eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stronie Śląskie › Budowa doświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Kościuszki, Sudeckiej, Nadbrzeżnej w Stroniu Śląskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa doświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Kościuszki, Sudeckiej, Nadbrzeżnej w Stroniu Śląskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stronie Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 55

1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748117419

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@stronie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/743865

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa doświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Kościuszki, Sudeckiej, Nadbrzeżnej w Stroniu Śląskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c72e782-cc72-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073623/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa doświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Kościuszki, Sudeckiej, Nadbrzeżnej w Stroniu Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152518

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKP.271.2.2023.LS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje budowę doświetlenia piętnastu (15) przejść dla pieszych przy ul. Kościuszki, Sudeckiej, Nadbrzeżnej w Stroniu Śląskim:
- przejścia nr 1-10 na ul. Kościuszki w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395
- przejście nr 11 na ul. Kościuszki w ciągu drogi gminnej nr 3230D
- przejścia nr 12 i 13 w ciągu ul. Sudeckiej – drogi gminnej nr 119912D
- przejścia nr 14 i 15 na ul. Nadbrzeżnej – drogi gminnej nr 119917D
Projektuje się słupy aluminiowe o wys. 5 m. Wysięgniki aluminiowe o dł. 1 m, 1,5 m i 2m. Oprawy ze źródłem LED.
2. Zakres zadania związanego z budową oświetlenia drogowego zawiera:
- przygotowanie, uzgodnienie i wykonanie projektu organizacji ruchu,
- wykonanie projektu odbudowy nawierzchni,
- prace geodezyjne - namierzenie obiektów i inwentaryzacja powykonawcza,
- zakup i dostawę materiałów,
- rozbiórkę nawierzchni utwardzonych,
- demontaż i zabudowa w nowej lokalizacji 3szt. istniejących PO,
- wykonanie wykopów,
- wykonanie przecisków/przewiertów,
- budowę linii kablowej , montaż muf,
- budowę instalacji uziemiejącej,
- montaż słupów doświetlających 30 szt.,
- montaż wysięgników oświetleniowych 30 szt.,
- montaż opraw oświetleniowych na słupach 30 szt.,
- demontaż trzech punktów oświetlenia drogowego i przeniesienie ich w nowe lokalizacje,
- podłączenia elektryczne,
- zasypanie wykopów, prace porządkowe,
- odtworzenie nawierzchni,
- badanie i pomiary powykonawcze.
- odbudowa nawierzchni, prace porządkowe.
3. Przed przystąpieniem do prowadzenia prac wykonawca jest zobowiązany do:
1). Opracowania projektu odtworzenia nawierzchni i uzgodnienia go z DSDiK we Wrocławiu oraz wniosku o opinię do projektu organizacji ruchu. Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do DSDiK z wnioskiem o uzyskanie umowy użyczenia od zarządu drogi na zajecie pasa drogowego wraz z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. (uzgodnienie ZP.8036.424.2020.JA z dnia 07.10.20220 r.)
2). Przed przystąpieniem do prac powiadomić ORANGE POLSKA SA o pracach w strefie sieci telekomunikacyjnej min. 14 dni przed przystąpieniem do robót oraz wystąpienia o nadzór właścicielski.
3). Przed przystąpieniem do prac powiadomić:
- ZWiK Sp z o.o.
- Tauron Dystrybucja,
- Polską Spółkę Gazownictwa.
4. Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w część III SWZ – opis przedmiotu zamówienia zawierający:
- projekt techniczny- zał. nr 2a,
- rysunki PT- zał. nr 2b,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 2c,
- Uzgodnienia- zał. nr 2d
- Przedmiar robót – zał. nr 2e.
5. Szczegółowy zakres realizacji zamówienia został zawarty w części II SWZ Projektowane postanowienia umowy.
6. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
7. Gwarancja na roboty budowlane 60 miesięcy. Gwarancja na słupy i oprawy oświetleniowe stanowi kryterium oceny ofert- rozdział XII.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457220,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457220,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zwes Instalacje Elektryczne Narolski Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531059751

7.3.3) Ulica: Braci Gierymskich 5

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457220,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.