eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Katolickiego Stowarzyszenia Niepełnosprawnych Archidiecezji Warszawskiej.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Katolickiego Stowarzyszenia Niepełnosprawnych Archidiecezji Warszawskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOLICKIE STOWARZYSZENIE NIEPEŁNOSPRAWNYCH ARCHIDIECEZJI WARSZAWSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011122045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Deotymy 41

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-441

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksnaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksnaw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie osób z niepełnosprawnościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Katolickiego Stowarzyszenia Niepełnosprawnych Archidiecezji Warszawskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfbe1a96-dda6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182580/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty,
a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie Zamówienia z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-52b47ffb-ae6a-11ec-baa2-b6d934483bfb

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3SDSP2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego, nieużywanego, kompletnego, wolnego od jakichkolwiek wad i usterek oraz nieobciążonego prawami na rzecz osób trzecich, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021 roku, samochodu osobowego typu „mikrobus” na 9 (dziewięć) miejsc siedzących (8 miejsc + kierowca), specjalnie
przystosowanego do przewozu dwóch osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, tj. możliwość
zamocowania dwóch miejsc do kotwiczenia wózka inwalidzkiego – możliwość przewozu osób w modelu:
1.1 - 7 pasażerów + 1 wózek inwalidzki, lub
1.2 - 6 pasażerów + 2 wózki inwalidzkie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi, wymaganymi przez Zamawiającego. Samochód powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie kraju, a przy tym być zgodny co najmniej z normą EURO 6 oraz spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska.
3. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). Zamawiający dopuszcza dostawę pojazdu, który posiada świadectwo homologacji na pojazd bazowy oraz dokumenty niezbędne do rejestracji dwuetapowej (np. badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to samochód dopuszczony do ruchu jako samochód przystosowany do przewozu osób
niepełnosprawnych).
Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać:
3.1 kartę pojazdu,
3.2 aktualne świadectwo homologacji pojazdu,
3.3 instrukcję obsługi, wyposażenia i konserwacji pojazdu w języku polskim,
3.4 kartę gwarancyjną pojazdu w języku polskim,
3.5 wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania napraw oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym,
3.6 atesty, certyfikaty oraz inne przewidziane prawem dokumenty, w szczególności poświadczające spełnianie norm środowiskowych,
3.7 komplety kluczyków, pilotów lub innych narzędzi/informacji przewidzianych przez producenta do uruchamiania lub zabezpieczania samochodu.
4. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
5. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji Wykonawcy na oferowany samochód:
5.1 - 24 miesiące mechaniczna lub przebieg 100 tys. km /w zależności, co pierwsze nastąpi / zgodnie z gwarancją producenta,
5.2 - 24 miesiące na powłoki lakiernicze,
5.3 - 60 miesięcy na perforację elementów nadwozia.
Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń, zgodnie z załącznikiem nr 3 do Projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
6. Wykonawca zapewni realizację zobowiązań gwarancyjnych, przeglądów i napraw w co najmniej 1 autoryzowanej Stacji Obsługi producenta oferowanego samochodu na terenie m. st. Warszawy i/lub w odległości nie większej niż 50 km od miejscowości Piaseczno.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221154,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221154,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221154,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN WAY Kamila Sadowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369204863

7.3.3) Ulica: ul. Chmielna 68G

7.3.4) Miejscowość: Makówka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221154,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.