Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00038529/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
- 2024/BZP 00050259/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-18
- 2024/BZP 00056467/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony obiektu Dzielnicowego Ośrodka Kultury Ursynów położonego w Warszawie przy ul Kajakowej 12b, wraz z usługami towarzyszącymi, w tym obsługą szatni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowy Ośrodek Kultury Ursynów3685
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368558429
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kajakowa, 12B
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-838
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dokursynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dokursynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-910b8c1d-b3a6-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność kulturalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony obiektu Dzielnicowego Ośrodka Kultury Ursynów położonego w Warszawie przy ul Kajakowej 12b, wraz z usługami towarzyszącymi, w tym obsługą szatni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-910b8c1d-b3a6-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037652/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi ochrony obiektu Dzielnicowego Ośrodka Kultury Ursynów położonego w Warszawie przy ul Kajakowej 12b, wraz z usługami towarzyszącymi, w tym obsługą szatni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/DOK/I/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usługi ochrony obiektu Dzielnicowego Ośrodka Kultury Ursynów położonego w Warszawie przy ul Kajakowej 12b, zwanego w dalszej części „Obiektem” wraz z usługami towarzyszącymi, w tym obsługą szatni.
Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy.
Stanowiących załączniki do SWZ.
Klauzula społeczna
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, z późn. zm.)
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na usługi przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
Warunek, o którym mowa w ust. 1, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności wynikające z realizacji przedmiotu umowy w szczególności osoby świadczące usługę ochrony Obiektu i obsługi szatni w Obiekcie oraz prac porządkowych.
Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz uprawnienia Zamawiającego z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
7.2. Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia nie określa obowiązków wynikających z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia nie określa wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137733,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180972,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137733,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMEGA PROTECTION SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133065855
7.3.3) Ulica: ul. Zagójska 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-160
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137733,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26 oraz przy ul. Wawrzyniaka 40 wraz z terenem przyległym.
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Świadczenie usługi fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne" Centrum Badawczego PAN
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.