Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Roberta de Plelo - zamówienie z wolnej ręki do CRZP/200/2019 - 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Roberta de Plelo - zamówienie z wolnej ręki do CRZP/200/2019 - 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6187b17d-df6f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 remonty - budynek Roberta de Plelo, Gdańsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186146
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 1
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 7
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
// ciąg dalszy na końcu ogłoszenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/52/2023/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1385470,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Roberta de Plelo - zamówienie uzupełniające 3.
Zamówienie uzupełniające będzie wykonywane na podstawie zamówienia podstawowego o znaku sprawy CRZP/200/2019 pod nazwą : "Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Roberta de Plelo."
Roboty prowadzone będą na podstawie pozwolenia na budowę.
Kierownik budowy zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika budowy.
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót budowlanych.
I. Zamówienie obejmuje wykonanie instalacji wentylacji na korytarzach budynku Etap 1 i 2
w zakresie :
" wykonanie kanałów wentylacyjnych wraz z izolacją na korytarzach,
" wykonanie klap przeciwpożarowych z siłownikiem,
" wykonanie krat żaluzjowych do kanałów wentylacyjnych
" wykonanie kanałów wychodzących na dach,
" dostawa i montaż wentylatorów dachowych,
" usunięcie kolizji istniejących instalacji znajdujących się na dachu budynku z instalacjami z w/w zamówienia,
" usunięcie kolizji istniejących instalacji znajdujących się w budynku z instalacjami z w/w zamówienia,
" sprawdzenie działania zamontowanej instalacji wentylacji wraz z wykonaniem protokołu z prób i regulacji,
" wykonanie zasilania i sterowania instalacji wentylacji,
" inne wyżej nie wymienione roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia
II. Wyżej wymiennie zadania należy skalkulować na podstawie : przedmiaru robót
III. Rozliczenie ryczałtowe
IV. Wykonawca wraz z ofertą składa kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2804400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2804400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2804400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budimex S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261003187
7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-204
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2804400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne:
Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 1
Roboty wskazane w zamówieniu uzupełniającym nie stanowią możliwej do wyodrębnienia części i mają liczne powiązania tak techniczne jak i organizacyjne z robotami objętymi zamówieniem podstawowym. Ponadto, z uwagi na liczne styki pomiędzy poszczególnymi zakresami wprowadzenie innego Wykonawcy uniemożliwiłoby określenie ewentualnych odpowiedzialności gwarancyjnej za wykonanie budynku jako całości.
Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 7
Zamówienie uzupełniające będzie powtórzeniem tego samego rodzaju robót budowlanych i jest zgodne przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie wykonywane w ciągu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego z dnia 15.06.2021 r. i zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ dla zamówienia podstawowego, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki
- Zagospodarowanie terenu przy przedszkolu nr 32 w Gdyni (etap I)
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont z przebudową i termomodernizacją budynku 507 na terenie AMW im. Bohaterów Westerplatte, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Zakup łóżek z szafkami przyłóżkowymi na Oddział Chirurgii Ogólnej w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego Szpitala Szpitale Pomorskie Sp. z o.o."
- Remont nawierzchni drogi do budynku 151 i 125 -4001
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Marketing internetowy z egzaminem ECDL"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.