eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańsk › "BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W MIEŚCIE BRAŃSK"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W MIEŚCIE BRAŃSK"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BRAŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Brańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-120

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7375005

1.5.8.) Numer faksu: 85 7375363

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bransk.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bransk.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bransk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W MIEŚCIE BRAŃSK"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9920aea5-c288-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035699/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w mieście Brańsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135801

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz dostawy w ramach zadania pn.: „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w mieście Brańsk”. Zadanie realizowane w ramach Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.) i objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotycząca dofinansowania inwestycji Nr Edycja2/2021/7206/PolskiLad.
a) W ramach realizacji inwestycji przewiduje się budowę punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o numerze ewidencyjnym nr 385 położonej przy ul. T. Kościuszki 45 w Brańsku. Zakres robót przewiduje m.in.:
­ - przebudowę i nadbudowę istniejącego budynku gospodarczo-garażowego z częścią socjalno-biurową,
­ - rozbiórkę istniejącego kontenera biurowego,
­ - rozbiórka istniejącego ogrodzenia,
­ - demontaż istniejącej naziemnej wagi samochodowej wraz z rozbiórką fundamentów,
­ - rozbiórkę istniejącego masztu antenowego ok 25m,
­ - budowę szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 10m3,
­ - budowę budynku gospodarczo-magazynowego, o konstrukcji stalowej z pokryciem z płyty warstwowej, o wymiarach w rzucie ok. 30,0 x 15,0 m i wysokości w kalenicy 7,5 m, na maszyny i sprzęt porządkowy,
­ - budowę wiaty, o konstrukcji stalowej z pokryciem z blachy dla potrzeb zadaszenia miejsc zbierania i magazynowania odpadów,
­ - budowę dwukomorowego silosu żelbetowego wraz z zadaszeniem na odpady wielkogabarytowe,
­ - budowę instalacji zewnętrznej oświetlenia terenu,
­ - zakup i podłączenie systemu monitoringu wizyjnego,
­ - wykonanie instalacji elektrycznej i oświetlenia obiektów,
­ - dostawę i montaż zagłębionej wagi samochodowej o nośności 60t wraz z wyposażeniem w skład którego wchodzi m.in.: miernik wagowy, wyświetlacz zewnętrzny, terminal samoobsługowy, zestaw komputerowy z oprogramowaniem i drukarką, drukarka kwitów. Wykonawca jednorazowo przeszkoli w zakresie obsługi wagi i urządzeń towarzyszących. Legalizacja wagi po stronie Wykonawcy wykonana przez Polską Jednostkę Notyfikowaną,
­ - budowę ogrodzenia wraz z montaż bramy przesuwnej – wjazdowej / wyjazdowej wraz automatyką oraz furtki,
­ - wykonanie nawierzchni utwardzonej wewnątrz ogrodzenia PSZOK wraz z miejscami postojowymi,
­ - wykonanie systemu odprowadzania wód opadowych wraz ze zbiornikiem na deszczówkę,
­ - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.,
­ - dostawę fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem niezbędnej do obsługi Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.

b) Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia na własny koszt tablicy informującej o finansowaniu z Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych o treści zgodnej z projektem tablicy informacyjnej dostępnym na stronie: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21610, przed rozpoczęciem robót, w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym.

1.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony we:
1) wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ,
2) dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, która stanowić będzie załącznik do umowy;
3) opisie przedmiotu zamówienia – koparko-ładowarka wraz z osprzętem niezbędna do obsługi PSZOK stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z dokumentacją projektową i załącznikiem nr 9. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót mają charakter poglądowy/informacyjny i nie mogą stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarach robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez Wykonawcę cena stanowi cenę ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej SWZ.

1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w następujących etapach:
1) I etap – obejmujący do 50 % zaawansowania finansowego robót,
2) II etap - pozostałe czynności, niezrealizowane w etapie I.
1.5. Szczegółowe wymagania Zamawiającego:
1) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie oraz do zapewnienia bezpieczeństwa przejścia w miejscach wykonywania robót.
2) Wykonawca będzie realizował zamówienie na podstawie Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla poszczególnych branż, będącej załącznikiem do SWZ.
3) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20), z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt.
5) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprawnego, stałego i ciągłego nadzoru robót przez kierownika budowy.
6) Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie, nie krótszy niż 3 lata (nie dotyczy dostawy koparko-ładowarki wraz z osprzętem).
Wykonawca udzieli na dostarczoną koparko-ładowarkę wraz z osprzętem niezbędną do obsługi PSZOK (wg załącznika nr 9 do SWZ) pisemnej gwarancji na okres 12 miesięcy, licząc od sporządzenia protokołu odbioru końcowego.

1.6. Uwagi:
1) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń.
2) Jakiekolwiek szkody powstałe podczas prowadzenia robót budowlanych usuwa Wykonawca na własny koszt.
1.7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określono w § 6 projektu umowy.
1.8. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
1.9. Zgodnie z art. 101 ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1.10. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości parametry produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uznaje się za minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

44220000-8 - Stolarka budowlana

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4565000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5349270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4565000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONT-BUD ANDRZEJ GOSK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 722-103-89-44

7.3.3) Ulica: Nowa 5

7.3.4) Miejscowość: Szepietowo

7.3.5) Kod pocztowy: 18-210

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4565000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.