; 2/71; 2/72; 2/73; 2/39; 183 obręb 0020 Julianów gm. Piaseczno (...)
- Remont budynku murowanej plebanii z przełomu XIX i XXw. z zespołu kościoła rzymskokatolickiego p.w. Św. Rocha w Jazgarzewie
- Termomodernizacja budynku przy Al. Pokoju 19 w ramach zadania "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
więcej: przetargi w Piasecznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.