eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnik › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Lipnik - Termomodernizacja budynku OSP w Słoptowie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Lipnik – Termomodernizacja budynku OSP w Słoptowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnik 20

1.5.2.) Miejscowość: Lipnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-540

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@lipnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lipnik.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Lipnik – Termomodernizacja budynku OSP w Słoptowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ad51843-c265-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034364/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Lipnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego Działanie 3.3 "Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku OSP Słoptów.

Zakres prac obejmuje:
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ:
- Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe - aluminium ciepłe o pow. 3,78 m2
- Wrota do garaży przyspawane do obetonowanych ościeżnic podnoszone stalowe o pow. 7,6 m2
- Montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1m2 w ilości 3m2
- Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką
obsadzenia o pow. do 2.5 m2 w ilości 21m2
- Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką
obsadzenia o pow. ponad 2.5 m2 w ilości 22,53 m2

WYMIANA OŚWIETLENIA NA LED:
- Demontaż starej instalacji
- Wymiana opraw świetlówkowych na LED 45W w ilości 51 kpl.
- Wymiana opraw świetlówkowych na LED 14W w ilości 20 kpl.
- Wymiana opraw świetlówkowych na LED 18W w ilości 3,0 kpl.
OGRZEWANIE:
- Rozbiórka pieców i trzonów licowanych kaflami w ilości 5,63 m3
- Montaż pomp ciepła z klimatyzacją (4szt) po 8,0 kW (automatyka, podłączenie do instalacji elektrycznej, czujniki, itp.)
OCIEPLENIE ELEWACJI I STROPU:
- Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 15 cm metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących na powierzchni 389 m2
- Ocieplenie stropu wełną mineralną na powierzchni 142 m2
WYMIANA INSTALACJI ODGROMOWEJ:
- Montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynkach na
cegle z wykonaniem otworu ręcznie - pręt o śr. do 10 mm w ilości 40 m
INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH:
- Montaż paneli fotowoltaiczne na dachu budynku zgodnie z dokumentacją o mocy całkowitej 10,50 kWp - moc 1 szt. panela 420 Wp.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:

a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ, zawierającej:
• projekt budowlany wykonawczy
b) przedmiary robót, które stanowią załącznik do SWZ.
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496420,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614877,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496420,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe Trans-Energo Połaniec Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661000194

7.3.4) Miejscowość: Zawada

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496420,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.