eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Badanie ewaluacyjne "Ocena wp³ywu wsparcia konkurencyjno¶ci M¦P w perspektywie 2014-2020"



Og³oszenie z dnia 2023-05-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Badanie ewaluacyjne „Ocena wp³ywu wsparcia konkurencyjno¶ci M¦P w perspektywie 2014-2020”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Lubelskie z siedzib± w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.banaskiewicz@lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Badanie ewaluacyjne „Ocena wp³ywu wsparcia konkurencyjno¶ci M¦P w perspektywie 2014-2020”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-250c3b71-ee31-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00217699

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00007483/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.42 Ocena wp³ywu wsparcia konkurencyjno¶ci M¦P w perspektywie 2014-2020

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Pomoc Techniczna RPO WL, w tym dzia³ 750, rozdzia³ 75018, paragraf 4398/9.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest na
Platformie https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
2. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) W celu zapoznania siê z dokumentacj± postêpowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zak³adkê „Lista og³oszeñ o
postêpowaniach”, nastêpnie zak³adkê „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postêpowanie i klika w wybrany link, przechodz±c do
obszaru postêpowania (po up³ywie terminu sk³adania ofert dokumentacja jest dostêpna w zak³adce „W toku”).
2) Zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy:
a) bez logowania – poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie”,
b) poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê na konto u¿ytkownika w zak³adce „Korespondencja”.
3) Przyst±pienie do postêpowania:
a) przyst±pienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Województwo Lubelskie: Elektroniczne Zamówienia
Publiczne
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony Platforma eZamawiaj±cy gdzie
zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki
procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”,
c) rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
- podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu
maksymalnie 6 godzin roboczych
d) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu,
e) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych
z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego tel. +48 22
257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wpieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2,
d) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
4. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,
xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,
xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z za³±cznikami przes³any przez Wykonawcê za pomoc±
Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
7. O terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
8. Osobami uprawnionymi do kontaktów s±:
1) Katarzyna Bana¶kiewicz – nr telefonu 81 4416581, katarzyna.banaskiewicz@lubelskie.pl ;
2) Wojciech Dziurda – nr telefonu 81 4416636, wojciech.dziurda@lubelskie.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubelskie reprezentowane przez Zarz±d Województwa
Lubelskiego z siedzib± przy ul. Grottgera 4, 20-029 Lublin, email – info@lubelskie.pl
2. Administrator danych osobowych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê we wszystkich
sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Z Inspektorem mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem email – iod@lubelskie.pl
3. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) tj. przetwarzanie niezbêdne jest do wype³nienia obowi±zku prawego ci±¿±cego na
administratorze
w zakresie:
b) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w
szczególno¶ci rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków
dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy,
c) wskazanym w art. 5 ust. 1 w zw. z art. 6 ust. 1 i 2b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
b. art. 10 RODO w zakresie informacji dotycz±cych podstaw wykluczenia
z postêpowania okre¶lonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ
publicznych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi na rzecz Urzêdu: operatorzy pocztowi
i kurierscy oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie
(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego KRS: 0000041441, jako
w³a¶ciciela Platformy Zakupowej, na której Urz±d Marsza³kowski Województwa Lubelskiego prowadzi postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego, dzia³aj±c pod adresem https://lubelskie.ezamawiajacy.pl –
z zastrze¿eniem zapewnienia odpowiedniej ochrony danych osobowych.
5. Dane bêd± przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych przez:
1) okres 5 lat, dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ publicznych finansowanych wy³±cznie ze ¶rodków krajowych,
2) okres 10 lat, dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ publicznych wspó³finasowanych ze ¶rodków pochodz±cych z
Unii Europejskiej,
6. W zale¿no¶ci od kategorii archiwalnej po up³ywie okresów wskazanych w ust. 5, dokumentacja:
1) zostanie przekazana do Archiwum Pañstwowego,
2) zostanie poddana procedurze brakowania (niszczenia). Okres przechowywania mo¿e zostaæ wyd³u¿ony przez Archiwum
Pañstwowe,
3) zostanie poddana procedurze ekspertyzy archiwalnej. Okres przechowywania mo¿e zostaæ wyd³u¿ony przez Archiwum
Pañstwowe.
7. Podmiotom, których dane s± przetwarzane przys³uguj± nastêpuj±ce prawa:
1) dostêpu do swoich danych osobowych, ¿±dania ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
2) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
Pozosta³e informacje w tym zakresie okre¶la SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustaw±.
2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OP-IV.272.43.2023.KAB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ewaluacyjnego „Ocena wp³ywu wsparcia konkurencyjno¶ci M¦P w perspektywie 2014-2020”.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 73110000-6 - Us³ugi badawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 147 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: : 1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustalon± punktacj± do 100 pkt. (100%=100pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 90

