eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi od dnia 1.05.2023 r. do dnia 31.05.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi od dnia 1.05.2023 r. do dnia 31.05.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi od dnia 1.05.2023 r. do dnia 31.05.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d38ca90c-f31f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, Zamawiający informuje, iż szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki znajduję się w krótkim opisie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.62.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania świadczenie usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi - ul. Piotrkowska 104-106, ul. Piotrkowska 108,ul. Piotrkowska 110, ul. Piotrkowska 113, ul. Wólczańska 36, ul. Piotrkowska 153,ul. Piotrkowska 171, ul. Piotrkowska 175,ul. Sienkiewicza 5, ul. Wierzbowa 49, ul. Smugowa 26a i 30/32. ,ul. Zachodnia 47, ul. Urzędnicza 45, al. Politechniki 32, ul. Pabianicka 2,ul. Skorupki 21 , ul. Krzemieniecka 2b, ul. Wileńska 53, al. Piłsudskiego 100 (budynek A) ,ul. Moniuszki 3,ul. Tuwima 36 - wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 5 do Zaproszenia do negocjacji (Wzór umowy).

Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:

W dniu 9.03.2023 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi w latach 2023 -2024 ” – z podziałem zamówienia na 11 części. Obecne umowy na świadczenie usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi obowiązują do dnia 31 kwietnia 2023 r. ( części 1-8 i 10-11) oraz do dnia 31 lipca( część 9), a trwająca procedura przetargowa nie wyłoni do tego czasu Wykonawców przedmiotowej usługi (w częściach 1-8 i 10-11). Przerwanie ciągłości wykonywania przedmiotowej usługi mogłoby spowodować zwiększenie zagrożenia epidemiologicznego w obiektach Urzędu Miasta Łodzi, objętych zakresem usługi. Wystąpienia tych okoliczności nie można było przewidzieć wcześniej. Wobec powyższego mając na uwadze konieczność zabezpieczenia ciągłości usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi oraz czas niezbędny do zakończenia trwającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Wydział zawnioskował o udzielenie nowego, nieplanowanego zamówienia przedmiotowej usługi obejmującego łącznie części 1-8 i 10-11 na okres jednego miesiąca t.j. od dnia 1.05.2023 r. do dnia 31.05.2023 r. z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust 1 pkt 5 Pzp . Zamawiający wskazuje do negocjacji obecnego wykonawcy tej usługi tj. Konsorcjum firm: Praxima Krakpol Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum ul. Dworcowa 2, 32-540 Trzebinia, Impel Facility Services Sp. z o.o. – partner konsorcjum ul. A. Słonimskiego 1, 50-304 Wrocław.
Firma wykonuje obecnie usługi porządkowo-czystościowe wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi. Wskazany Wykonawca wywiązuje się z powierzonych zadań.

Uzasadnienie prawne:
art. 305 w zw. z art. 214 ust 1 pkt 5 Pzp

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Praxima Krakpol Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6282003661

7.3.3) Ulica: Dworcowa 2

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196671,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.