eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzypsko Wielkie › "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZYPSKO WIELKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 15

1.5.2.) Miejscowość: Chrzypsko Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-412

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srodkiunijne@chrzypsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzypsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.chrzypsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dc1ed9c-c6ec-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037820/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141974/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FU.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla zadania:
„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Chrzypsku Wielkim.”
Zakres realizowanego projektu:
Docieplenie budynku.
Kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 Roboty na placu budowy
45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
45262120-8 Wznoszenie rusztowań
45262110-5 Demontaż rusztowań
45262500-6 Roboty murarskie
45262600-7 Różne specjalne roboty budowlane
45321000-3 Izolacja cieplna
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych
45431000-7 Kładzenie płytek
45442100-8 Roboty malarskie
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
1. Opis zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia budynku Urzędu Gminy w ramach jego termomodernizacji.
2. Zakres elementów zadania:
2.1. Wykonanie docieplenia ścian budynku przez usunięcie istniejącego (wraz z utylizacją) i położenie warstw styropianu fasadowego - wg systemu.
2.2. Wymiana i uporządkowanie instalacji naelewacyjnych.
2.3. Wykonanie docieplenia stropodachu (część płaska) przez położenie styropapy.
2.4. Wykonanie docieplenia dachu i wykonaniu docieplenia tej część stropu przez montaż wełny mineralnej.
2.5. Podwyższenie i przemurowanie kominów.
2.6. Wykonanie dojść do kominów i urządzeń dachowych.
2.7. Usunięcie istniejącego i wykonanie nowego orynnowania i obróbek blacharskich.
2.8. Usunięcie istniejącej i wykonanie nowej instalacji odgromowej.
2.9. Usunięcie istniejących daszków nadwejściowych i montaż nowych.
2.10. Wymiana okien i drzwi parteru i piwnicy wraz z wykonaniem obróbki.
2.11. Wymontowanie, odnowienie i montaż istniejących krat okiennych.
2.12. Przełożenie istniejących i montaż brakujących rolet okiennych.
2.13. Foliowanie okien.
2.14. Oprócz uporządkowania i wymiany instalacji teletechnicznej, elektrycznej i antenowej na elewacjach, należy zamontować dwie anteny zbiorcze TV na dachu.
2.15. Udrożnienie i wyczyszczenie kanałów kominowych i wentylacyjnych wraz z wykonaniem inspekcji kominiarskiej (przedłożyć protokół). Uzupełnić kratki wentylacyjne.
2.16. Wykonanie napisów przestrzennych na elewacji.
2.17. Zdemontowanie krat przy wejściu głównym oraz wykonanie przeszklenia wejściowego z drzwiami. Ponadto położenie płytek na podłodze, malowanie pomieszczenia i wymiana oświetlenia.
Celem jest powstanie pomieszczenia dla interesantów.
2.18. Wykonanie wykończenia murów oporowych pochylni poprzez pokrycie tynkiem silikatowym.
2.21. Wykonanie tynku silikatowego na cokołach budynku.
2.20. Należy zamontować kraty pomostowe i wentylacyjne doświetli piwnicy.
2.21. Wykonanie dodatkowego odprowadzenia wód deszczowych z odwodnienia dachu.
2.22. Przesunięcie szafki telekomunikacyjnej.
Nie jest przedmiotem zamówienia (a jest ujęte w projekcie):
1. Docieplenie i izolacja ścian piwnicznych poniżej poziomu terenu.
2. Budowa schodów zewnętrznych – zejście do kotłowni. W to miejsce została wykonana pochylnia.
3. Docieplenie stropodachu płaskiego metodą wtryskiwania.
W to miejsce zostanie wykonane docieplenie na powierzchni stropodachu poprzez położenie styropapy (patrz: pkt 2.3).
4. Wykonanie pokrycia cokołu płytkami klinkierowymi lub gresowymi. W to miejsce należy wykonać tynk silikatowy (patrz: pkt 2.29).
7. Wykonanie obmurowania okien piwnicy i zamontowanie prefabrykowanych doświetli okien piwnic – zostało to wykonane.
8. Wymiana okien w części mieszkalnej (piętro) budynku.
9. Wykonanie i montaż drabiny zewnętrznej z kabłąkiem
3. W wyniku powyższego powstanie:
- Docieplenie budynku.
- Nowe elewacje.
- Daszki nad wejściami do budynku.
- Stolarka okienna i drzwiowa parteru i przeszklenie frontowe.
- Nowe pokrycie dachu.
- Dojścia do kominów i urządzeń dachowych.
- Orynnowanie i obróbki blacharskie.
- Instalacja odgromowa.
- Instalacja antenowa.
4. Wytyczne dla wykonawcy:
- wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji terenowej (na własny koszt) oraz do uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do wyceny i wykonania tego zadania. Wizja terenowa powinna być odnotowana u zamawiającego.
- przed zakupem potrzebnych elementów należy dokonać pomiarów z natury.
- zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia zamówienia zapewniał utrzymanie ruchu i dojazd. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu czasowego planu organizacji ruchu, jeżeli będzie to konieczne. Wszelkie opłaty wynikające ze szkód na etapie realizacji zamówienia ponosi wykonawca.
5. Zasady zachowania konkurencyjności:
- w przypadku, gdy w projekcie lub opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy to traktować jako określenie żądanego standardu i jakości. - zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. - wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych materiałów i rozwiązań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 956602,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla zadania:
„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Chrzypsku Wielkim.”
Zakres realizowanego projektu:
Instalacje elektryczne.
Kody CPV:
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
1. Opis zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozdzielni głównej, instalacji elektrycznej zasilania i sterowania instalacji klimatyzacji i grzewczej, instalacji zasilania rezerwowego, instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji teletechnicznej LAN (w części administracyjnej) w ramach termomodernizacji budynku Urzędu Gminy.
2. Zakres elementów zadania:
2.1. Wykonanie instalacji elektrycznych związanych z instalacjami sanitarnymi: ogrzewania i kotłowni, klimatyzacji, ogrzewania wody.
