eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Przebudowa ul. Żużlowej



Ogłoszenie z dnia 2022-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Żużlowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.pyskowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Żużlowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aa34455-d748-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002618/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Przebudowa ul. Żużlowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168091/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.017.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej -„ Przebudowa ul. Żużlowej ”
Inwestycja położona jest w Pyskowicach – Dzierżno, od skrzyżowania z ul. Piaskową do skrzyżowania z ul. Polną, na działce nr: 897/381. Przebudowywany odcinek dogi o powierzchni około 850,70 m2. Zakres obejmuje sfrezowanie nawierzchni na grubości 5 cm, szerokości od 3 – 3,5m w zależności od faktycznej szerokości drogi, wykonanie nowej warstwy ścieralnej z asfaltobetonu AC 11S o grubości 5 cm, wyprofilowaniu poboczy z materiału pozyskanego z nawierzchni frezowanej, szerokość poboczy około 0,6m
2. Zakres zamówienia:
• Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni, (asfaltobetonowa AC 11S o grubości 5cm)
• Wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwę ścieralną
• Wyprofilowanie i zagęszczenie pobocza z materiału pozyskanego
Konstrukcja nawierzchni:
Jezdnia o powierzchni 850,70m2
- Warstwa ścieralna asfaltobetonowa AC 11S o grubości 5 cm
- Warstwa wyrównawcza z kruszywa o grubości średnio 4 cm
- podbudowa z kruszywa istniejąca
Odwodnienie:
- odwodnienie jezdni przez istniejące rowy
- profil drogowy poprzeczny daszkowy od 1 do 2%
Z uzbrojenia podziemnego w obrębie opracowania występują:
- kable energetyczne NN
- sieć gazowa
- sieć wodociągowa
Planowana inwestycja nie przewiduje kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną
Zieleń:
W projekcie branży drogowej nie uwzględniono zmian istniejącej zieleni, przewiduje się jedynie odtworzenie trawników w ramach renowacji zieleni uszkodzonej w czasie trwania robót, zwrócić szczególną uwagę na istniejące drzewa, żeby ich nie uszkodzic.

Zakres robót obejmuje:
• Roboty rozbiórkowe w tym frezowanie o gr. 5cm – 850,70 m2
• Wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwę ścieralną
• Wyprofilowanie i zagęszczenie pobocza z materiału pozyskanego
• Regulacja pionowa obudów i skrzynek ulicznych dla zaworów wodociągowych i gazowych
• Wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa o grubości średnio 4 cm
• Wykonanie nawierzchni ścieralnej asfaltobetonowej AC 11S o grubości 5 cm
• Utwardzenie poboczy z destruktu asfaltowego z odzysku

a) Jezdnia o powierzchni 850,70 m2
- warstwa ścieralna AC 11S betonu asfaltowego gr. 5 cm
- warstwa wyrównawcza z kruszywa o grubości średnio 4 cm
- podbudowa z kruszywa istniejąca

b) Odwodnienie
- odwodnienie jezdni przez istniejące rowy
- profil drogowy poprzeczny daszkowy od 1 do 2%

c) Zieleń
Nie uwzględniono zmian istniejącej zieleni, przewiduje się jedynie odtworzenie trawników w ramach renowacji zieleni uszkodzonej w czasie trwania robót, zwrócić szczególną uwagę na istniejące drzewa

Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki nr 7a-7f oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 6.

Przedmiar robót ma charakter informacyjno – pomocniczy, z uwagi na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego. Jeżeli w SWZ Zamawiający posługuje się przedmiarem robót, to dokument ten ma jedynie na celu łatwiejsze skalkulowanie wynagrodzenia Wykonawcy.

Uwagi:
1. Przed wbudowaniem materiałów, Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia ich wraz z certyfikatami, deklaracjami użytkowymi itp. i uzyskania akceptacji Inspektora Nadzoru powołanego przez Zamawiającego.
2. Zadaniem Wykonawcy prac jest prawidłowe zabezpieczenie placu budowy, dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień z właścicielami i administratorami uzbrojenia podziemnego oraz opracowanie planu BIOZ.
3. Przy realizacji zadania wszystkie sprawy dotyczące możliwości dojazdu sprzętem i materiałami na budowę Wykonawca winien uzgodnić z właścicielami terenu, z którego będzie korzystał.
4. Prace należy prowadzić w taki sposób, aby zminimalizować utrudnienia i maksymalnie skrócić czas wyłączenia drogi z ruchu.

Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi
5 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98842,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98842,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz sp. zo.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237

7.3.3) Ulica: Częstochowska 14

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98842,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.