eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Samborzec › "Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na świetlicę wiejską w msc. Andruszkowice"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na świetlicę wiejską w msc. Andruszkowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Samborzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samborzec 43

1.5.2.) Miejscowość: Samborzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158314443

1.5.8.) Numer faksu: 158314443 wew. 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@samborzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.samborzec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na świetlicę wiejską w msc. Andruszkowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c88cbb0-a9b7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046821/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na świetlice wiejską na działkach w miejscowości Andruszkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095105/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Ig.271.2.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 381909,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na świetlicę wiejską w msc. Andruszkowice”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE w tym: rozbiórka dachu, częściowa rozbiórka murów i ścian piwnicy,
2.2 STAN SUROWY w tym wykonanie: robót ziemnych, ław i stóp fundamentowych żelbetowych, izolacji ław fundamentowych, izolacji pionowych abizol R+P, izolacji ścian fundamentowych styrodurem, izolacji ścian fundamentowych folią kubełkową, murowanie ścian nadziemia z pustaków gazobetonowych, belki, wieńce, żelbetowe z betonu C16/20 zbrojonych stalą, strop Teriva, więźba dachowa drewniana płatwiowo- kleszczowa z drewna sosnowego, dach dwuspadowy, pokrycie dachu z blachy powlekanej, rynny, rury, obróbka blacharska z blachy stalowej powlekanej,
2.3 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE w tym: wykonanie ścianek działowych z pustaków gazobetonowych, wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych, licowanie ścian płytkami glazurowanymi, docieplenie budynku styropianem z wyprawą elewacyjną akrylową, montaż stolarki okiennej z PCV z nawietrzakami, montaż stolarki drzwiowej płytowej drewnopodobnej oraz aluminiowej z szybami bezpiecznymi, wykonanie podłoża pod posadzki wraz z izolacją, roboty malarskie, układanie płytek gres na podłogach, wykonanie opaski przy budynku,
2.4 ROBOTY SANITARNE w tym: wykonanie instalacji wod.-kan.,
2.5 ROBOTY ELEKTRYCZNE w tym: wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd, wykonanie instalacji piorunochronnej, montaż grzejników elektrycznych,
2.6 INSTALACJA FOTOVOLTAICZNA w tym: montaż 12 szt. modułów fotowoltaicznych,
2.7 ROBOTY NAWIERZCHNIOWE w tym: wykonanie opaski wokół budynku i miejsc postojowych.
2.8 PRZYŁĄCZA: wodociągowe i kanalizacji sanitarnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ
2) przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
3. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby dokumentacja projektowa nie posiadała odniesienia do jakichkolwiek znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Gdyby, pomimo zweryfikowania dokumentacji, pozostało w treści lub na rysunku takie oznaczenie, należy traktować je jako produkty referencyjne, które mogą być zastąpione innymi o równoważnych parametrach, nawet gdyby nie było użyte przy nich określenie „lub równoważne”. Ewentualne nazwy handlowe użyte w dokumentacji projektowej stanowiłyby definicję standardu lub typ produktu, a nie jako żądanie zaoferowania przez Wykonawców materiałów i urządzeń oferowanych przez konkretnych producentów. Za materiały i urządzenia równoważne będą uważane takie, które posiadają nie gorsze lub lepsze cechy lub parametry i spełniają podobne funkcje lub wykonane są z materiałów o podobnej charakterystyce, trwałości oraz wytrzymałości
4. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w normach użytych w SWZ i w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR oraz przez zastosowanie materiałów odpowiadających danej normie. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499673,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579530,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499673,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Trans-Energo Połaniec Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 866-100-01-94

7.3.3) Ulica: Zawada

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499673,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.