eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Pomoc techniczna w zakresie zarządzania Projektem "Odwodnienie Miasta Łodzi" dofinansowanego z POIiŚ 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pomoc techniczna w zakresie zarządzania Projektem „Odwodnienie Miasta Łodzi” dofinansowanego z POIiŚ 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pomoc techniczna w zakresie zarządzania Projektem „Odwodnienie Miasta Łodzi” dofinansowanego z POIiŚ 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b496b1f-da94-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Odwodnienie Miasta Łodzi” dofinansowany z POIiŚ 2014-2020 w ramach działania 2.1 „Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177832

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Decyzją RM w Łodzi, Sp. ZWiK, jako jedynemu podmiotowi na terenie Miasta , powierzono wykonywanie zadania własnego gminy i powiatu w zakresie gospodarki komunalnej obejmującego eksploatację, konserwację i remonty sieci kanalizacji deszczowej i urządzeń kan. służących do odprowadzania wód opadowych i roztopowych w latach 2014-2024. W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Miasto jest jedynym udziałowcem Spółki, posiadającym 100% udziałów. Cała działalność ZWiK w Łodzi prowadzona w zakresie odprowadzania ścieków stanowi wykonywanie zadań powierzonych jej przez zamawiającego, mających homogeniczny charakter. Ze sprawozdań finansowych Spółki za lata 2020-2022 wynika, że ponad 90% śr. przych. pochodzi z działaln. podstawowej. Średni udział przychodu z tej usługi w przych. całkowitym w latach 2020-2022 wynosi 96,53%. Prognozuje się, że w latach 2023-2024 średni udział przychodu z działaln. podstawowej w przych. całkowitym będzie przekraczać 90%.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 191480 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114180 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem postępowania jest pomoc techniczna w zakresie zarządzania Projektem „Odwodnienie Miasta Łodzi” dofinansowanego z POIiŚ 2014-2020 w ramach działania 2.1 „Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska”.
Przedmiotem postępowania objęte są zadania:
Zadanie 1.2 - Budowa kolektora deszczowego w ul. Pomorskiej i w ul. Mileszki
Zadanie 1.3 - Budowa kolektora deszczowego w ul. Telefonicznej
Zadanie 1.7 - Budowa osadnika na odpływie kanału deszczowego do odbiornika (zachodni brzeg rzeki Łódki, ul. Konstantynowska)
Zadanie 1.8 - Budowa osadnika na odpływie kanału deszczowego do odbiornika (wschodni brzeg rzeki Łódki, ul. Konstantynowska)
Zadanie 1.11 - Modernizacja podczyszczalni wód deszczowych przy ul. Liściastej (strona zachodnia)
Zadanie 1.12 - Budowa zbiornika retencyjnego w rejonie ul. Pomorskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71311300-4 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych

71315210-4 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa

71600000-4 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łodzi

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251801126

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-133

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140441,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.