eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › Dostawy urządzeń niezbędnych do utrzymania infrastruktury na terenie Gminy Wielka Nieszawka



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy urządzeń niezbędnych do utrzymania infrastruktury na terenie Gminy Wielka Nieszawka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkanieszawka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.wielkanieszawka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy urządzeń niezbędnych do utrzymania infrastruktury na terenie Gminy Wielka Nieszawka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fad2ed6c-9f75-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026489/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wyposażenie i pojazdy specjalistyczne niezbędne do utrzymania dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079570/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostawa kosiarki samobieżnej wielofunkcyjnej z urządzeniem tnącym montowanym z przody z możliwością rozbudowy o osprzęt do wszechstronnego zastosowania do oczyszczania przejść i ścieżek przez cały rok
1. PODSTAWOWE PARAMETRY
a) urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji - min. 2021;
b) silnik spalinowy o mocy min. 12 kW;
c) rodzaj paliwa – benzyna;
d) przegubowy układ kierowniczy;
e) napęd typu AWD – na cztery koła;
f) wahliwa tylna oś;
g) regulowana wysokość kierownicy;
h) poziom generowanego hałasu – max. 100 dB(A);
i) reflektory przednie;
j) licznik motogodzin z systemem przypominania o serwisie;
k) silnik umieszczony z tyłu;
l) prędkość i kierunek sterowane pedałami.
2. WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE – PRZEDNI ZESPÓŁ TNĄCY
a) urządzenie tnące montowane z przodu „pływające”;
b) szerokość koszenia – min. 100 cm;
c) ilość noży tnących – min. 3;
d) automatyczne uruchamianie noży przy opuszczaniu;
e) regulacja wysokości koszenia – 25 - 75 mm.
3. DODATKOWE INFORMACJE
a) urządzenie tnące z funkcją rozdrabniania,
b) szeroka gama osprzętu do wszechstronnego zastosowania przez cały rok.
4. DODATKOWE WYMAGANIA
a) Oferowane przez wykonawcę urządzenie nie może być prototypem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 14634,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Dostawa wysięgnika wielofunkcyjnego agregowanego na tylny TUZ ciągnika z narzędziem roboczym do pielęgnacji poboczy, dróg i skarp, rowów melioracyjnych, żywopłotów lub przycinania gałęzi drzew oraz krzewów.
1. PODSTAWOWE PARAMETRY
a) urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji - min. 2021;
b) zasięg pracy wysięgnika z głowicą koszącą - min. 4,8 m;
c) sposób mocowania na ciągniku - Tylny TUZ;
d) napęd Hydrauliczny – własny;
e) sterowanie mechaniczne,
f) moc pompy hydraulicznej - min. 30 kW,
g) kąt obrotu głowicy - min. 200 stopni
h) położenie wysięgnika względem nośnika - prawe
i) maksymalna prędkość obrotowa WOM 540 obr./min
j) chłodnica oleju,
k) szerokość transportowa - 1,65 m.
2. WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE – GŁOWICA KOSZĄCA
a) szerokość robocza 1,4 m
b) ilość noży tnących - min. 30 szt.
c) rodzaj noży Bijakowe typu Y
d) kierunek obrotów lewy lub prawy
3. DODATKOWE INFORMACJE
a) bezpiecznik mechaniczny chroniący maszynę przed uszkodzeniem w wypadku zaczepienia o przeszkodę w trakcie pracy,
b) szkolenie wyznaczonych pracowników w ramach dostawy.
4. DODATKOWE WYMAGANIA
a) Oferowane przez wykonawcę urządzenie nie może być prototypem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Dostawa wysokociśnieniowego urządzenia do hydrodynamicznego czyszczenia kanalizacji na przyczepie zintegrowanej z podwoziem
1. PODSTAWOWE PARAMETRY
a) urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji min. 2022,
b) część moto-pompowa umieszczona z przodu zabudowy przykryta aluminiową klapą,
c) przyczepa oraz urządzenie powinny stanowić jednolitą całość (bez możliwości czasowego demontażu),
d) przyczepa lekka DMC 750 kg,
e) rozmiar kół nie mniej niż 13”,
f) sposób amortyzowania przyczepy: resory piórowe,
g) maksymalna długość urządzenia z dyszlem: 3,0 m,
h) maksymalna wysokość: 1,7 m.
2. NAPĘD URZĄDZENIA
a) silnik benzynowy o mocy min. 35 KM,
b) układ ładowania akumulatora,
c) akumulator umieszczony z przodu pod pokrywą części moto-pompowej.
3. POMPA WYSOKOCIŚNIENIOWA
a) napęd pompy poprzez paski klinowe,
b) pompa trójkołowa z tłokami ceramicznymi,
c) parametry pompy: min. 150 bar ciśnienie i min.75 litrów wydatek wody na minutę osiągane jednocześnie,
d) bezstopniowa regulacja ciśnienia niezależna od obrotów silnika,
e) zabezpieczenie przed pracą na sucho.
4. ZBIORNIK NA WODĘ
a) zbiornik na wodę o pojemności min. 400 litrów umieszczony bezpośrednio na osi przyczepy,
b) napełnianie poprzez złącze STORZ 50,
c) zbiornik wyposażony w przelew nadmiaru wody,
d) dodatkowy mniejszy zbiornik na wodę do mycia rąk,
e) zabezpieczenie przed niskim stanem wody w zbiorniku,
f) możliwa cyrkulacja wody podczas jazdy (obieg zimowy).
5. UKŁAD WYSOKOCIŚNIENIOWY
a) bęben roboczy wykonany ze stali nierdzewnej umieszczony w tylnej części urządzenia,
b) wąż wysokociśnieniowy o długości min. 60 m i średnicy DN 13 z zakuciami ½”,
c) układ hydraulicznego rozwijania/zwijania węża roboczego z płynną regulacją prędkości obrotowej,
d) prowadnica do układania węża na bębnie,
e) drugi bęben z wężem wysokociśnieniowym o długości 40m i średnicy DN 10 z zakuciami 3/8” z napędem manualnym umieszczony w tylnej części urządzenia.

