eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO TERENU REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI ZĘGWIRT.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO TERENU REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI ZĘGWIRT.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 8

1.5.2.) Miejscowość: Łysomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 32 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO TERENU REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI ZĘGWIRT.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e12dd6ae-c1ab-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026440/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w miejscowości Zęgwirt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie publiczne wykonane będzie przy udziale środków z Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089609

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 318937,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakresem zamówienia dla Części I objęte są elementy zamówienia zgłoszone we wniosku o dofinansowanie, tj.: wykonanie siłowni zewnętrznej, wykonanie placu zabaw, wykonanie ogrodzenia i furtki oraz pozostałe elementy wynikające z projektu budowlanego tj.: prace przygotowawcze, boisko wielofunkcyjne, ognisko, parking, przyłącze energetyczne wraz ze słupem oświetleniowym, przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne oraz wykonanie płyty żelbetowej pod budynek gospodarczy.
1. W zakres robót wchodzi:
1) prace przygotowawcze,
2) płyta żelbetowa pod budynek gospodarczy,
3) boisko wielofunkcyjne,
4) siłownia zewnętrzna,
5) plac zabaw,
6) ognisko (palenisko),
7) parking,
8) przyłącze energetyczne wraz ze słupem oświetleniowym,
9) przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne,
10) elementy ogrodzenia – furtka
2. Zakres robót w ramach Części I zamówienia obejmuje ponadto:
1) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu elementów zagospodarowania;
2) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze sporządzeniem w jej wyniku dokumentacji geodezyjno – kartograficznej;
3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wraz ze szkicami i zestawieniem parametrów technicznych obiektu;
4) wykonania własnym kosztem i staraniem wszystkie wymagane prawem próby i badania a ich wyniki, zezwolenia, zaświadczenia i certyfikaty przedłożyć wraz z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego;
5) uzyskanie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, zależnych od Wykonawcy.
6) inne prace związane z procesem budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 51287,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakresem zamówienia dla Części II jest zakup, dostawa i montaż budynku gospodarczego w postaci kontenera. W zakres robót wchodzi budynek gospodarczy w postaci kontenera z wyposażeniem w instalację elektryczną, wod. – kan., grzejnik elektryczny.
Zakres robót w ramach Części II zamówienia obejmuje ponadto:
1) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wraz ze szkicami i zestawieniem parametrów technicznych obiektu;
2) wykonania własnym kosztem i staraniem wszystkie wymagane prawem próby i badania a ich wyniki, zezwolenia, zaświadczenia i certyfikaty przedłożyć wraz z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego;
3) uzyskanie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, zależnych od Wykonawcy.
4) inne prace związane z procesem budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 267650,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po zapoznaniu się z cenami złożonych ofert, zamawiający stwierdza, że dla obu części zamówienia, najniższe ceny przewyższają kwoty, jakie zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248918,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351464,60 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po zapoznaniu się z cenami złożonych ofert, zamawiający stwierdza, że dla obu części zamówienia, najniższe ceny przewyższają kwoty, jakie zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na platformę wpłynęła oferta Teresa Świerzbińska TESTA ul. Wańkowicza 4/116 02 798 Warszawa, NIP: 9511164629. Zawartość oferty nie zawierała jednak formularza ofertowego, co sprawia, że zamawiający nie ma informacji, jakiej/jakich części i jakich cen dotyczy oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.