eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Pełnienie obowi Inspektora Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem modern. ewid. gruntów i budynków, moderniz szczegół osnowy geod poziomej oraz dostosowaniu i konwersji zbiorów danych pow krośnieńskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie obowi Inspektora Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem modern. ewid. gruntów i budynków, moderniz szczegół osnowy geod poziomej oraz dostosowaniu i konwersji zbiorów danych pow krośnieńskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krośnieński

1.3.) Oddział zamawiającego: Krośnieński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6842377932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134375713

1.5.8.) Numer faksu: 134375715

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krosno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie obowi Inspektora Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem modern. ewid. gruntów i budynków, moderniz szczegół osnowy geod poziomej oraz dostosowaniu i konwersji zbiorów danych pow krośnieńskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78e4937c-f3d6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019202/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Pełnienie obow Inspektora Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem zadań - modern ewid gruntów i budynków,modern szczegół osnowy geodezyjnej poziomej oraz dostosowaniu i konwersji zbiorów danych pow. kroś

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78e4937c-f3d6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarto w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.272.28.2023.AP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi:
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem zadań nadzorowanych - modernizacji ewidencji gruntów i budynków, modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej oraz dostosowaniu i konwersji zbiorów danych powiatu krośnieńskiego w celu doprowadzenia do zgodności danych z aktualnie obowiązującymi pojęciowymi modelami danych wraz z aktualizacją danych osobowych osób fizycznych stanowiących podmioty w ewidencji gruntów i budynków i aktualizacją numerów ksiąg wieczystych nieruchomości gruntowych

Zakres zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w ujęciu ogólnym są następujące zadania:
1) Pełnienie obowiązków PMK, w tym wykonanie nadzoru, monitoringu, kontroli i inspekcji nad realizacją następujących zadań nadzorowanych:
a. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łączki Jagiellońskie, gmina Wojaszówka.
b. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łęki Strzyżowskie, gmina Wojaszówka.
c. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Piotrówka, gmina Jedlicze.
d. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Podniebyle, gmina Jedlicze.
e. Modernizacja szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej wraz z przeliczeniem osnowy pomiarowej oraz przeliczeniem operatów technicznych do celów prawnych w oparciu o zmodernizowaną szczegółową osnowę geodezyjną i przeliczoną osnowę pomiarową dla obrębów ewidencyjnych: Głębokie, Ladzin, Łazy, Sieniawa położonych w gminie Rymanów.
2) Dostosowanie i konwersja zbiorów danych K1/G7, BDOT500 i GESUT oraz EGiB w bazie danych PZGiK systemu EWID2007 powiatu krośnieńskiego w celu doprowadzenia do zgodności z aktualnie obowiązującymi pojęciowymi modelami danych, opublikowanymi na Portalu Interoperacyjności w postaci schematów XSD.
3) Aktualizacja danych osobowych osób fizycznych stanowiących podmioty w ewidencji gruntów i budynków powiatu krośnieńskiego.
4) Aktualizacja numerów ksiąg wieczystych nieruchomości powiatu krośnieńskiego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale II podrozdziale 11 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym t.j.:
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

t.j. Wykonawca w celu spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje:

1. Co najmniej jedną usługę nadzoru, monitoringu i kontroli prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków obejmującą co najmniej 4 obręby ewidencyjne, gdzie uprzednio funkcjonował kataster austriacki, liczące łącznie minimum 5000 działek ewidencyjnych oraz w ramach prac wykonano także:
a. dostarczenie rozwiązania informatycznego w postaci e-usługi przenoszącego do formy elektronicznej realizację takich działań jak: monitoring prac z podziałem na zadania lub etapy i procesy, prowadzenie elektronicznych dzienników robót i monitoring przestrzegania terminów umownych;
b. pozyskanie danych do kontroli w ramach działań własnych PMK (m.in. pomiary i wywiady terenowe, analiza materiałów źródłowych);
c. kontrole manualne i automatyczne danych ewidencyjnych;
d. kontrolę zasilenia bazy danych systemu PZGiK;
e. kontrolę każdego procesu prac nadzorowanych w minimum 2 iteracjach kontrolnych.

