Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00095767/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL W PUSZCZYKOWIE IM. PROF. S.T. DĄBROWSKIEGO SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634552438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-041
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalwpuszczykowie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpuszczykowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ffdd6f4-b507-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ffdd6f4-b507-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Szp.12/ 7 /2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia sprawowanej w obiektach i na terenach zewnętrznych Szpitala. Służba w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie pełniona łącznie przez trzech niekwalifikowanych pracowników ochrony w następujący sposób:
1) w portierni głównej Szpitala – przez jednego pracownika ochrony, całodobowo (24 godziny) we wszystkie dni tygodnia,
2) w portierni wjazdowej Szpitala – przez jednego pracownika ochrony, całodobowo (24 godziny) we wszystkie dni tygodnia,
3) na terenie budynków i terenu zewnętrznego Szpitala (pracownik obchodowy) – przez jednego pracownika ochrony, całodobowo (24 godziny) we wszystkie dni tygodnia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 14 lutego 2024 r. dokonał zmiany treści specyfikacji warunków w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą.Z powodu awarii platformy zakupowej od dnia 14 lutego 2024 r. Zamawiający, nie mógł dokonać zmiany ogłoszenia o zamówieniu w zakresie zmiany terminu składnia i otwarcia ofert. Do dnia pierwotnego upływu terminu składnia i otwarcia, nie było możliwości zamieszczenia ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, z uwagi na awarie platformy zakupowej.
Z uwagi na powyższe na stronie prowadzonego postepowania istnieją dwa różne terminy składania ofert.
Z uwagi na fakt, że termin składania ofert i otwarcia ofert upłynął w dniu14 lutego 2024, zgodnie z treścią ogłoszenia o zamówieniu i na platformie, etap składania ofert na platformie został zakończony, a zmiana ogłoszenia o zamówieniu nie jest możliwa.
Na tym etap postepowania według informacji zawartej w ogłoszeniu o zamówieniu –termin składania i otwarcia ofert, uchybienie zamawiającego nie może zostać skorygowane w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie czynności.
Mając na uwadze powyższe, w niniejszej postepowaniu o udzieleni zamówienia, zaktualizowały się przesłanki, określone w art. 255 pkt 6 ustawy:
1) istnieje wada postępowania w postaci naruszenia przez zamawiającego przepisu art. 286 ust. 9 ustawy, polegającego na niedokonaniu zmiany ogłoszenia o zamówieniu, pomimo że zmiana treści SWZ wpływała na treść ogłoszenia – awaria platformy zakupowej;
2) nieusuwalny charakter wady ze względu na etap postępowania - moment po otwarciu ofert, zgodnie z treścią ogłoszenia o zamówieniu, co również wpływa na działanie funkcjonalności składania ofert.
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
- Modernizacja zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i hydrantowej - etap III.
- Wykonanie przebudowy części pomieszczeń 1 piętra dla Pracowni Radiologii Zabiegowej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.