eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Prozdrowotne i prosportowe rozwiązania architektoniczne w walce z COVID-19 - budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkół w Olsztynku- I etap



Ogłoszenie z dnia 2024-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prozdrowotne i prosportowe rozwiązania architektoniczne w walce z COVID-19 - budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkół w Olsztynku- I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olsztyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bema 5

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-516

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-olsztynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-olsztynski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/132379/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prozdrowotne i prosportowe rozwiązania architektoniczne w walce z COVID-19 - budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkół w Olsztynku- I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53f2baff-6bf5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039620/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Prozdrowotne i prosportowe rozwiązania architektoniczne w walce z COVID-19- budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkół w Olsztynku - I ETAP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRL-III.272.7.2023.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Prozdrowotne i prosportowe rozwiązania architektoniczne w walce z COVID-19 – Budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkół w Olsztynku – I ETAP”. Roboty budowlane, o których mowa w zdaniu pierwszym doprowadzą inwestycję do stanu surowego zamkniętego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie Zadania 1, polegającego na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkół w Olsztynku wraz z budową lub przebudową istniejącej infrastruktury technicznej z dowiązaniem do istniejącego układu drogowego, z uzyskaniem kompletu uzgodnień, opinii, odstępstw w rozumieniu Prawa budowlanego i wymaganych prawem decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji, dokumentacji projektowej wykonawczej wszystkich branż, wykonanie prac geodezyjnych oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę;
2) wykonanie Zadania 2 polegającego na:
a) wykonaniu robót budowlanych do stanu surowego zamkniętego w zakresie, o którym mowa w ust. 4;
b) dostawie i montażu trwałego tymczasowego ogrodzenia zabezpieczającego teren inwestycji przed dostępem osób trzecich oraz kamer monitorujących dostępnych z pozycji Internetu dla Zamawiającego zgodnie z ust. 5,
c) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, tj. w okresie od dnia przekazania przez Zamawiającego terenu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Nadzór Inwestorski i Zamawiającego.
3. W ramach Zadania 1, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, Wykonawca:
1) wykona projekt budowlany na aktualnej mapie do celów projektowych z kompletem uzgodnień, pozytywnych opinii, wymaganych pozwoleń, decyzji, zgłoszeń i odstępstw w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego w formie papierowej w 5 egzemplarzach i w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF oraz w formacie edytowalnym na nośniku zewnętrznym, zawierającego następujące elementy:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny;
2) wykona projekt wykonawczy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w formie papierowej w 5 egzemplarzach i w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF oraz w formacie edytowalnym na nośniku zewnętrznym;
3) sporządzi informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 1b) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w formie papierowej w 2 egzemplarzach i w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF;
4) sporządzi specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w formie papierowej w 2 egzemplarzach i w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF;
5) sporządzi przedmiar robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w formie papierowej w 2 egzemplarzach i w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF;
6) sporządzi kosztorys inwestorski zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym w formie papierowej w 2 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF oraz w pliku wykonawczym w rozszerzeniach (*.kst) lub (*.zuz) lub (*.ath) lub (*.gtm) lub (*.pla) lub (*.ftx) na nośniku zewnętrznym;
7) sporządzi kosztorys ofertowy odrębnie dla:
a) zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 i 2
b) zakresu przedmiotu zamówienia objętego opcją, o którym mowa w ust. 6
w formie papierowej w 2 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF oraz w pliku wykonawczym w rozszerzeniach (*.kst) lub (*.zuz) lub (*.ath) lub (*.gtm) lub (*.pla) lub (*.ftx) na nośniku zewnętrznym;
8) uzyska ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę.
4. Roboty budowlane w ramach Zadania 2, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 lit a) obejmują:
1) wykonanie prac ziemnych z niwelacją terenu;
2) wykonanie fundamentów wraz z izolacjami;
3) wykonanie konstrukcji szkieletowej hali wraz z konstrukcją dachu;
4) wykonanie podkładów pod posadzki na gruncie;
5) wykonanie ścian osłonowych;
6) wykonanie warstwy dachowej wraz z pokryciem materiałami rolowymi, orynnowaniem i obróbkami;
7) montaż stolarki zewnętrznej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz wykończeniem;
8) wykonanie przyłączy pod posadzkowych (wewnętrznych): kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej.
5. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca dostarczy i zamontuje trwałe tymczasowe ogrodzenie zabezpieczające teren inwestycji przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczy teren budowy kamerami monitorującymi dostępnymi z pozycji Internetu dla Zamawiającego zgodnie z parametrami określonymi w Opisie parametrów technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13380134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47000000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13380134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7611556664

7.3.3) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 175

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.5) Kod pocztowy: 06-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego – SSC Architekci Sp. z o.o., ul. Gajowa 3, 32-082 Bolechowice


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15858092 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.