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Okre¶lenie warunków:

Wykonawca spe³ni warunek je¿eli:

a) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 latach przed dniem sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), wykona³ nale¿ycie:
• co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na przygotowaniu analizy i/lub badania ewaluacyjnego
w obszarze funduszy unijnych wdra¿anych w ramach programu/programów operacyjnych krajowych i/lub regionalnych, a warto¶æ ka¿dej us³ugi by³a nie mniejsza ni¿ 150 000,00 z³ brutto:
1. ka¿da polega³a na wykonaniu analizy i/lub badania ewaluacyjnego
z zastosowaniem równocze¶nie jako¶ciowych i ilo¶ciowych technik zbierania danych,
2. co najmniej jedna dotyczy³a us³ugi polegaj±cej na przeprowadzeniu analizy i/lub badania ewaluacyjnego , w której poddano ocenie interwencjê programów wspó³finansowanych ze ¶rodków strukturalnych,
3. co najmniej jedna dotyczy³a problematyki sektora mikroprzedsiêbiorstw oraz ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw (M¦P).
Warunki okre¶lone w punkcie 2 i 3 mo¿na ³±czyæ w ramach jednej us³ugi przy czym ka¿da ze wskazanych us³ug musi spe³niaæ wymagania stawiane w punkcie 1.

b) do wykonania zamówienia Wykonawca wyznaczy:
• Kierownika zespo³u posiadaj±cego:
1. do¶wiadczenie w stosowaniu metod i technik prowadzenia badañ ewaluacyjnych – udzia³ w min. 3 badaniach, w tym co najmniej jedno dotycz±ce regionalnego programu operacyjnego;
2. do¶wiadczenie w kierowaniu co najmniej 1 badaniem ewaluacyjnym i/lub ekspertyzie i/lub analizie z zakresu dzia³añ skierowanych na ocenê skuteczno¶ci interwencji programów wspó³finansowanych ze ¶rodków strukturalnych i/lub na problematykê sektora M¦P;
3. do¶wiadczenie w kierowaniu min. 1 badaniem ewaluacyjnym / ekspertyz±/ analiz± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto;
• Eksperta tematycznego z zakresu tematyki zwi±zanej z sektorem M¦P:
- posiada wiedzê w zakresie zagadnieñ zwi±zanych z sektorem M¦P, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert ¶wiadczy³ us³ugi eksperckie, lub/i by³ autorem/wspó³autorem publikacji, które dotyczy³y zagadnieñ zwi±zanych z sektorem M¦P. Warunek zostanie spe³niony dla co najmniej dwóch us³ug eksperckich lub/i co najmniej dwóch publikacji lub/i co najmniej jednej us³ugi eksperckiej i jednej publikacji.
• Eksperta ds. badañ ilo¶ciowych, który:
uczestniczy³ w realizacji oraz jest autorem (tj. twórc± wszystkich merytorycznych rozdzia³ów/czê¶ci raportu) lub wspó³autorem (tj. twórc± co najmniej jednego merytorycznego rozdzia³u/czê¶ci raportu) co najmniej 3 raportów koñcowych z badañ ewaluacyjnych , zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w których by³ odpowiedzialny za konstrukcjê narzêdzi badawczych, analizy statystyczne i interpretacjê danych ilo¶ciowych w ramach ka¿dego z nich,
• Eksperta ds. badañ jako¶ciowych, który:
uczestniczy³ w realizacji oraz jest autorem (tj. twórc± wszystkich merytorycznych rozdzia³ów/czê¶ci raportu) lub wspó³autorem (tj. twórc± co najmniej jednego merytorycznego rozdzia³u/czê¶ci raportu) co najmniej 3 raportów koñcowych z badañ ewaluacyjnych , zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w ramach których prowadzi³ analizê danych zastanych (desk research), indywidualne wywiady pog³êbione / zogniskowane wywiady grupowe oraz interpretowa³ dane pochodz±ce z badañ jako¶ciowych.

