Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00028549/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wiaduktów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 489 w km 6+061 oraz estakady w ciągu drogi wojewódzkiej nr 411 w km 5+167 w m. Nysa – ETAP I – jeden pas ruchu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą” lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/8711031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wiaduktów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 489 w km 6+061 oraz estakady w ciągu drogi wojewódzkiej nr 411 w km 5+167 w m. Nysa – ETAP I – jeden pas ruchu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e8d0819-afb7-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023019/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa wiaduktów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 489 w km 6+061 oraz estakady w ciągu drogi wojewódzkiej nr 411 w km 5+167 w m. Nysa – ETAP I – jeden pas ruchu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028549
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 14753949,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa wiaduktów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 489 w km 6+061 oraz estakady w ciągu drogi wojewódzkiej nr 411 w km 5+167 w m. Nysa – ETAP I – jeden pas ruchu”, zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne;
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg;
45221000-2 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej;
45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane;
45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji;
45410000-4 Tynkowanie;
45442200-9 Nakładanie powłok antykorozyjnych.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy wiaduktów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 489 w km 6+061 oraz estakady w ciągu drogi wojewódzkiej nr 411 w km 5+167 w m. Nysa – ETAP I – jeden pas ruchu – długość obiektu mostowego 404,10 m.
2.1. Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem:
1) Przygotowanie placu budowy.
2) Przed przystąpieniem do robót należy wystąpić do PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Opolu o opracowanie Regulaminu Tymczasowego prowadzenia ruchu pociągów na czas wykonywania robót.
3) Przygotowanie projektu zabezpieczenia terenów kolejowych przed zanieczyszczeniem (w tym: tory, nastawnia wykonawcza, rogatki, przejście przez tory wraz oświetleniem) i przedłoży go do uzgodniona PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Opolu.
4) Opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu.
5) Budowę konstrukcji zabezpieczających przestrzeń pod obiektami przed zanieczyszczeniem na czas trwania realizacji robót.
6) Wymianę warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni na całej długości wiaduktu oraz wykonanie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni na odcinkach o dł. 15m na dojazdach.
7) Demontaż elementów wyposażenia obiektów (balustrady, latarnie, ekrany ochronne) oraz rozbiórka kap chodnikowych.
8) Naprawy powierzchniowe górnej powierzchni płyty pomostowej obiektu.
9) Wymianę izolacji pomostu na obiekcie.
10) Wymianę urządzeń dylatacyjnych na obiekcie.
11) Wymianę balustrad stalowych na całej długości wiaduktu.
12) Naprawy powierzchniowe betonu ustroju niosącego obiektu w miejscach uszkodzeń betonu i korozji stali zbrojeniowej oraz wykonanie powłoki ochronnej na ich powierzchni.
13) Naprawy powierzchniowe betonu podpór w miejscach uszkodzeń betonu i korozji stali zbrojeniowej oraz wykonanie powłoki ochronnej na ich powierzchniach.
14) Zabezpieczenie antykorozyjne i konserwacja łożysk obiektu.
15) Wymianę i poprawę odwodnienia obiektu (nowe elementy odwodnienia tj. wpusty, sączki, kolektory, dren podłużny i poprzeczny).
16) Uporządkowanie terenu i likwidacji placu budowy.
17) Odtworzenie oznakowania docelowego zgodnie z zatwierdzoną docelową organizacją ruchu i przywrócenie ruchu na obiekcie.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45410000-4 - Tynkowanie
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10946557,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20763030,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10946557,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Część ogólna (poz. 1-6 kosztorysu ofertowego).
2. Część drogowa - cały zakres.
3. Część mostowa - cały zakres.
4. Branża elektryczna - przebudowa oświetlenia - cały zakres.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10946557,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej męskiej dla potrzeb Oddziału Urologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.