eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzepice › Remont drogi gminnej 639182S w Zajączkach Drugich



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej 639182S w Zajączkach Drugich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzepice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Krzepice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 399 91 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krzepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.krzepice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej 639182S w Zajączkach Drugich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f37eb66-cf79-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037970/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont drogi gminnej 639182S w Zajączkach Drugich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151491/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITR.271.008.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 436274,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest remont drogi gminnej nr 639182S w Zajączkach Drugich (droga do miejscowości Stanki) o długości 838 m. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na podstawie umowy nr 805.28.710.2022.RFRD zawartej ze Skarbem Państwa – Wojewodą Śląskim.
Początek remontu znajduje się w km 0+022 (poza terenem kolejowym), a koniec w km 0+860. Istniejące zjazdy, sposób odwodnienia pasa drogowego oraz szerokość jezdni, poboczy pozostają bez zmian. Istniejący przepust w km 0+807 podlega wymianie. Zastosować średnicę fi 500 mm z rurą SN8. Rzędne wysokościowe bez zmian. Wymiary murków oporowych przepustu wykonać jak w stanie istniejącym.
W km 0+057 należy wymienić murek oporowy przepustu z lewej strony jezdni.
Z uwagi na zły stan techniczny bitumicznej nawierzchni jezdni przewiduje się wykonanie warstwy wiążąco - wyrównującej z wymianą warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni drogi. Na całym odcinku przewiduje się wymianę podbudowy z prawej strony jezdni na szerokości 1,0 m i poszerzenie w ten sposób obecnej szerokości jezdni. Materiał z korytowania należy przekazać Zamawiającemu, który wskaże miejsce składowania oddalone o ok. 1 km od miejsca robót. Przewiduje się ścięcie zawyżonych poboczy na szerokości 0,75 m. Po wymianie nawierzchni jezdni, przewiduje się utwardzenie pobocza kruszywem łamanym niezwiązanym na szerokości 0,5 m. Wszystkie roboty będą wykonywane po istniejącej trasie w granicach istniejącego pasa drogowego. Nie przewiduje się zmian w obecnym zagospodarowaniu terenu względem stanu istniejącego.

W ramach remontu zostaną wykonane następujące roboty budowlane:
- frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej korygujące;
- ścinka zawyżonych poboczy gruntowych gr. 10 cm i szerokości 0,75 m;
- rozbiórka istniejących murków oporowych betonowych i istniejącego przepustu z rur betonowych fi 500 mm L=7,5 m;
- rozbiórka istniejącej podbudowy gr. 23 cm na szerokości 1,0 m na całej długości z prawej strony drogi z odwiezieniem urobku na skład do 1 km;
- wykonanie nowej podbudowy w miejscu rozebranej gr. 23 cm po zagęszczeniu na szerokości 1,0 m na całej długości (warstwa dolna i warstwa górna podbudowy z kruszyw niezwiązanych 0-31,5 mm);
- montaż rury przepustu fi 500 mm z rury SN8 L=7,5 m na ławie żwirowej z zasypką z piaskiem i zagęszczeniem z montażem ścianki przepustu;
- w km 0+057 wymienić murek oporowy przepustu fi 300 mm;
- ułożenie podbudowy gr. 23 cm z kruszyw niezwiązanych 0-31,5 mm w obrębie wymienianego przepustu;
- wykonanie warstwy wyrównawczo – wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej grubości 3 cm (warstwa ścieralna AC 16W);
- oczyszczenie nawierzchni jezdni;
- skropienie emulsją asfaltową przed ułożeniem każdej z warstw;
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej grubości 4cm (warstwa ścieralna AC 11S);
- umocnienie pobocza gruntowego kruszywem łamanym niezwiązanym 0-31,5 gr. 7 cm na szerokości 0,5 m.

Roboty należy zrealizować zgodnie z:
1) Opisem robót remontowych „Remont drogi gminnej nr 639182S w km od 0+022 do 0+860 o długości 0,838 km.” (Załącznik nr 11 do SWZ);
2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 12 do SWZ).

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z:
1) obsługą geodezyjną remontu,
2) zabezpieczeniem robót pod względem bezpieczeństwa ruchu
drogowego,
3) przygotowaniem dokumentacji powykonawczej.

UWAGA:
Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe załączony przedmiar robót należy traktować wyłącznie informacyjnie. Nie może on być podstawą do kalkulacji ceny ofertowej, ani służyć do uzasadniania ewentualnych błędów w wycenie robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525525,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590672,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525525,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150320725

7.3.3) Ulica: Grabińska

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525525,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.