eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dominów › Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Głusk- część 4 zamówienia - Budowa pompowni wody w Ćmiłowie - projektowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Głusk- część 4 zamówienia – Budowa pompowni wody w Ćmiłowie - projektowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dominów

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 75 18 760

1.5.8.) Numer faksu: 81 75 18 650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5befd0fa-d2da-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Głusk- część 4 zamówienia – Budowa pompowni wody w Ćmiłowie - projektowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5befd0fa-d2da-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041935/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Głusk - dokumentacja projektowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy pompowni wody w Ćmiłowie, gm. Głusk oraz sprawowanie nadzo-ru autorskiego w toku realizacji robót budowlanych na podstawie tej dokumentacji.
1.1. Zakres prac obejmuje wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych
i technicznych odcinka sieci wodociągowej w postaci pompowni wodociągowej zabezpieczającej odpowiedni zasób wody dla miejscowości Prawiedniki, Prawiedniki Kolonia, Mętów ul. Lazurowa i ul. Leśny Zakątek. Ma ona również za zadanie pełnić rolę zastępczego źródła wody czerpanej z wodociągu „Czerniejów” w stosunku do ujęcia wody „Prawiedniki”. Podstawową funkcją pompowni jest podnoszenie ciśnienia wody.
W ramach zadania projektowego należy przeanalizować pracę sieci wodociągowej
po uruchomieniu pompowni, rozbudowie sieci obsługiwanej przez nową pompownię
w miejscowości Prawiedniki i Prawiedniki Kolonia. W ramach analizy należy przewidzieć redukcję ciśnienia na sieci, jeżeli zajdzie taka konieczność.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia – Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Głusk w dziale dotyczącym części 4 zamówienia – Budowa pompowni wody w Ćmiłowie.
3. Pompownię z fragmentem sieci wodociągowej należy zaprojektować w oparciu o załącznik nr 9 do SWZ oraz warunki uzyskane z Gminnego Zakładu Komunalnego „Głusk” sp. z o.o., uwzględniając prawidłowe jej działanie i poprawę parametrów pracy systemu wodociągów oraz obowiązujące przepisy prawa w tym zakresie.
4. Trasy projektowanych odcinków sieci należy prowadzić w liniach rozgraniczających dróg, a w uzasadnionych przypadkach po działkach prywatnych uzgadniając projektowany przebieg na bieżąco z Zamawiającym. Projekty należy wykonać kompleksowo tzn. z uwzględnieniem przyłączenia do istniejącej infrastruktury wodociągowej, energetycznych, systemu monitorowania pracy oraz zagospodarowania terenu (m.in. dojazd, zjazd z drogi publicznej, ogrodzenie, oświetlenie z wykorzystaniem alternatywnych źródeł energii). W przypadku projektowania po działkach prywatnych projektant pozyska zgody w formie oświadczenia wg wzoru Zamawiającego z załącznikiem graficznym.
5. Zaprojektowane w ramach przedmiotowego zamówienia elementy muszą umożliwić współpracę już istniejących wodociągów i ujęć wody z nowo projektowanymi. W tym celu projektant opracowujący projekt przedstawi obliczenia analityczne współpracy projektowanego elementu sieci z siecią istniejącą.
6. Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności:
1) uzyskanie map do celów projektowych i ich ewentualną aktualizację (Wykonawca zobowiązany jest opracować mapę z naniesieniem granic pasów drogowych – linii rozgraniczających i o ile będzie to konieczne linii zabudowy innych działek ewidencyjnych objętych zamierzeniem inwestycyjnym – dokładając należytej staranności);
2) Ustalenia wraz z zamawiającym lokalizacji pompowni i pozyskania prawa do dysponowania działką pod pompownię.
3) wykonanie badań geologicznych w celu ustalenia warunków geotechnicznych posadowienia – opracowanie Opinii geotechnicznej z dokumentacją podłoża gruntowego określającej warunki gruntowo – wodne,
4) konsultowanie z Zamawiającym na bieżąco przebiegu trasy projektowanej sieci oraz istotnych rozwiązań technologicznych, konstrukcyjnych i materiałowych obiektów, mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji,
5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich dokumentów tj. warunków technicznych, uzgodnień, ZUD, decyzji i pozwoleń (np. operatu i pozwolenia wodno-prawnego, jeśli zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa są wymagane), niezbędnych do właściwego opracowania dokumentacji technicznej w celu dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym
w Lublinie lub uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę;
6) wykonanie inwentaryzacji drzew do wycinki, jeżeli zaistnieje taka potrzeba;
7) uzyskanie i dostarczenie Zamawiającemu pisemnych zgód wszystkich właścicieli nieruchomości, na których będzie realizowana inwestycja, na prowadzenie robót oraz umieszczenie w gruncie wybudowanego uzbrojenia (wzór oświadczenia-zgody ustalony przez Zamawiającego) wraz z podpisanym załącznikiem graficznym, przedstawiającym posadowienie projektowanej infrastruktury - lub sprzeciw właściciela również w formie pisemnego oświadczenia z załącznikiem graficznym;
8) sporządzenie wykazu nieruchomości biorących udział w procesie budowy sieci wodociągowej wraz z danymi adresowymi ich właścicieli/współwłaścicieli, dołączając pisemne zgody - j.w. (załącznik do wniosku zgłoszenia robót);
9) przygotowanie i złożenie wniosku z załącznikami (w tym karty informacyjnej przedsięwzięcia) w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z ewentualnymi uzupełnieniami i wyjaśnieniami wymaganymi w trakcie tego postępowania – jeżeli będzie wymagane;
10) opracowanie projektów branżowych przebudowy lub usunięcia/zabezpieczenia kolizji z występującymi sieciami i urządzeniami infrastruktury technicznej - jeżeli wystąpi taka konieczność;
11) opracowanie projektów odtworzenia i odbudowy nawierzchni dróg, parametry odbudowy dróg i chodników należy uzgodnić z Zamawiającym;
12) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do minimum dwóch aktualizacjikosztorysu inwestorskiego w ciągu trzech lat od daty odbioru wykonanych opracowań, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, m.in. przed wszczęciem postępowania przetargowego na roboty budowlane. Uwaga: deklarowana przez Wykonawcę ilość aktualizacji kosztorysów stanowi drugie kryterium oceny ofert.
13) w celu monitorowania postępu prac osoba uczestnicząca w wykonaniu zamówienia wskazana w załączniku nr 7 do SWZ zobowiązana będzie do udziału w naradach roboczych (pod rygorem kary finansowej) na wezwanie Zamawiającego nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest do udziału
w naradach także na etapie wykonawstwa na wezwanie Zamawiającego.
14) Dokonanie wszelkich niezbędnych poprawek i uzupełnień w trakcie postępowania pozyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa INSTAL-NET Paweł Jabłoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 867-179-55-39

7.3.3) Ulica: gen. Sikorskiego 12/47

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.