eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojciechów › "Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Palikijach"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Palikijach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojciechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojciechów 5

1.5.2.) Miejscowość: Wojciechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-204

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 51 77 241

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wojciechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojciechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.wojciechow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Palikijach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aafc7a15-bf5d-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019342/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Palikijach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INR.271.07.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Palikijach”. Celem działań jest budowa sali gimnastycznej, rozbudowanej o pomieszczenia na potrzeby prowadzenia zajęć edukacyjnych. W wyniku podjętych działań powstanie pełnowymiarowa sala gimnastyczna z zapleczem sanitarnym, szatnie dla dziewcząt i chłopców, pomieszczenie nauczyciela wf, magazynek sprzętu sportowego, komunikacja. Wybudowany zostanie budynek parterowy w technologii tradycyjnej, murowanej, przykryty dachem płaskim – dwuspadowym, izolacja ścian metodą lekką. Wybudowany zostanie łącznik z istniejącym budynkiem szkoły. Teren zostanie zagospodarowany zielenią, powstaną nowe dojścia i dojazdy. Ogólnym celem projektu, dotyczącego budowy sali gimnastycznej jest rozwój oferty sportowej w gminie Wojciechów. Celem bezpośrednim projektu jest zmniejszenie infrastrukturalnych barier w dostępie do nowoczesnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej. Poprzez oddanie do użytkowania sali gimnastycznej w szkole możliwe będzie prowadzenie zajęć wychowania fizycznego oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych, teatralnych, na poziomie nie odbiegającym od ośrodków miejskich. Wybudowana infrastruktura umożliwi młodzieży powstanie szkolnych sekcji piłki siatkowej, koszykówki, piłki nożnej. Powyższy zakres przyjęty we wniosku o dofinansowanie doprecyzowany jest dokumentacją projektową wskazaną w pkt. 4.4. SWZ.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: budowę budynku sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Szkole Podstawowej w Palikijach, Palikije Pierwsze 85B (działka nr 504/10, obręb Palikije I) gm. Wojciechów wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną, gazową, co, wod-kan, wentylacji mechanicznej oraz zewnętrzną instalacją kanalizacji. Obiekt przebudowywany w technologii tradycyjnej, murowano-żelbetowy z wykorzystaniem prefabrykacji w dachu sali gimnastycznej i stropie łącznika, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. W ramach prac przebudowane zostanie połączenie budynku projektowanego z istniejącym łącznikiem. Budynek sali gimnastycznej zostanie połączony częścią zaplecza socjalno-szatniowego z istniejącą szkołą. W miejscu połączenia przebudowany zostanie również istniejący parterowy łącznik w celu umożliwienia połączenia dobudowanej części z projektowanym zapleczem socjalnoszatniowym/łącznikiem. W miejscu połączenia części przebudowywanej i istniejącej szkoły planuje się oddzielenie pożarowe z pomocą ściany i drzwi o odporności pożarowej. Część przebudowywana będzie stanowić oddzielny budynek 1-kondygnacyjny, niepodpiwniczony. Budynek projektowany należy do kategorii XV.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
1) wykona roboty budowlane w zakresie budowę budynku sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Szkole Podstawowej w Palikijach,
2) dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót,
3) będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji,
4) przygotuje obiekt do eksploatacji – roboty porządkowe
5) zapewni obsługę geodezyjną inwestycji w tym dokona inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
6) dostarczy oraz zamontuje wyposażenie sali gimnastycznej,
7) przygotuje kompletne dokumenty odbiorowe, w tym kompletne materiały wymagane prawem budowlanym w zakresie art. 57 ustawy Prawo budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3993918,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4892928,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3993918,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowany Alicja Jedut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 714 000 10 90

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 20

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3993918,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 540 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.