Og³oszenie z dnia 2022-06-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00377129/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00295028/01 - Wynik z dnia 2022-08-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont boisk po³o¿onego na terenie Szko³y Podstawowej nr 74 w Poznaniu. „Przez sport po zdrowie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 74 IM. MIKO£AJA KOPERNIKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000245664
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Trybunalska 17 lokal 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-325
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@sp74.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp74.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont boisk po³o¿onego na terenie Szko³y Podstawowej nr 74 w Poznaniu. „Przez sport po zdrowie”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6cfa6e6b-f211-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00218563
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00136912/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont boisk oraz dokoñczenie remontu sali gimnastycznej wraz z zapleczem
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
1) w zakresie ofert - miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
[Adres ESP (skrytki ePUAP): / sp74_poznan/Skrytka ESP],
2) w pozosta³ym zakresie: poczty elektronicznej info@sp74.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ dostêp do konto ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania ofert.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuj± siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub na adres email: info@sp74.pl.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej na adres email: info@sp74.pl.
8. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania siê z wykonawcami.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa Nr 74 im. Miko³aja Kopernika, ul. Trybunalska 17/25, 60-325 Poznañ;
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez e-mail: iod5_oswiata@um.poznan.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na „Przez sport po zdrowie”. Remont boisk po³o¿onego na terenie Szko³y Podstawowej nr 74 w Poznaniu;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP74.ZP/252-03/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przez sport po zdrowie”. Remont boisk po³o¿onego na terenie Szko³y Podstawowej nr 74 w Poznaniu zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, okre¶lonym w za³±czniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
2. Na opis przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, opisuj±cy zakres wykonywanych robót bêd±cych przedmiotem zamówienia sk³adaj± siê:
1) przedmiar robót,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ równie¿ okre¶lony w Za³±czniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê równ± co najmniej: 200 000,00 PLN
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na ³±czn± kwotê równ± co najmniej: 200 000,00 PLN.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie min. 2 roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na wykonaniu nawierzchni w technologii sztucznej trawy, o warto¶æ ka¿dej z robót min. 100 000,00 z³ wraz z podatkiem vat.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów:
a) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
b) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2) W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wed³ug wzoru za³±cznika nr 4 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) specyfikacja techniczna lub karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzaj±ca spe³nienie minimalnych parametrów technicznych dla nawierzchni syntetycznych (sztucznej trawy i poliuretanowa) okre¶lonej przez Zamawiaj±cego zawieraj±ca parametry techniczne, nazwê i model produktu, nazwê producenta.W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie zawieraj± informacji o parametrach wymaganych, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie producenta, ¿e oferowany produkt w zakresie brakuj±cych w dokumentach producenta danych, spe³nia parametry okre¶lone w za³±czniku nr 2 do SWZ przez Zamawiaj±cego.
b) aktualne wyniki badañ lub certyfikat na zgodno¶æ z norm± PN-EN 14877:2014-02 dla nawierzchni poliuretanowej;
c) aktualne wyniki badañ lub certyfikat na zgodno¶æ z norm± DIN 18035-6:2014 dla nawierzchni poliuretanowej;
d) aktualne wyniki badañ lub certyfikat na zgodno¶æ z norm± PN-EN 15330-1:2014-2 dla nawierzchni ze sztucznej trawy;
e) autoryzacja producenta systemu upowa¿niaj±ca do monta¿u oferowanej nawierzchni poliuretanowej w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji;
f) atest PZH dla oferowanej nawierzchni poliuretanowej.
g) autoryzacja producenta systemu upowa¿niaj±ca do monta¿u oferowanej nawierzchni ze sztucznej trawy w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji;
h) atest PZH dla oferowanej nawierzchni ze sztucznej trawy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) specyfikacja techniczna lub karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzaj±ca spe³nienie minimalnych parametrów technicznych dla nawierzchni syntetycznych (sztucznej trawy i poliuretanowa) okre¶lonej przez Zamawiaj±cego zawieraj±ca parametry techniczne, nazwê i model produktu, nazwê producenta.W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie zawieraj± informacji o parametrach wymaganych, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie producenta, ¿e oferowany produkt w zakresie brakuj±cych w dokumentach producenta danych, spe³nia parametry okre¶lone w za³±czniku nr 2 do SWZ przez Zamawiaj±cego.
b) aktualne wyniki badañ lub certyfikat na zgodno¶æ z norm± PN-EN 14877:2014-02 dla nawierzchni poliuretanowej;
c) aktualne wyniki badañ lub certyfikat na zgodno¶æ z norm± DIN 18035-6:2014 dla nawierzchni poliuretanowej;
d) aktualne wyniki badañ lub certyfikat na zgodno¶æ z norm± PN-EN 15330-1:2014-2 dla nawierzchni ze sztucznej trawy;
e) autoryzacja producenta systemu upowa¿niaj±ca do monta¿u oferowanej nawierzchni poliuretanowej w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji;
f) atest PZH dla oferowanej nawierzchni poliuretanowej.
g) autoryzacja producenta systemu upowa¿niaj±ca do monta¿u oferowanej nawierzchni ze sztucznej trawy w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji;
h) atest PZH dla oferowanej nawierzchni ze sztucznej trawy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykaz dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê.1) formularz ofertowy – wed³ug wzoru za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) zobowi±zanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wed³ug wzoru za³±cznik nr 5 do SWZ .
3) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
4) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. XIV.1 SWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:1) w przypadkach okre¶lonych w pkt. 1 lit. a warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców lub podwykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek samodzielnie lub bêd± ³±cznie posiadaæ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê okre¶lon± w SWZ.
2) w przypadkach okre¶lonych w pkt. 1 lit. b warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców lub podwykonawców spe³ni warunek samodzielnie lub bêd± ³±cznie posiadaæ warto¶æ ubezpieczenia na kwotê okre¶lon± w SWZ.
3) w przypadku okre¶lonym w pkt 2 warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek samodzielnie lub ³±cznie spe³ni± warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, co oznacza, ¿e ka¿dy z wykonawców mo¿e spe³niæ warunek, wskazany pkt 2 oddzielnie (sumowaniu mog± podlegaæ rodzaje wskazanych realizacji, a nie ich warto¶ci).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ zawarty w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-06 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Adres ESP (skrytki ePUAP): / sp74_poznan/Skrytka ESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-06 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-03
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa rêczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czy¶ciwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespó³ Szkó³ Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê placu zabaw wraz z realizacj± zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa us³uga szkoleniowa 2 szkoleñ specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleñ dla pracowników centrum us³ug spo³ecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. M³yñskiej 11a w Poznaniu. Czê¶æ IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obs³ugi mieszkañca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarz±du Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Remont i przebudowa szatni i ³azienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piêtra) Liceum Ogólnokszta³c±cego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wroc³awiu.
- Przebudowa ulicy S³onecznej i ³±cznika wraz z budow± sieci kanalizacji sanitarnej i wodoci±gowej w Z³otym Potoku
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporz±dkowanie gospodarki ¶ciekowej w Gminie Tuczêpy Etap II. "
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.