eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › Termomodernizacja budynków jednorodzinnych - Etap 13



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków jednorodzinnych - Etap 13

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skawina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555588

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Skawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-050

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kmiecik@gminaskawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umigskawina

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków jednorodzinnych - Etap 13

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9d0e6e1-c6cd-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034471/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynków jednorodzinnych wraz z wymiana starych źródeł ciepła - Etap 13

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140280/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.OP.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 817394,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 1. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Facimiech 70 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 54750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 2. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Facimiech 127 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien zewnętrznych, wymiana drzwi zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 55510,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 3. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Wola Radziszowska, ul. Górki 44 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 49533,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 4. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Radziszów, ul. Jana Pawła II 3 w zakresie: ocieplenie dachu, wymiana okien, ocieplenie ścian zewnętrznych szczytowych od strony wewnętrznej. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 31767,59 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 5. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Borek Szlachecki, ul. Nad Potokiem 21 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 55372,22 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 6. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Krzęcin, ul. Ogrodowa 1 w zakresie: ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 55461,11 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 7. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Pozowice 135 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie ścian zewnętrznych (ganek). Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 55244,44 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 8. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Rzozów 87 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie ścian zewnętrznych (ganek). Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 48314,81 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 9. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Kopanka, ul. Skawińska 137 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 55241,67 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 10. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Skawina, ul. Słoneczna 15D w zakresie: ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 53005,56 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 11. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Skawina, ul. Wojska Polskiego 23A w zakresie: modernizacja kotłowni, wymiana okien OK1 i okien dachowych OK2, wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana bramy garażowej. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 52649,07 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 12. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Skawina, ul. Wojska Polskiego 25D w zakresie: modernizacja kotłowni, wymiana okien, wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana bramy garażowej. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 43246,30 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 13. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Skawina, ul. Wyrwisko 3 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 51516,67 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 14. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Skawina, ul. Wyspiańskiego 18 w zakresie: likwidacja starego źródła ciepła i montaż nowego źródła ciepła . Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 14814,81 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 15. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Zelczyna 194 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 46602,78 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 16. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Skawina, ul. Żwirki i Wigury 42A w zakresie: montaż głowic termostatycznych na grzejnikach, ocieplenie ścian zewnętrznych i części podłogi, wymiana drzwi zewnętrznych, ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu (piwnicy). Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 38882,69 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 17. zamówienia jest termomodernizacja budynku w miejscowości Skawina, ul. Batalionów Chłopskich 25A w zakresie: ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 55481,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56206,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56206,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56206,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SŁAWOMIR MIGDAŁEK "MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE - S. MIGDAŁEK, P. KOZŁOWSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE Piotr Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120549925

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56206,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59886,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59886,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59886,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SŁAWOMIR MIGDAŁEK "MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE - S. MIGDAŁEK, P. KOZŁOWSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE Piotr Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120549925

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59886,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54615,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54615,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54615,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SŁAWOMIR MIGDAŁEK "MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE - S. MIGDAŁEK, P. KOZŁOWSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE Piotr Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120549925

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54615,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59886,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59886,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59886,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SŁAWOMIR MIGDAŁEK "MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE - S. MIGDAŁEK, P. KOZŁOWSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE Piotr Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120549925

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59886,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59250,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59250,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59250,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SŁAWOMIR MIGDAŁEK "MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE - S. MIGDAŁEK, P. KOZŁOWSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE Piotr Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120549925

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59250,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57834,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57834,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57834,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SŁAWOMIR MIGDAŁEK "MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE - S. MIGDAŁEK, P. KOZŁOWSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE Piotr Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120549925

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57834,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42990,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42990,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42990,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SŁAWOMIR MIGDAŁEK "MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE - S. MIGDAŁEK, P. KOZŁOWSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCE" MAŁOPOLSKIE CENTRUM EKOLOGICZNE Piotr Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120549925

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42990,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.