eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz pojazdów KW PSP w Krakowie oraz KM/ P PSP województwa małopolskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz pojazdów
KW PSP w Krakowie oraz KM/ P PSP województwa małopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: KM PSP Kraków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 676 – 20 - 83 - 447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Westerplatte 19

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-033

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat1@psp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-krakow

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: KM PSP Nowy Sącz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 734-26-19-887

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witosa 69

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspnowysacz@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-nowy-sacz

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: KM PSP Tarnów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 993-009-60-39

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klikowska 39

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpsp@straz.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-tarnow

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Bochnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 868- 15- 99- 975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KS. J. Poniatowskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspbochnia@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-bochnia

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Brzesko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 869 - 16 - 54 - 210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Solskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-brzesko

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Chrzanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628-19-19-702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. J. Skorupki 3

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspchrzanow@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-chrzanow

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Dąbrowa Tarnowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 871- 15- 40- 203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żabieńska 20

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspdabrowa@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-dabrowa-tarnowska

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 738-17-90-705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 listopada 84

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspgorlice@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-gorlice

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Miechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 659- 11- 86- 866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Racławicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmiechow@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-miechow

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Myślenice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 681- 16- 93- 454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmyslenice@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-myslenice

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 735 - 21-68-630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspnowytarg@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-nowy-targ

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Olkusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 637-18-34-079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1000 - lecia 2C

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspolkusz@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-olkusz

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Oświęcim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 549- 12- 21- 232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zatorska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsposwiecim@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-oswiecim

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Wadowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 551-21-34-410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2c

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspwadowice@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-wadowice

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Wieliczka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 683-17-40-079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 4

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pskwieliczka@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-wieliczka

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Zakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 736 – 14 – 58 – 250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowotarska 45

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspzakopane@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-zakopane

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Limanowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 737- 17- 51- 690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matki Boskiej Bolesnej 43

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsplimanowa@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-limanowa

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Sucha Beskidzka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 552 - 14 - 31 - 981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Makowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspsucha@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-sucha-beskidzka

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: KP PSP Proszowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 682-14-37-528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3-go Maja 140

1.5.2.) Miejscowość: Proszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspproszowice@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-proszowice

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz pojazdów
KW PSP w Krakowie oraz KM/ P PSP województwa małopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cce4014f-c21c-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067843/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Ubezpieczenie mienia, OC oraz pojazdów KW PSP w Krakowie oraz KM/P PSP woj. małopolskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131844/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.2370.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 603390,19 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 558388 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - UBEZPIECZENIE MIENIA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
1. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułem prowadzonej działalności i posiadanego mienia;
2. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 164129 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – UBEZPIECZENIE POJAZDÓW
1. ubezpieczenie auto casco;
2. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;
3. ubezpieczenie assistance.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 439261,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164129 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223504,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164129 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIENER TU S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5240302393

7.3.3) Ulica: Ul. Wołoska 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-675

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164129 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-08

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439261,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1024535,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439261,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5260251049

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-133

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439261,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.