eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › Remont boisk po³o¿onego na terenie Szko³y Podstawowej nr 74 w Poznaniu. "Przez sport po zdrowie".



Og³oszenie z dnia 2022-06-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont boisk po³o¿onego na terenie Szko³y Podstawowej nr 74 w Poznaniu. „Przez sport po zdrowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 74 IM. MIKO£AJA KOPERNIKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000245664

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Trybunalska 17 lokal 25

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-325

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@sp74.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp74.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont boisk po³o¿onego na terenie Szko³y Podstawowej nr 74 w Poznaniu. „Przez sport po zdrowie”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6cfa6e6b-f211-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00218563

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00136912/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont boisk oraz dokoñczenie remontu sali gimnastycznej wraz z zapleczem

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
1) w zakresie ofert - miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
[Adres ESP (skrytki ePUAP): / sp74_poznan/Skrytka ESP],
2) w pozosta³ym zakresie: poczty elektronicznej info@sp74.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ dostêp do konto ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania ofert.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuj± siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub na adres email: info@sp74.pl.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej na adres email: info@sp74.pl.
8. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania siê z wykonawcami.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa Nr 74 im. Miko³aja Kopernika, ul. Trybunalska 17/25, 60-325 Poznañ;
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez e-mail: iod5_oswiata@um.poznan.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na „Przez sport po zdrowie”. Remont boisk po³o¿onego na terenie Szko³y Podstawowej nr 74 w Poznaniu;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP74.ZP/252-03/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przez sport po zdrowie”. Remont boisk po³o¿onego na terenie Szko³y Podstawowej nr 74 w Poznaniu zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, okre¶lonym w za³±czniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
2. Na opis przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, opisuj±cy zakres wykonywanych robót bêd±cych przedmiotem zamówienia sk³adaj± siê:
1) przedmiar robót,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ równie¿ okre¶lony w Za³±czniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê równ± co najmniej: 200 000,00 PLN
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na ³±czn± kwotê równ± co najmniej: 200 000,00 PLN.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie min. 2 roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na wykonaniu nawierzchni w technologii sztucznej trawy, o warto¶æ ka¿dej z robót min. 100 000,00 z³ wraz z podatkiem vat.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów:
a) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
b) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2) W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wed³ug wzoru za³±cznika nr 4 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) specyfikacja techniczna lub karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzaj±ca spe³nienie minimalnych parametrów technicznych dla nawierzchni syntetycznych (sztucznej trawy i poliuretanowa) okre¶lonej przez Zamawiaj±cego zawieraj±ca parametry techniczne, nazwê i model produktu, nazwê producenta.
W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie zawieraj± informacji o parametrach wymaganych, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie producenta, ¿e oferowany produkt w zakresie brakuj±cych w dokumentach producenta danych, spe³nia parametry okre¶lone w za³±czniku nr 2 do SWZ przez Zamawiaj±cego.
b) aktualne wyniki badañ lub certyfikat na zgodno¶æ z norm± PN-EN 14877:2014-02 dla nawierzchni poliuretanowej;
c) aktualne wyniki badañ lub certyfikat na zgodno¶æ z norm± DIN 18035-6:2014 dla nawierzchni poliuretanowej;
d) aktualne wyniki badañ lub certyfikat na zgodno¶æ z norm± PN-EN 15330-1:2014-2 dla nawierzchni ze sztucznej trawy;
e) autoryzacja producenta systemu upowa¿niaj±ca do monta¿u oferowanej nawierzchni poliuretanowej w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji;
f) atest PZH dla oferowanej nawierzchni poliuretanowej.
g) autoryzacja producenta systemu upowa¿niaj±ca do monta¿u oferowanej nawierzchni ze sztucznej trawy w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji;
h) atest PZH dla oferowanej nawierzchni ze sztucznej trawy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a) specyfikacja techniczna lub karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzaj±ca spe³nienie minimalnych parametrów technicznych dla nawierzchni syntetycznych (sztucznej trawy i poliuretanowa) okre¶lonej przez Zamawiaj±cego zawieraj±ca parametry techniczne, nazwê i model produktu, nazwê producenta.
W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie zawieraj± informacji o parametrach wymaganych, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie producenta, ¿e oferowany produkt w zakresie brakuj±cych w dokumentach producenta danych, spe³nia parametry okre¶lone w za³±czniku nr 2 do SWZ przez Zamawiaj±cego.
b) aktualne wyniki badañ lub certyfikat na zgodno¶æ z norm± PN-EN 14877:2014-02 dla nawierzchni poliuretanowej;
c) aktualne wyniki badañ lub certyfikat na zgodno¶æ z norm± DIN 18035-6:2014 dla nawierzchni poliuretanowej;
d) aktualne wyniki badañ lub certyfikat na zgodno¶æ z norm± PN-EN 15330-1:2014-2 dla nawierzchni ze sztucznej trawy;
e) autoryzacja producenta systemu upowa¿niaj±ca do monta¿u oferowanej nawierzchni poliuretanowej w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji;
f) atest PZH dla oferowanej nawierzchni poliuretanowej.
g) autoryzacja producenta systemu upowa¿niaj±ca do monta¿u oferowanej nawierzchni ze sztucznej trawy w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji;
h) atest PZH dla oferowanej nawierzchni ze sztucznej trawy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykaz dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê.
1) formularz ofertowy – wed³ug wzoru za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) zobowi±zanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wed³ug wzoru za³±cznik nr 5 do SWZ .
3) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
4) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. XIV.1 SWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:
1) w przypadkach okre¶lonych w pkt. 1 lit. a warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców lub podwykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek samodzielnie lub bêd± ³±cznie posiadaæ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê okre¶lon± w SWZ.
2) w przypadkach okre¶lonych w pkt. 1 lit. b warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców lub podwykonawców spe³ni warunek samodzielnie lub bêd± ³±cznie posiadaæ warto¶æ ubezpieczenia na kwotê okre¶lon± w SWZ.
3) w przypadku okre¶lonym w pkt 2 warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek samodzielnie lub ³±cznie spe³ni± warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, co oznacza, ¿e ka¿dy z wykonawców mo¿e spe³niæ warunek, wskazany pkt 2 oddzielnie (sumowaniu mog± podlegaæ rodzaje wskazanych realizacji, a nie ich warto¶ci).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ zawarty w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-06 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Adres ESP (skrytki ePUAP): / sp74_poznan/Skrytka ESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-06 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.