Funkcje w powy¿szym warunku mo¿na ³±czyæ, przy czym nie mo¿na ³±czyæ funkcji eksperta i kierownika zespo³u.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy (w
formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) o aktualno¶ci informacji
zawartych w o¶wiadczeniu z³o¿onym zgodnie z art. 125 ust. 1

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) wykaz us³ug (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane,
a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 6 do SWZ;
3) wykaz osób (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Wykonawca winien za³±czyæ do oferty Opis sposobu realizacji zamówienia
w formie dokumentów w formacie pdf w celu nadania punktów w kryterium Sposób Realizacji Zamówienia.

Wykonawca sk³ada wraz z ofert± podpisany i zgodny z zapisami OPZ dokument pt. „Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia” zawieraj±cy:
I. Opis proponowanej metodologii, technik i narzêdzi badawczych, w tym koncepcjê realizacji badania zawieraj±c± opis sposobu zrealizowania celów badania i uzyskania odpowiedzi na pytania badawcze.
II. Projekt harmonogramu realizacji badania.
III. Propozycjê dodatkowych metod/technik badawczych (z odpowiednim uzasadnieniem w kontek¶cie celu, obszaru badawczego i zakresu badania) wraz z uzasadnieniem ich trafno¶ci w kontek¶cie celu badania
i przyporz±dkowaniem do konkretnych pytañ badawczych,
IV. Propozycjê doboru próby badawczej i jej liczebno¶ci do ka¿dej dodatkowej techniki badawczej wraz z uzasadnieniem trafno¶ci tego doboru w kontek¶cie celu badania,
V. Propozycjê rozszerzenia koncepcji badawczej o dodatkowy cel/obszar badawczy,
VI. Propozycjê rozszerzenia koncepcji badawczej o dodatkowe pytania ewaluacyjne w odniesieniu do zaproponowanego dodatkowego celu/obszaru badawczego,
VII. Propozycjê okre¶lenia liczebno¶ci i uszczegó³owienie struktury respondentów próby badawczej w odniesieniu do metody/techniki CAWI/CATI oraz FGI,
VIII. Propozycjê koncepcji doboru projektów do analizy w ramach studiów przypadku.

Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli dokument „Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia” nie bêdzie zawiera³ elementów wymienionych w punkcie I i II, a w przypadku, gdy nie bêdzie zawiera³ elementów z punktu III - VIII Zamawiaj±cy nie przyzna punktów w poszczególnych kryteriach.

2. Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w
oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku gdy
pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem przekazuje siê cyfrowe
odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed dat± z³o¿enia oferty) podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym osób udzielaj±cych pe³nomocnictwa. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu)
pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego
stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w
formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale VII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców. W
przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ), z którego wynika, które us³ugi
wykonaj± poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

8. Zamawiaj±cy przewiduje istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy okre¶lone w § 12 Wzoru umowy – Za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-30 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-30 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu
agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835, z pó¼n. zm.) z
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu
765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3.
5. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 4
6. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 4, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy.
7. Kontrola udzielania zamówieñ publicznych w zakresie zgodno¶ci z ust. 4 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy.
8. Przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego rozumie siê z³o¿enie oferty.
9. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 4, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o
udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze
pieniê¿nej.
10. Karê pieniê¿n±, o której mowa w ust. 9, nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.