eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lyski › Budowa sali sportowej w Zwonowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali sportowej w Zwonowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LYSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Lyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-295

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 4300051

1.5.8.) Numer faksu: (32) 4300031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72d67a63-bda7-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali sportowej w Zwonowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72d67a63-bda7-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052648/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa sali sportowej w Zwonowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126425

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2023.IR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sali sportowej o konstrukcji tradycyjnej - udoskonalonej, z zapleczem i infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Zwonowicach, przy ul. Sumińskiej 9D, na działce ewidencyjnej nr 351/17 obręb Zwonowice, obejmuje roboty w zakresie:
1) Zabezpieczenie terenu budowy;
2) Roboty rozbiórkowe części istniejącego stanu zerowego budynku sali gimnastycznej w zakresie części ścian fundamentowych, stropu z płyt kanałowych nad piwnicą wraz z wieńcami opaskowymi, wykucie otworów w ścianach zewnętrznych istniejącego zaplecza oraz w ścianie zewnętrznej szkoły dla połączenia funkcjonalnego obu budynków, wywiezienie materiałów odpadowych wraz z utylizacją;
3) Roboty stanu surowego w rozbudowie i przebudowie, roboty ziemne, fundamentowe, betoniarskie, murarskie, ciesielskie, dekarsko-blacharskie;
4) Wykonanie fundamentu, montaż konstrukcji dźwigu osobowego wewnętrznego i dla osób niepełnosprawnych;
5) Roboty ogólnobudowlane – wykonanie odcinków oraz ścianek działowych murowanych i z płyt gipsowo-kartonowych, wykonanie podciągów, osadzenie nadproży, wykonanie podkładów pod posadzkowych i warstw izolacyjnych posadzek, sufitów podwieszonych kasetonowych i z płyt gipsowo-kartonowych;
6) Roboty instalacyjne sanitarne – zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, wewnętrzna instalacja wodociągowa socjalna i p.pożarowa, instalacja c.o. płaszczyznowego, pompy ciepła typu powietrze-woda, instalacja wentylacji mechaniczno-wywiewnej, aparaty grzewczo-wentylacyjne wraz z armaturą, osprzętem i automatyką, próby szczelności, pomiary elementów instalacji;
7) Roboty instalacyjne elektryczne – instalacja oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego, zasilania urządzeń branży sanitarnej i niskoprądowej, instalacja odgromowa, złącze z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu PWP oraz rozdzielnia główna, pomiary elementów instalacji;
8) Roboty instalacyjne niskonapięciowe – instalacje teletechniczne, system telewizji dozorowej (CCTV), nagłośnienie sali gimnastycznej;
9) Roboty wykończeniowe wewnętrzne – tynki wewnętrzne, roboty gipsowe, malarskie, roboty posadzkarskie, licowanie ścian płytkami;
10) Montaż wyposażenia technologicznego i urządzeń sportowych stałych sali sportowej;
11) Roboty zewnętrzne – korytowanie pod nawierzchnie utwardzone, podbudowa, wykonanie krawężników i nawierzchni z kostki brukowej betonowej, makroniwelacja, plantowanie, montaż elementów małej architektury;
12) Uporządkowanie terenu budowy;
13) Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych

32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6155244,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6271117,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6155244,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MARCINEK Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Produkcyjno Remontowo Budowlany Artur Marcinek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472602229

7.3.3) Ulica: Długa 61D

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-373

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6155244,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.