eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Romualda Traugutta w Józefowie w 2024 roku szkolnym z możliwością wznowienia na kolejne 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2024-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Romualda Traugutta w Józefowie w 2024 roku szkolnym z możliwością wznowienia na kolejne 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. R. Traugutta

1.3.) Oddział zamawiającego: SP2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011326368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 26

1.5.2.) Miejscowość: Józefów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2jozefow.szkolnastrona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2jozefow.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jozefow.ezamawiajacy.pl/pn/jozefow/demand/139303/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Romualda Traugutta w Józefowie w 2024 roku szkolnym z możliwością wznowienia na kolejne 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ef55c83-9290-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529765

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: POŚ.271.52.2023.MF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Artykuły ogólnospożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15612100-2 - Mąka pszenna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15831000-2 - Cukier

15863000-5 - Herbata

15613380-5 - Płatki owsiane

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15411100-3 - Olej roślinny

15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 137000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Mleko i przetwory mleczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 15511000-3 - Mleko

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15542100-0 - Ser twarogowy

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

15510000-6 - Mleko i śmietana

4.5.5.) Wartość części: 118500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Mięso i wędliny

4.5.3.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15111000-9 - Mięso wołowe

15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

15131130-5 - Wędliny

15131310-1 - Pasztety

4.5.5.) Wartość części: 163500 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Warzywa i owoce

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221112-4 - Marchew

03221240-0 - Pomidory

03221270-9 - Ogórki

03113100-7 - Buraki cukrowe

03222321-9 - Jabłka

03222330-5 - Owoce pestkowe

03222220-1 - Pomarańcze

4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Mrożonki

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 62000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 Pieczywo

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 i 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający unieważnia postępowanie dla części:

Część 1 Artykuły ogólnospożywcze
UZASADNIENIE

W części 1 zostały złożone dwie oferty:

ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna N/N, 21-002 Panieńszczyzna
NIP: PL 7132695379 Cena 169 923,50 PLN
JB sp. j. K.KONIECZNA P.SEKUŁA
ul. Hugona Kołłątaja 1
05-400 Otwock
PL5321847530 Cena 176 599,97 PLN

Zamawiający może przeznaczyć na realizację tej części zamówienia kwotę nie wyższą niż 146 590,00 złotych i nie ma możliwości jej zwiększenia do ceny najkorzystniejszej oferty. Kwota ta była aktualna na dzień składania ofert, obecnie jest niższa, gdyż Zamawiający dokonał już wydatków na zakup produktów spożywczych w trybie awaryjnym, ponieważ szkolna stołówka musiała funkcjonować

Ponadto, na skutek wniesionego odwołania nie było możliwe zawarcie umowy na realizację zamówienia na okres określony w warunkach zamówienia tj. od 2 stycznia do 31 grudnia 2024 r. Zamawiający nie ma możliwości zaciągnięcia zobowiązania finansowego na okres dłuższy niż rok budżetowy. Ponadto, w przypadku skrócenia okresu realizacji zamówienia o dwa miesiące (czas konieczny na ewentualne dokończenie procedury wyboru oferty) zmniejszeniu o 1/6 ulegnie ilość zamawianych produktów, co stanowi istotną zmianę zakresu zamówienia.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli :
• cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
• wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć

Zamawiający powtórzy niniejsze postępowanie, zapraszając wykonawców, którzy złożyli oferty i uwzględniając zarzuty wniesione w odwołaniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 i 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający unieważnia postępowanie dla części:

Część 2 Mleko i produkty mleczne
UZASADNIENIE

W części 2 zostały złożone dwie oferty:
ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna N/N, 21-002 Panieńszczyzna
NIP: PL 7132695379 Cena 129 696,00 PLN
JB sp. j. K.KONIECZNA P.SEKUŁA
ul. Hugona Kołłątaja 1
05-400 Otwock
PL5321847530 Cena 162 357,80 PLN

Zamawiający może przeznaczyć na realizację tej części zamówienia kwotę nie wyższą niż 126 795 złotych i nie ma możliwości jej zwiększenia do ceny najkorzystniejszej oferty. Kwota ta była aktualna na dzień składania ofert, obecnie jest niższa, gdyż Zamawiający dokonał już wydatków na zakup produktów spożywczych w trybie awaryjnym, ponieważ szkolna stołówka musiała funkcjonować.



Ponadto, na skutek wniesionego odwołania nie było możliwe zawarcie umowy na realizację zamówienia na okres określony w warunkach zamówienia tj. od 2 stycznia do 31 grudnia 2024 r. Zamawiający nie ma możliwości zaciągnięcia zobowiązania finansowego na okres dłuższy niż rok budżetowy. Ponadto, w przypadku skrócenia okresu realizacji zamówienia o dwa miesiące (czas konieczny na ewentualne dokończenie procedury wyboru oferty) zmniejszeniu o 1/6 ulegnie ilość zamawianych produktów, co stanowi istotną zmianę zakresu zamówienia.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli :
• cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
• wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć

Zamawiający powtórzy niniejsze postępowanie, zapraszając wykonawców, którzy złożyli oferty i uwzględniając zarzuty wniesione w odwołaniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131978,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142039,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131978,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKLEP MIĘSNO WĘDLINIARSKI I ARTYKUŁY SPOŻYWCZE ZOFIA GÓRSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321035022

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131978,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający unieważnia postępowanie dla części:
Część 4: Warzywa
UZASADNIENIE

W części 4 została złożona jedna oferta:
Oferta Wykonawcy JB Sp. J. K. Konieczna, P. Sekuła z ceną 192 044,70 zł.
Zamawiający może przeznaczyć na realizację tej części zamówienia kwotę nie wyższą niż 84 000,00 złotych i nie ma możliwości jej zwiększenia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 5
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający unieważnia postępowanie dla części:
Część 5: Mrożonki
UZASADNIENIE

W części 5 zostały złożone trzy oferty:
Oferta Wykonawcy Baj III Sp. z o.o. Sp. K. z ceną 137 630,10 zł
Oferta Wykonawcy WIDAN Polska Sp. z o.o. Sp. K z ceną 143 403,70 zł
Oferta Wykonawcy REFRESKO B. Witak, W. Witak, D. Kępka Sp. J z ceną 136 392,20 zł

Zamawiający może przeznaczyć na realizację tej części zamówienia kwotę nie wyższą niż 65 100,00 złotych i nie ma możliwości jej zwiększenia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający unieważnia postępowanie dla części:
Część 6: Pieczywo
UZASADNIENIE

W części 6 nie złożono żadnej oferty.

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.