eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusy › Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kondratowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kondratowice, Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Prusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713927681

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kondratowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bfa6fab-c705-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bfa6fab-c705-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033319/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kondratowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice w zakresie czterech głównych przepompowni sieciowych – tranzytowych, znajdujących się na terenie gminy. Zakres robót będzie polegał na montażu nowych przepompowni wraz z pompami i armaturą w miejscu istniejących. Koniecznym jest demontaż istniejących, skorodowanych zbiorników betonowych wraz z całą skorodowaną armaturą i rurociągami, pompami, szafami sterowniczymi. Lokalizacja przepompowni:
• Karczyn PG02 – działka nr 98/2
• Prusy Pg03 – działka nr 126/5
• Gołostowice PG04 – działka nr 139/1
• Górka Sobocka Pg05 – działka nr 87/2
2. Wyklucza się zabudowę systemu SCADA o strukturze zamkniętej tzn. systemu wytworzonego poprzez producenta pompowni do którego dostęp ma wyłącznie producent systemu SCADA. Otwartość systemu oznacza możliwość wprowadzania zmian w systemie bez konieczności udziału dostawcy systemu SCADA. System SCADA musi być ogólnie dostępny w krajowej sieci dystrybucji. W systemie nie może być założonych haseł uniemożliwiających dostęp do sytemu poprzez podmioty inne niż wykonawca. System musi mieć możliwość rozwijania bez konieczności udziału dostawcy systemu SCADA.
3. Rozwiązania automatyki zawarte w projekcie są rozwiązaniami przykładowymi, dopuszcza się rozwiązania alternatywne o standardzie nie gorszym niż projektowane.
4. Nazwy własne produktów i materiałów przywołane w SWZ oraz powyższych dokumentach służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się zamieszczenie rozwiązań w oparciu o produkty (wyroby) innych producentów pod warunkiem:
– spełniania tych samych właściwości technicznych,
– przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania,
uzyskanie akceptacji Zamawiającego)
5. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, specyfikacja komputera, projekt układu automatyki, dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1995000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1995000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO - MARKO Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302380055

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 139

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty ziemne - na tym etapie nie jest znany podwykonawca


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1995000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-17 do 2023-11-17

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie wspólfinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład-Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.