6. ZABUDOWA
a) obudowa urządzenia wykonana ze stali malowanej proszkowo,
b) głębokie skrzynki narzędziowe umieszczone po obu stronach zabudowy wykonane ze stali malowanej proszkowo wyłożone gumą na głowice oraz podstawowe narzędzia,
c) klapa przykrywająca część moto-pompową wykonana z aluminium malowanym proszkowo z zabezpieczeniem przed otwarciem oraz otworami do wentylacji i cyrkulacji powietrza.
d) kolor zabudowy: RAL ……..
7. PANEL STEROWANIA
a) wyłącznik bezpieczeństwa,
b) sygnalizacja niskiego poziomu wody,
c) włącznik/Wyłącznik pompy ciśnieniowej,
d) licznik motogodzin,
e) gniazdo 12V,
f) regulacja obrotów silnika,
g) dźwignia do rozwijania i zwijania węża roboczego,
h) regulator prędkości rozwijania i zwijania węża roboczego,
i) regulator ciśnienia,
e) manometr.
8. WYPOSAŻENIE
a) głowica standardowa z otworem do przodu (pilot),
b) głowica standardowa bez otworu (ślepa),
c) rolka górna,
d) rolka dolna (banan ślizgowy),
e) pistolet ciśnieniowy z lancą.
9. DODATKOWE INFORMACJE
• gwarancja na zabudowę min. 24 miesiące,
• szkolenie wyznaczonych pracowników w ramach dostawy,
• dokumenty niezbędne do rejestracji przyczepy (homologacja, dopuszczenie do ruchu).
10. DODATKOWE WYMAGANIA
a) Oferowane przez wykonawcę urządzenie nie może być prototypem.
b) Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć rysunek techniczny oferowanego urządzenia wraz z jego wymiarami oraz zdjęcia podglądowe. W przypadku braku dostarczenia wymaganych informacji oferta nie zostanie rozpatrzona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z kabiną podwójną i skrzynią ładunkową tzw. „brygadówka”
Wykaz parametrów technicznych i wyposażenia:
1) Fabrycznie nowy;
2) Rok produkcji 2021/2022;
3) Samochód ze skrzynią ładunkową spełniający normy pojazdów dopuszczonych do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o ruchu drogowym;
4) Kabina 2-rzędowa – min. 6 osobowa;
5) Klimatyzacja półautomatyczna lub manualna;
6) Kolor lakieru: czerwony;
7) Skrzynia ładunkowa fabryczna;
8) Uchwyt na drabinę i osłony szyb tylnych;
9) System ESC (ABS+EBD+HBA+ASR+MSR+Hill Holder);
10) Poduszka powietrzna kierowcy;
11) Światła do jazdy dziennej;
12) Filtr paliwa ogrzewany;
13) Czujniki parkowania;
14) Opony wielosezonowe;
15) Pełnowymiarowe koło zapasowe;
16) Wymiary i masa samochodu:
a. dopuszczalna masa całkowita 3500 kg;
b. ładowność łącznie z kierowcą min. 1500 kg;
c. wewnętrzna długość skrzyni min. 2800 mm;
d. wysokość ścian bocznych skrzyni min. 400 mm;
17) Silnik:
a. wysokoprężny;
b. moc min. 120 KM;
c. pojemność skokowa min. 2000 cm3;
18) Skrzynia biegów:
a. manualna;
b. 6 biegów w przód oraz 1 bieg w tył;
19) Zbiornik paliwa min. 80 l;
20) Wyposażenie:
a. hak holowniczy;
b. 2 pomarańczowe, migające światła na dachu (belka ostrzegawcza płaska 6 cm);
c. elektryczne szyby;
d. boczne lusterka regulowane elektrycznie i ogrzewane;
e. gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, klucz do kół;
f. napisy boczne „ GMINA WIELKA NIESZAWKA „ + HERB GMINY
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wizualizacji rozmieszczenia logotypów na samochodzie. Wykonawca zobowiązany jest do ewentualnej zmiany projektu graficznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.5.5.) Wartość części: 97560,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, iż dla części I i części IV, nie wpłynęła żadna oferta w postępowania, Zamawiający zmuszony jest dla tych części postępowanie także unieważniać.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ze względu na niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia dla części II, mogący wprowadzić Wykonawców w błąd, Zamawiający anuluje wybór najkorzystniejszej oferty dla części II –
oferty firmy AGROMEX KRYSTOCHOWICZ SP.J UL. SIENKIEWICZA 15 13-306 KURZĘTNIK i w związku z
faktem, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający postępowanie dla części II unieważnia

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANRO LTD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201104

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 89

7.3.4) Miejscowość: Fasty, Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-690

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w związku z faktem, iż dla części I i części IV, nie wpłynęła żadna oferta w postępowania, Zamawiający zmuszony jest dla tych części postępowanie także unieważniać.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.