eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych dla zamówienia podstawowego dotyczącego: "Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z WMB na drogach [...]



Ogłoszenie z dnia 2024-02-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych dla zamówienia podstawowego dotyczącego:
„Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z WMB na drogach [...]

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych dla zamówienia podstawowego dotyczącego:
„Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z WMB na drogach [...]

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90d2ee36-d487-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu. Zamówienie udzielone wykonawcy zadania podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.12.2022.II.DT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169950,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno – asfaltową na gorąco dróg powiatowych na terenie gmin Siechnice i Żórawina – roboty podobne do Zadania 2 (podstawowego), na realizację którego została zawarta w dniu 29.11.2021 r. umowa nr ZP.273.99.2021.II.DT

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 87750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadania 4 - wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznej masą na gorąco o powierzchni 1500 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 82200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
na Zadanie 2 i Zadanie 4

Na podstawie art. 255 ust. 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. 2021 r., poz. 1129 ze zm., zwanej dalej ustawą Pzp), Zamawiający – Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki pn.: „Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z WMB na drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na 4 zadania” na Zadanie 2 i Zadanie 4, ponieważ zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W związku z potrzebą Zamawiającego co do wykonania robót budowlanych w zakresie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z WMB na drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego, zamawiający przesłał w dniu 01.04.2022 r poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html zaproszenie do negocjacji Wykonawcy - DUDGRA Remonty Dróg Sp. z o.o. S.K.A, ul. Św. Floriana 5, 55-010 Sulimów.
W odpowiedzi na zaproszenie, wykonawca DUDGRA Remonty Dróg Sp. z o.o. S.K.A, ul. Św. Floriana 5, 55-010 Sulimów złożył wstępną propozycję warunków zawarcia umowy, gdzie zaproponowane zostały n/w warunki, tj.:
 Cena ofertowa brutto na:
1. Zadanie 2 - 127 305,00 zł
2. Zadanie 4 – 127 305,00 zł
 Termin realizacji: do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Negocjacje w zakresie zaproponowanych warunków odbyły w dniu 05.04.2022 r. o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego. Po odbytych negocjacjach Wykonawca złożył ofertę ostateczną gdzie zaproponowane zostały n/w warunki, tj.:
 Cena ofertowa brutto na:
1. Zadanie 2 - 127 305,00 zł
2. Zadanie 4 – 127 305,00 zł
 Termin realizacji: 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Wykonawca nie obniżył ceny ofertowej brutto na realizację Zadania 2 i/ lub Zadania 4.
Wysokość środków finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia na:
 Zadanie 2 – 107.932,50 zł brutto
 Zadanie 4 – 101.106,00 zł brutto

Zamawiający w dokumentacji dla zamówienia podstawowego prowadzonego pod nr sprawy: SP.ZP.272.62.2021.II.DT dla Zadania 2 i Zadania 4 przewidział udzielenie zamówienia podobnego dotychczasowemu Wykonawcy do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, co stanowi odpowiednio kwotę na:
 Zadanie 2 – 88.511,12 zł netto (108.868,68 zł brutto);
 Zadanie 4 – 88.511,12 zł netto (108.868,68 zł brutto).

Cena ofertowa brutto na Zadnie 2 w wysokości 127 305,00 zł przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w wysokości 107.932,50 zł o wartość 19 373,00 zł (przekroczenie ponad 17%).
Cena ofertowa brutto na Zadnie 4 w wysokości 127 305,00 zł przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w wysokości 101.106,00 zł o wartość 26 199,00 zł (przekroczenie ponad 25%).
Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych do ceny ofertowej dla każdego z zadań, gdyż wartość zamówienia podobnego dla Zadania 2 stanowi 49,57% a dla Zadania 4 46,43% wartości zadania podstawowego.

Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
na Zadanie 2 i Zadanie 4

Na podstawie art. 255 ust. 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. 2021 r., poz. 1129 ze zm., zwanej dalej ustawą Pzp), Zamawiający – Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki pn.: „Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z WMB na drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na 4 zadania” na Zadanie 2 i Zadanie 4, ponieważ zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W związku z potrzebą Zamawiającego co do wykonania robót budowlanych w zakresie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z WMB na drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego, zamawiający przesłał w dniu 01.04.2022 r poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html zaproszenie do negocjacji Wykonawcy - DUDGRA Remonty Dróg Sp. z o.o. S.K.A, ul. Św. Floriana 5, 55-010 Sulimów.
W odpowiedzi na zaproszenie, wykonawca DUDGRA Remonty Dróg Sp. z o.o. S.K.A, ul. Św. Floriana 5, 55-010 Sulimów złożył wstępną propozycję warunków zawarcia umowy, gdzie zaproponowane zostały n/w warunki, tj.:
 Cena ofertowa brutto na:
1. Zadanie 2 - 127 305,00 zł
2. Zadanie 4 – 127 305,00 zł
 Termin realizacji: do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Negocjacje w zakresie zaproponowanych warunków odbyły w dniu 05.04.2022 r. o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego. Po odbytych negocjacjach Wykonawca złożył ofertę ostateczną gdzie zaproponowane zostały n/w warunki, tj.:
 Cena ofertowa brutto na:
1. Zadanie 2 - 127 305,00 zł
2. Zadanie 4 – 127 305,00 zł
 Termin realizacji: 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Wykonawca nie obniżył ceny ofertowej brutto na realizację Zadania 2 i/ lub Zadania 4.
Wysokość środków finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia na:
 Zadanie 2 – 107.932,50 zł brutto
 Zadanie 4 – 101.106,00 zł brutto

Zamawiający w dokumentacji dla zamówienia podstawowego prowadzonego pod nr sprawy: SP.ZP.272.62.2021.II.DT dla Zadania 2 i Zadania 4 przewidział udzielenie zamówienia podobnego dotychczasowemu Wykonawcy do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, co stanowi odpowiednio kwotę na:
 Zadanie 2 – 88.511,12 zł netto (108.868,68 zł brutto);
 Zadanie 4 – 88.511,12 zł netto (108.868,68 zł brutto).

Cena ofertowa brutto na Zadnie 2 w wysokości 127 305,00 zł przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w wysokości 107.932,50 zł o wartość 19 373,00 zł (przekroczenie ponad 17%).
Cena ofertowa brutto na Zadnie 4 w wysokości 127 305,00 zł przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w wysokości 101.106,00 zł o wartość 26 199,00 zł (przekroczenie ponad 25%).
Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych do ceny ofertowej dla każdego z zadań, gdyż wartość zamówienia podobnego dla Zadania 2 stanowi 49,57% a dla Zadania 4 46,43% wartości zadania podstawowego.

Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.