eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zaprojektowanie i wykonanie remontu piwnicy w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie remontu piwnicy w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Danusi 4

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-434

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 7683130

1.5.8.) Numer faksu: 58 7683270

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSGDK@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdansk.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gdansk_stat

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie remontu piwnicy w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07397046-0c7e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012261/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przeprowadzenie remontu pomieszczeń piwnicznych od strony wewnętrznej budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168887/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GDK-WA.271.13.2021.KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 326140,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych w Gdańsku przy ul. Danusi 4 w Gdańsku. W ramach zamówienia należy:
1) wykonać inwentaryzację do celów projektowych,
2) wykonać projekt budowlany z elementami wykonawczymi/budynek z listy Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków/wszelkie uzgodnienia po stronie Wykonawcy, uwzględniającymi niezbędne remontowe prace budowlane, remont instalacji sanitarnych oraz nowa instalacja wentylacji mechanicznej;
3) po zakończeniu robót wykonać dokumentację powykonawczą,
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in.:
1) Dokumentację należy wykonać w wersji papierowej i elektronicznej.
2) Całość dokumentacji i załączników winna być wykonana w języku polskim.
3) Wersja papierowa opracowania, w tym:
a) projekt budowlany - 4 egz.,
b) projekty wykonawcze – 4 egz.,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych – 4 egz.,
d) kosztorys ofertowy (w formie papierowej i formacie ath sporządzony w oparciu o aktualne stawki SECOCENDBU dla stolicy Województwa Pomorskiego) – 2 egz.,
4) wersji elektronicznej: dokumentacja projektowa, opisy, kosztorys ofertowy, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, w formacie ogólnodostępnym
(doc, .pdf), rysunki w formacie pdf., dwg, przedmiar i kosztorys w formacie kd koszt.(ath.) – 2 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293478,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293478,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana EFAK sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-021-04-56

7.3.3) Ulica: Narwicka 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-557

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293478,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.