2.2. Modernizacja instalacji elektrycznej zasilania budynku – wymiana tablicy rozdzielni głównej.
2.3. Zakup i montaż agregatu prądotwórczego 12kW bez przyczepy i wykonanie instalacji elektrycznej zasilania rezerwowego.
2.4. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
2.5. Wykonanie instalacji teletechnicznej na kondygnacji parterowej budynku. Prace dot. modernizacji istniejących przewodów oraz uzupełnienia brakujących gniazd.
3. W wyniku powyższego powstanie:
- Instalacje elektryczne związane z instalacjami sanitarnymi: ogrzewania i kotłowni, klimatyzacji, ogrzewania wody. Modernizacja sieci w piwnicy.
- Instalacja elektryczna zasilania budynku.
- Instalacja elektryczna zasilania rezerwowego z agregatem prądotwórczym.
- Instalacja fotowoltaiczna. - Instalacja teletechniczna na parterze budynku.
4. Wytyczne dla wykonawcy:
- wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji terenowej (na własny koszt) oraz do uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do wyceny i wykonania tego zadania. Wizja terenowa powinna być odnotowana u zamawiającego.
- przed zakupem potrzebnych elementów należy dokonać pomiarów z natury.
- zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia zamówienia zapewniał utrzymanie ruchu i dojazd. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu czasowego planu organizacji ruchu, jeżeli będzie to konieczne. Wszelkie opłaty wynikające ze szkód na etapie realizacji zamówienia ponosi wykonawca.
- nie jest przedmiotem zamówienia a jest ujęte w przedmiarze:
* zakup agregatu prądotwórczego 40 kW z przyczepą tylko zakup agregatu 12 kW bez przyczepy
* wykonanie instalacji teletechnicznej na kondygnacji parterowej budynku nie oznacza całkowitej wymiany przewodów wielożyłowych tylko modernizacje istniejących przewodów oraz uzupełnienie brakujących gniazd.
5. Zasady zachowania konkurencyjności:
- w przypadku, gdy w projekcie lub opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy to traktować jako określenie żądanego standardu i jakości. - zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. - wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych materiałów i rozwiązań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 227146,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla zadania
„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Chrzypsku Wielkim.”
Zakres realizowanego projektu:
Instalacje sanitarne.
Kody CPV:
45331100-0 Instalacje centralnego ogrzewania
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
1. Opis zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: instalacji klimatyzacji, przebudowy kotłowni wraz z wymianą kotła i modernizacji części instalacji c.o. i c.w.u. w ramach termomodernizacji budynku Urzędu Gminy.
2. Zakres elementów zadania:
2.1. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w zakresie przebudowy kotłowni z demontażem istniejącego kotła i montażem kotła gazowego oraz zbiornika na gaz.
2.2. Wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne i zwrotnych (patrz: projekt zamienny).
2.3. Wykonanie instalacji klimatyzacji na kondygnacji parterowej budynku.
2.4 Wymiana grzejników c.o. w pomieszczeniach poczty.
Nie jest przedmiotem zamówienia (a jest ujęte w projekcie):
1. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania ponad stropem nad piwnicą (patrz: projekt). Zakres wykonania instalacji c.o. obejmuje rozprowadzenie i włączenia poniżej stropu piwnicy (patrz: projekt, etap 1). Oprócz wymiany zaworów.
2. Montaż zasobnika ciepłej wody użytkowej o poj. 200 l. Zamiast niego montaż zasobnika o poj. 100 l.
3. Demontaż istniejącej instalacji rozprowadzającej centralne ogrzewanie pod stropem piwnicy.
4. Roboty budowlane związane z pomieszczeniami kotłowni.
3. W wyniku powyższego powstanie:
- Instalacja centralnego ogrzewania z kotłownią gazową i zbiornikiem gazu.
- Instalacja ciepłej wody użytkowej.
- Instalacja klimatyzacji na kondygnacji parterowej budynku.
4. Wytyczne dla wykonawcy:
- wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji terenowej (na własny koszt) oraz do uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do wyceny i wykonania tego zadania. Wizja terenowa powinna być odnotowana u zamawiającego.
- przed zakupem potrzebnych elementów należy dokonać pomiarów z natury.
- zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia zamówienia zapewniał utrzymanie ruchu i dojazd. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu czasowego planu organizacji ruchu, jeżeli będzie to konieczne.
Wszelkie opłaty wynikające ze szkód na etapie realizacji zamówienia ponosi wykonawca.
5. Zasady zachowania konkurencyjności:
- w przypadku, gdy w projekcie lub opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy to traktować jako określenie żądanego standardu i jakości. - zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. - wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych materiałów i rozwiązań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 224431,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1289000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1505220,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1289000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Mirosław Pokrzywka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631909249

7.3.3) Ulica: Sarbka 19A

7.3.4) Miejscowość: Sarbka

7.3.5) Kod pocztowy: 64-705

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1289000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359426,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359426,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALBUD Michał Prędki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951379852

7.3.3) Ulica: UL. ŁĄKOWA 18

7.3.4) Miejscowość: Chrzypsko Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 64-412

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359426,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421582,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Mirosław Pokrzywka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631909249

7.3.3) Ulica: Sarbka 19A

7.3.4) Miejscowość: Sarbka

7.3.5) Kod pocztowy: 64-705

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Handlowo – Usługowa
Adam Paczkowski z siedzibą
przy ul.Mar. Piłsudskiego 61/5
64-600 Oborniki
NIP 7821153346


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.