eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1236N Wlk. Tymawa - Łąkorz - Wawrowice na odcinku Wielka Tymawa - Łąkorz (etap 1)



Ogłoszenie z dnia 2024-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1236N Wlk. Tymawa – Łąkorz – Wawrowice na odcinku Wielka Tymawa – Łąkorz (etap 1)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowomiejski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 47 242 20

1.5.8.) Numer faksu: 56 47 242 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-nowomiejski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a0e452d-b07b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1236N Wlk. Tymawa – Łąkorz – Wawrowice na odcinku Wielka Tymawa – Łąkorz (etap 1)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a0e452d-b07b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018953/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 3. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 1236N Wlk. Tymawa – Łąkorz – Wawrowice na odcinku Wielka Tymawa – Łąkorz (etap 1)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029398

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.272.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130081,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1236N Wlk. Tymawa – Łąkorz – Wawrowice na odcinku Wielka Tymawa – Łąkorz (etap 1)
Obowiązki Inspektora:
1) prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane;
2) uczestniczenie w przekazaniu przez Zamawiającego, Wykonawcy Robót, terenu, na którym prowadzone będą roboty;
3) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie objętym robotami w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych i dokumentacją projektową. Zamawiający jako regularne inspekcje, rozumie obecność Inspektora, co najmniej raz w tygodniu, na placu budowy, w tym minimum 1 wizyta w miesiącu z przedstawicielem Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku (dokładna ilość wizyt na placu budowy, będzie wynikała z formularza ofertowego, w ramach kryterium oceny ofert). Każda wizyta będzie potwierdzona pisemnie przez przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku;
4) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego lub na wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego;
5) kontrola realizowanych robót budowlanych na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy Robót;
6) monitorowanie postępu robót, kontrola zakresu, ilości i wartości robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania;
7) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;
8) podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w umowie z Wykonawcą Robót, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
9) opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty budowlane pod względem finansowym, formalnym i rzeczowym z podaniem skutków (koszt i czas) – zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych;
10) przeprowadzenie analizy sytuacji i przedstawienie Zamawiającemu sposobu rozwiązania problemu i/lub zatwierdzenie planu działania, który przedstawi Wykonawca robót budowlanych – w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych;
11) wydawanie opinii i analiz na wezwanie Zamawiającego w zakresie realizacji robót budowlanych;
12) nadzorowanie wykonywania ewentualnych robót zamiennych i dodatkowych;
13) kontrolę sposobu składowania i przechowywania materiałów;
14) stały nadzór badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót;
15) zlecenie (wraz z opłaceniem) wykonania badań: masy na warstwie wiążącej i ścieralnej, podbudowy oraz kruszywa wraz z zagęszczeniem na poszerzeniach;
16) zlecanie Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
17) sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, itp.;
18) zlecanie sporządzenia wszelkich zmian rysunków i specyfikacji, które mogą okazać się konieczne w trakcie budowy, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
19) dokonywanie obmiaru wykonanych robót i porównanie wykonanych ilości z przedmiarem robót, informowanie na bieżąco Zamawiającego w razie stwierdzenia rozbieżności w ilości wykonywanych robót;
20) bezzwłocznego przygotowania Zamawiającemu pisemnej opinii oraz wszelkich niezbędnych dokumentów stanowiących podstawę zgłoszenia roszczenia do wykonawcy robót budowlanych, jeśli wykonawca robót naruszył lub narusza zapisy planu BIOZ lub przepisy BHP;
21) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu;
22) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót, o wykrytych wadach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania, celem usunięcia wad wraz z podaniem terminu ich wykonania, a następnie dokonanie odebrania wykonanych robót usuwających wady;
23) przygotowanie do odbioru robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
24) sporządzenie protokołów potwierdzających wykonanie robót;
25) powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy;
26) rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy Robót i, w odniesieniu do nich, przedstawienie swojego stanowiska Zamawiającemu;
27) rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku odstąpienia od niej;
28) kontrolowanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych;
29) wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem w Dzienniku budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
30) żądanie od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną;
31) decydowanie o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;
32) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót;
33) decydowanie o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;
34) wnioskowanie o zlecenie usunięcia wad, stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie;
35) wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w przypadkach przewidzianych w umowie na roboty budowlane;
36) wnioskowanie o zlecenie wykonania ewentualnych robót dodatkowych
Do obowiązków Inspektora Nadzoru po zakończeniu robót budowlanych w szczególności należy:
1) nadzór nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad;
2) poświadczenie usunięcia wad, przez Wykonawcę Robót;
3) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;
4) dokonanie rozliczenia końcowego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zdzisław Gołębiewski - Nadzór Budowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511069097

7.3.3) Ulica: Henrykowska 45

7.3.4) Miejscowość: Kajkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.