2. Co najmniej jedną usługę konwersji baz danych BDOT500 i GESUT do pojęciowego modelu danych zgodnego z Rozp. BDOT500 i Rozp. GESUT, przy czym usługa obejmowała opracowane uprzednio w ramach innych zamówień lub działań własnych powiatu kompletne bazy danych BDOT500 i GESUT całego obszaru powiatu, liczące łącznie co najmniej 2 mln. obiektów oraz w ramach prac wykonano także:
a. zachowanie pełnej historii obiektów w bazie danych systemu PZGiK;
b. zachowanie informacji umożliwiających ewentualne odtworzenie archiwizowanych obiektów i atrybutów w pierwotnym pojęciowym modelu danych w bazie danych systemu PZGiK;
c. opracowanie, uzgodnienie i wdrożenie tablic konwersji BDOT500 i GESUT dostosowanych do potrzeb ODGiK;
d. konwersję próbną na testowej bazie danych systemu PZGiK oraz konwersję właściwą na produkcyjnej bazie danych systemu PZGiK.

3. Co najmniej jedną usługę aktualizacji bazy danych podmiotów ewidencyjnych całego powiatu w bazie danych systemu PZGiK za pomocą mechanizmu udostępnionego w ramach systemu ZSIN, gdzie liczba zbadanych i zaktualizowanych podmiotów wynosiła co najmniej 60 000 oraz w ramach prac wykonano także:
a. Porównanie stanów podmiotów ewidencyjnego w systemie PZGiK i źródłowego w systemie PESEL;
b. Opracowanie wykazów zmian podmiotów;
c. Wprowadzenie zmian podmiotów do bazy danych systemu PZGiK wraz z powiązaniem zmian do zgłoszeń zmian.

4. Co najmniej jedną usługę aktualizacji bazy danych ksiąg wieczystych całego powiatu w bazie danych systemu PZGiK, gdzie liczba zbadanych ksiąg wieczystych wynosiła co najmniej 50 000, liczba zaktualizowanych działek ewidencyjnych w zakresie ksiąg wieczystych wynosiła co najmniej 35 000 oraz w ramach prac wykonano także:
a. Porównanie stanów nieruchomości ewidencyjnego w systemie PZGiK i wieczystoksięgowego w systemie EKW;
b. Opracowanie wykazów zmian ksiąg wieczystych;
c. Wprowadzenie zmian ksiąg wieczystych do bazy danych systemu PZGiK wraz z powiązaniem zmian do zgłoszeń zmian.

5. Z racji konieczności wykonania szeregu operacji obejmujących całą bazę danych systemu PZGiK powiatu krośnieńskiego zawierającą dane wrażliwe wymaga się, aby wykonawca oraz jego podwykonawcy posiadali ważny i aktualny certyfikat ISO 27001 potwierdzający wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w zakresie przetwarzania danych geodezyjnych i kartograficznych, wydany nie później niż na 3 miesiące od terminu składania ofert. W celu wykazania posiadania takiego certyfikatu, wykonawca oraz jego podwykonawcy muszą okazać stosowne certyfikaty na wezwanie w sprawie przedstawienia podmiotowych środków dowodowych.

Wykonawca w celu spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej musi potwierdzić spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami, które będą realizować zamówienie:

t.j. co najmniej jedna osoba posiadająca aktualne geodezyjne uprawnienia zawodowe z zakresu określonego zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo Geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1990 ze zm.) lub uprawnienia równoważne.

Za równoważne uprawnienia geodezyjne uznaje się uprawnienia wydane w innym kraju przez odpowiednie instytucje lub organy.

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców .
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 9 do SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
– załącznik nr 10 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę zgodnie z załącznikiem nr 1 wraz z załącznikami do oferty składa się pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie
wstępne zgodnie z załącznikiem nr 2 o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Do oferty wykonawca załącza również:
a) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy)
b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). Jeśli oferta
zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 ze zm.), Wykonawca powinien nie później niż w terminie
składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty zgodnie z załączonym wzorem do SWZ.
(Wzór oświadczenia ZAŁ NR 7 ).
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. (Wzór oświadczenia ZAŁ NR 5)
2) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.