Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00112592/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie odwodnienia budynków Posterunków Policji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ksp.policja.gov.pl/zam/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:// platformazakupowa.pl/transakcja/7327611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie odwodnienia budynków Posterunków Policji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2613def6-b687-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112592
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP-360/23/24/IR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1000000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 488144,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odwodnienia budynku Posterunku Policji przy Al. Wojska Polskiego 23 w Lesznie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45216000-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231111-6 - Podnoszenie i poziomowanie rurociągów
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45231113-0 - Poziomowanie rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 219451,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odwodnienia budynku Posterunku Policji przy ul. Głównej 9 w Żabiej Woli.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45216000-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231111-6 - Podnoszenie i poziomowanie rurociągów
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45231113-0 - Poziomowanie rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 268693,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 29.03.2023 r. Wykonawca, którego Oferta została uznana za najkorzystniejszą, został powiadomiony o wyznaczonym terminie podpisania umów w każdym zadaniu tj. na dzień 04.04.2023 r. oraz o konieczności wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości umowy odpowiednio do zadania.
Wykonawca wielokrotnie kontaktował się w celu uzgodnienia terminu podpisania umów oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w każdym zadaniu w formie gwarancji ubezpieczeniowej, jednakże do wyznaczonego terminu nie dostarczył podpisanej umowy, jak również nie zgłosił się celem ich podpisania.
W dniu 18.04.2023 r. Zamawiający skierował do Wykonawcy Wezwanie do podpisania umowy z informacją, że wyznacza ostateczny termin podpisania umów na dzień 20.04.2023 r.
W powyższym terminie Wykonawca nie podpisał umów oraz nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
W związku z tym, że cena następnej w kolejności Oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie ma możliwości dofinasowania zamówienia do ceny ww. Oferty, przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.
W dniu 28.03.2023 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w ww. postępowaniu w zadaniu nr 1 Wykonanie odwodnienia budynku Posterunku Policji przy Al. Wojska Polskiego 23 w Lesznie i zadaniu nr 2 Wykonanie odwodnienia budynku Posterunku Policji przy ul. Głównej 9 w Żabiej Woli.
W dniu 29.03.2023 r. Wykonawca KAFERO sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, którego Oferta została uznana za najkorzystniejszą, został powiadomiony o wyznaczonym terminie podpisania umów w każdym zadaniu tj. na dzień 04.04.2023 r. oraz o konieczności wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości umowy odpowiednio do zadania.
Wykonawca wielokrotnie kontaktował się w celu uzgodnienia terminu podpisania umów oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w każdym zadaniu w formie gwarancji ubezpieczeniowej, jednakże do wyznaczonego terminu nie dostarczył podpisanej umowy, jak również nie zgłosił się celem ich podpisania.
W dniu 18.04.2023 r. Zamawiający skierował do Wykonawcy Wezwanie do podpisania umowy z informacją, że wyznacza ostateczny termin podpisania umów na dzień 20.04.2023 r.
W powyższym terminie Wykonawca nie podpisał umów oraz nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166603,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 29.03.2023 r. Wykonawca, którego Oferta została uznana za najkorzystniejszą, został powiadomiony o wyznaczonym terminie podpisania umów w każdym zadaniu tj. na dzień 04.04.2023 r. oraz o konieczności wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości umowy odpowiednio do zadania.
Wykonawca wielokrotnie kontaktował się w celu uzgodnienia terminu podpisania umów oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w każdym zadaniu w formie gwarancji ubezpieczeniowej, jednakże do wyznaczonego terminu nie dostarczył podpisanej umowy, jak również nie zgłosił się celem ich podpisania.
W dniu 18.04.2023 r. Zamawiający skierował do Wykonawcy Wezwanie do podpisania umowy z informacją, że wyznacza ostateczny termin podpisania umów na dzień 20.04.2023 r.
W powyższym terminie Wykonawca nie podpisał umów oraz nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
W związku z tym, że cena następnej w kolejności Oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie ma możliwości dofinasowania zamówienia do ceny ww. Oferty, przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192433,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby wyposażenia budynku nowej siedziby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu przy ul. Czarnej 14 w Sosnowcu
- Utrzymanie i konserwacja dróg zarządzanych przez Burmistrza Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Dostawa rękawic diagnostyczno-zabiegowych lateksowych i akcesoriów do spirometru LUNGEST 1000 określonych w 2 pakietach.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-078/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- Docieplenie ścian fundamentowych i ścian podpiwniczenia w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Zbyszycach
- Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.