eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › "PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 4131003 DARGOBĄDZ-KARNOCICE - II ETAP"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 4131003 DARGOBĄDZ-KARNOCICE – II ETAP”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 512186788

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 4131003 DARGOBĄDZ-KARNOCICE – II ETAP”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27d4a44d-a0ac-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570046

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2023.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 4131003 Dargobądz-Karnocice - II etap” , wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnie z Dokumentacją projektową, SWZ oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Etap II dotyczy przebudowy drogi gminnej nr 4131003 Dargobądz-Karnocice, w dz. nr 523 obr. Dargobądz 1, 133/2, 132/10 obr. Dargobądz 2, dz. nr 59 obr. Karnocice, na odcinku 980m.

1. Zakres robót budowlanych:

W zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wchodzą m.in.:
1) Roboty przygotowawcze i pomiarowe,
2) Roboty ziemne,
3) Wykonanie podbudowy jezdni z kruszywa łamanego grubości 15 cm na podsypce z piasku grubości 5cm,
4) Wykonanie nawierzchni jezdni z płyt betonowych grubości 16cm oraz kruszywa łamanego,
5) Wykonanie nawierzchni zjazdów, poboczy i mijanek z kruszywa łamanego o grubości 20 i 21 cm,
6) Roboty wykończeniowe i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome i pionowe).
Inwestycja jest realizowana na podstawie Zgłoszenia budowy złożonego do Starosty Kamieńskiego, z dn. 31.08.2022 r.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, sposób realizacji oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SWZ), w której skład wchodzi:
- Projekt budowlano-wykonawczy,
- Specyfikacja Techniczna,
- Projekt Stałej Organizacji Ruchu,
- Przedmiar robót,
- Tabela gospodarki – Drzewa i krzewy do usunięcia – patrz Modyfikacja SWZ z dnia 15.01.2024 r.”
2) Projektowane Postanowienia Umowy stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1527064,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2226170,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1527064,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranożowo Handlowe "WAT" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000339750

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 36

7.3.4) Miejscowość: Białuń

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1527064,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.