eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³obuck › Dostawa oleju napêdowego grzewczego dla potrzeb Krytej P³ywalni "Delfin" ul. Zamkowa 4, 42-100 K³obuck.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-02-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napêdowego grzewczego dla potrzeb Krytej P³ywalni “Delfin” ul. Zamkowa 4, 42–100 K³obuck.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: O¦RODEK SPORTU I REKREACJI W K£OBUCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150402660

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: SPORTOWA 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@osirklobuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.osirklobuck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napêdowego grzewczego dla potrzeb Krytej P³ywalni “Delfin” ul. Zamkowa 4, 42–100 K³obuck.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f7619acd-d4d7-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00219944

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00074018/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju napêdowego grzewczego dla potrzeb Krytej P³ywalni “Delfin” ul. Zamkowa 4, 42–100 K³obuck.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7619acd-d4d7-11ee-8305-7e4937eb936d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
sekretariat@gminaklobuck.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
Pozosta³e zasady zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Rozdzia³ XXXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdzia³ XXXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSiR.251.001.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 310570,10 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem Wykonawcy oleju opa³owego lekkiego o parametrach spe³niaj±cych
wymagania normy PN-C-96024:2001 dla gatunku L -1.
Zamawiaj±cy korzystaj±c z prawa opcji, gwarantuje, ¿e odbierze od Wykonawcy minimaln± ilo¶æ przedmiotu umowy tj. oleju
opa³owego typu lekkiego w ilo¶ci 50 000 litrów. Przedstawiona ilo¶æ oleju opa³owego jest ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec
zwiêkszeniu w stosunku do wielko¶ci ca³ego zamówienia ze wzglêdu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilo¶ci mog±
byæ uzale¿nione w szczególno¶ci od: warunków atmosferycznych panuj±cych w sezonie grzewczym w okresie
obowi±zywania umowy. Zgodnie z przedstawionymi ewentualnymi przyczynami zwiêkszenia ilo¶ci dostarczonego oleju
opa³owego, Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e w czasookresie objêtym zamówieniem tj. od dnia podpisania umowy na czas 12
miesiêcy. Wykonawca mo¿e dostarczyæ olej opa³owy w maksymalnej ilo¶ci 77 000 litrów. . Jednocze¶nie Zamawiaj±cy
podkre¶la, ¿e dodatkowy zakres, którego realizacja jest zale¿na od wskazanych powy¿ej okoliczno¶ci stanowi uprawnienie,
z którego Zamawiaj±cy mo¿e, ale nie musi skorzystaæ.
3.1 Miejsce dostawy i odbioru:
Kryta P³ywalnia “Delfin”
ul. Zamkowa 4,
42 – 100 K³obuck
3.2 Wymagane parametry oleju opa³owego:
Olej opa³owy lekki o parametrach spe³niaj±cych wymagania normy PN-C-96024:2001 dla gatunku L -1.
3.3 Dostawy oleju bêd± nastêpowa³y etapami w ci±gu 48 godzin od z³o¿enia zamówienia przez Odbiorcê. Zamawiaj±cy
przewiduje jednorazowo zamówienie oleju opa³owego w ilo¶ci od 1000 do 7000 litrów. Zamawiaj±cy posiada trzy zbiorniki po
3000 litrów ka¿dy.
3.4 Wykonawca bêdzie dostarcza³ przedmiot zamówienia transportem zorganizowanym przez siebie i na koszt w³asny tj.
cysternami samochodowymi zgodnie z wymaganiami normy PN-C-96024:2011 wyposa¿onymi w koñcówki wlewowe z
zalegalizowanym odmierzaczem w jednostkach miary - litr. Zamawiaj±cy wymaga aby do roz³adunku oleju opa³owego
autocysterny wyposa¿one by³y w pompy.
3.5 Wraz z ka¿d± dostaw± wykonawca dostarczy ¶wiadectwa jako¶ci (zmiana norm i przepisów w trakcie realizacji
zamówienia dotycz±ca oleju opa³owego wymaga jego zgodno¶ci z aktualnie obowi±zuj±cymi i normami).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09100000-0 - Paliwa

09135110-8 - Niskosiarkowe oleje palne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy korzystaj±c z prawa opcji, gwarantuje, ¿e odbierze od Wykonawcy minimaln± ilo¶æ przedmiotu umowy tj. oleju
opa³owego typu lekkiego w ilo¶ci 50 000 litrów. Przedstawiona ilo¶æ oleju opa³owego jest ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec
zwiêkszeniu w stosunku do wielko¶ci ca³ego zamówienia ze wzglêdu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilo¶ci mog±
byæ uzale¿nione w szczególno¶ci od: warunków atmosferycznych panuj±cych w sezonie grzewczym w okresie
obowi±zywania umowy. Zgodnie z przedstawionymi ewentualnymi przyczynami zwiêkszenia ilo¶ci dostarczonego oleju
opa³owego, Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e w czasookresie objêtym zamówieniem tj. od dnia podpisania umowy na czas 12
miesiêcy. Wykonawca mo¿e dostarczyæ olej opa³owy w maksymalnej ilo¶ci 77 000 litrów. . Jednocze¶nie Zamawiaj±cy
podkre¶la, ¿e dodatkowy zakres, którego realizacja jest zale¿na od wskazanych powy¿ej okoliczno¶ci stanowi uprawnienie,
z którego Zamawiaj±cy mo¿e, ale nie musi skorzystaæ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane bêd± wed³ug wzoru: Cn/Cb x 100 x 100%
= liczba punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Posiadanie aktualnej koncesji na sprzeda¿ oleju opa³owego. Warunek zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e ¿e
posiada koncesjê zezwalaj±c± na obrót paliwami p³ynnymi wymagan± art. 32. ust. 1. pkt 4/ ustawy z dnia 10 kwietnia 1997
r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r.
poz. 2070 z pó¼n. zm.), 2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi
o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 5 do SWZ, tj. we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-05 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.