eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowiec › "Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Dębowiec"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Dębowiec"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 101

1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 13 028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/617474

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Dębowiec"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b5d46d4-db54-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038159/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Dębowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174523/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Dębowiec”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Kwota kredytu: do 1 910 000,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset dziesięć tysięcy złotych);
b) Okres spłaty kredytu: kredyt spłacany będzie w latach 2025 – 2030 w kwartalnych ratach;
c) Okres kredytowania: lata 2022 – 2030;
d) Karencja spłaty kapitału: nastąpi do dnia 31.03.2025 r.;
e) Waluta kredytu: spłata kredytu następować będzie w walucie PLN;
f) Przeznaczenie kredytu: kwota w wysokości 1 910 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i wykup wyemitowanych obligacji komunalnych.
g) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową (kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy);
h) Koszt kredytu: oprocentowanie kredytu będzie wyrażone jako suma stawki WIBOR dla terminu trzymiesięcznego, obowiązującej na 2 dni robocze przed każdym rozpoczęciem okresu obrachunkowego (kwartału) i marży wykonawcy (do dwóch miejsc po przecinku)
i) Marża: będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy;
j) Postawienie kredytu do dyspozycji: dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego. Wypłata kredytu będzie uruchamiana w transzach według potrzeb Zamawiającego i na jego wniosek z wykorzystaniem do 31.12.2022 r.;
k) Spłata odsetek: następować będzie w okresach kwartalnych w latach 2022 – 2030, od momentu uruchomienia kredytu za faktyczną liczbę dni odsetkowych oraz faktyczną wykorzystaną i niespłaconą wartość kredytu. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach
i rzeczywistej liczbie dni w roku tj. 365 lub 366. Odsetki należą się za okres od wypłaty kredytu do jego spłaty.
l) Termin spłaty odsetek: kwartalna spłata odsetek będzie następować ostatniego dnia roboczego miesiąca kwartału za który naliczone są odsetki na podstawie noty odsetkowej wystawianej przez Wykonawcę. Nota odsetkowa powinna wpłynąć do Gminy na co najmniej 5 dni przed terminem płatności odsetek.
Na pisemny wniosek Banku odsetki od kredytu będą podlegać spłacie w terminach kwartalnych do 5-go dnia miesiąca kolejnego kwartału kalendarzowego. W takim przypadku Bank ma obowiązek dostarczyć informację o kwocie odsetek przypadającej do zapłaty za dany okres, obliczonej zgodnie z zasadami umowy, na 5 dni roboczych przed upływem terminu spłaty odsetek;
m) Spłata kredytu:
Ustala się okres karencji w spłacie kredytu do 31 marca 2025 r.
Spłata kredytu nastąpi w terminach i kwotach:
31 marca 2025 r. – 80 000,00 zł
30 czerwca 2025 r. – 80 000,00 zł
30 września 2025 r. – 80 000,00 zł
31 grudnia 2025 r. – 80 000,00 zł
31 marca 2026 r. – 80 000,00 zł
30 czerwca 2026 r. – 80 000,00 zł
30 września 2026 r. – 80 000,00 zł
31 grudnia 2026 r. – 80 000,00 zł
31 marca 2027 r. – 80 000,00 zł
30 czerwca 2027 r. – 80 000,00 zł
30 września 2027 r. – 80 000,00 zł
31 grudnia 2027 r. – 80 000,00 zł
31 marca 2028 r. – 80 000,00 zł
30 czerwca 2028 r. – 80 000,00 zł
30 września 2028 r. – 80 000,00 zł
31 grudnia 2028 r. – 80 000,00 zł
31 marca 2029 r. – 80 000,00 zł
30 czerwca 2029 r. – 80 000,00 zł
30 września 2029 r. – 80 000,00 zł
31 grudnia 2029 r. – 80 000,00 zł
31 marca 2030 r. – 77 500,00 zł
30 czerwca 2030 r. – 77 500,00 zł
30 września 2030 r. – 77 500,00 zł
31 grudnia 2030 r. – 77 500,00 zł
n) Zmiana harmonogramu: W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu Bank dokona,
w porozumieniu z Kredytobiorcą, zmiany harmonogramu spłaty kredytu i doręczy Kredytobiorcy nowy harmonogram spłaty kredytu uwzględniający dokonane zmiany.
o) Zmiana oprocentowania kredytu następować będzie odpowiednio do zmiany stawki WIBOR 3M, ustalanej w sposób określony w punkcie h, od 1-ego dnia kolejnego kwartału kalendarzowego, a marża wykonawcy nie ulegnie zmianie w całym okresie kredytowania;
p) Rezygnacja z wykorzystania części lub całości kredytu: Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części lub całości kredytu bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych opłat. Powyższe wymagać będzie zmiany harmonogramu;
q) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego dokonania wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów;
r) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu;
s) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawanych zaświadczeń opinii oraz za ewentualne sporządzenie aneksów lub za wcześniejszą spłatę kredytu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 758887,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849894,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 758887,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu-Zdroju

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006705

7.3.3) Ulica: ul. 1-go Maja 6

7.3.4) Miejscowość: Solec-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-131

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 758887,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.