eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 16 W KNW PRZY UL. DĄBROWSKIEGO W ELBLĄGU



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 16 W KNW PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
W ELBLĄGU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 31 30 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 16 W KNW PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
W ELBLĄGU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01df46c1-c46a-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135984/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 549406,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynków Nr 15 i 16 w KNW przy ul. Dąbrowskiego w Elblągu.
Zakres robót obejmuje:

Bud. Nr 16
Podłogi i posadzki
 rozbiórka posadzki betonowej na pow. ponad 5 m2,
 zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej folią z jej demontażem po robotach,
 nacinanie podłoży betonowych (dylatacja),
 mechaniczna rozbiórka elementów betonowych,
 przygotowanie i montaż zbrojenia,
 wykonanie posadzki betonowej (beton B-30),
 posadzka cementowa wypalana,
 wykonanie i zamontowanie obramowania z kątownika kanał wewnątrz budynku,
 wykonanie szczelin dylatacyjnych w posadzce betonowej,
Remont sanitariatu (łazienki)
 rozebranie okładziny ściennej z płytek glazurowych,
 rozbiórka posadzki z terakoty,
 wykucie z muru ościeżnic stalowych o pow. do 2 m2
 skucie tynku wewnętrznego,
 rozbiórka ścianek działowych ceglanych,
 mechaniczna rozbiórka posadzki betonowej.
 wykucie bruzd instalacyjnych w ścianach ceglanych,
 wykucie otworu w ścianie gr. ½ cegły,
 wykonanie ścianek działowych o gr. 12 cm,
 zatynkowanie bruzd instalacyjnych (tynk III kat.).
 naprawa posadzki przy instalacji kanalizacyjnej,
 wykonanie tynku III kat. na ścianach ceglanych,
 wykonanie posadzki jednowarstwowej (wyrównanie podłoża pod terakotę)
 przygotowanie podłoża do układania płytek ceramicznych na ścianach,
 wykonanie pionowej izolacji ściennej,
 wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej,
 wykonanie posadzki z płytek terakotowych o wym. 30x30 cm,
 ułożenie glazury na ścianach
 wycinanie otworów w okładzinach ceramicznych,
 zamontowanie narożników ochronnych,
 uzupełnienie szczelin dylatacyjnych,
 osadzenie drobnych elementów,
 demontaż gniazd instalacyjnych,
 wymiana gniazd instalacyjnych wtykowych 3 biegunowych,
 wymiana przewodów instalacyjnych podtynkowych,
 wymiana wyłączników jednobiegunowych,
 wymiana puszek i odgałęźników instalacyjnych,
 wykonanie przełączeń obwodów w puszkach instalacyjnych,
 wymiana opraw oświetleniowych,
 sprawdzenie obwodów oświetleniowych,
 Roboty sanitarne
 demontaż umywalek ceramicznych,
 demontaż baterii umywalkowej,
 demontaż syfonów umywalkowych,
 demontaż miski ustępowej,
 demontaż przewodów z rur stalowych ocynkowanych,
 demontaż i ponowny montaż podgrzewacza wody,
 demontaż przewodów z rur żeliwnych o średnicy 85 i 100 mm,
 wymiana odcinka rury żeliwnej o średnicy 150 mm,
 wykonanie rurociągu żeliwnego o śr.70 mm,
 wykonanie wpustów ściekowych o śr. 50 mm,
 wykonanie rurociągu z rur PVC o śr. 50 mm,
 wykonanie rurociągu z rur PVC o śr. 110 mm,
 dodatek za wykonanie podejść odpływowych,
 rurociąg z rur PVC o śr. 16 mm z dodatkiem za wykonanie podejść odpływowych,
 montaż otuliny termoizolacyjnej na przewodach,
 wymiana zaworów przelotowych o śr. montaż zaworów umywalkowych, czerpalnych, 20 mm,
 zamontowanie osprzętu sanitarnego (umywalki, baterie umywalkowe
i natryskowe,
 montaż drążka do zasłony przy kabinie natryskowej,
 montaż misek klozetowych,
 wykonanie próby na szczelność instalacji wodociągowej,
 demontaż i montaż grzejnika c.o.
 malowanie 2 krotne farbą emulsyjną ścian i sufitów,
 malowanie 2 krotne farbą olejną rurek instalacyjnych,
 zamontowanie ościeżnic drzwiowych stalowych,
 zatynkowanie bruzd instalacyjnych szer. 15 cm,
 zamontowanie skrzydeł drzwiowych,
 montaż okuć stolarskich drzwiowych, szt.
 wywóz i utylizacja odpadów.
 Zadaszenie rampy
 rozebranie obróbek blacharskich,
 rozbiórka pokrycia dachowego z płyt azbestowych,
 transport i utylizacja eternitu,
 korekta zamocowania wspornika stalowego w zadaszeniu rampy,
 naprawa z wyprostowaniem elementów konstrukcji zadaszenia rampy,
 przygotowanie konstrukcji rampy do malowania.
 malowanie farbą antykorozyjną 2 krotnie konstrukcji zadaszenia rampy,
 wykonanie nowego pokrycia rampy z płyt trapezowych z blachy powlekanej,
 wykonanie obróbek blacharskich na połączeniu zadaszenia rampy z dachem budynku,
 ustawienie rusztowania przesuwnego do wysokości 6 m.
 Instalowanie bram
 wykonanie i montaż bram magazynowych 3 – skrzydłowych harmonijkowych
o wymiarach: szer. 345 cm, wysokość 350 cm.
– w budynku nr 16, dwie bramy z drzwiami serwisowymi
– w budynku nr 15, trzy bramy z drzwiami serwisowymi i sześć bram
bez drzwi serwisowych
Wymagania dotyczące bram:
– magazynowa brama harmonijkowa działa przy pomocy wózków na systemie torów co umożliwia
ręczną obsługę bramy,
– standardowo brama powinna być wyposażona we wszystkie akcesoria niezbędne do obsługi
ręcznej z dźwignią awaryjną, która powinna być ustawiona w pozycji zablokowanej,
– płaszcz bramy wykonany z dwuściennych segmentów o gr.52 mm z blachy stalowej ocynkowanej
– segmenty wypełnione są bez-freonową pianką poliuretanową o gęstości 43 kg/m3, pokryte
gładką lakierowaną blachą o grubości 0,7 mm,
– prowadnica górna wykonana z galwanizowanej stali o grubości 2 mm,
– prowadnice boczne wykonane z aluminium , po zamontowaniu zapewniają dobrą stabilność
i umocowanie bramy,
– zawiasy wykonane z aluminium wyposażone w sworzeń i podwójne łożysko zapewniają dobrą
ruchomość skrzydeł,
– górne wózki mają składać się z trzech nylonowych kółek zapewniających cichą pracę bramy,
– do zamykania bramy zastosować rygle mocowane wewnątrz bramy wyposażone w pręty
do zamykania z góry i z dołu. Pręty powinny mieć wzmocnione końce,
– zamknięcie wewnętrzne bramy jest zapewnione przez blokadę PVC zamontowaną w podłożu,
– brama powinna posiadać gumowe uszczelki o grubości 50 mm, zamontowane pomiędzy
skrzydłami i wykonane z naturalnego EPDM,
– brama wyposażona w naświetla zamontowane w każdym skrzydle oraz w kratki nawiewne
o wymiarach 344x138 mm w kolorze czarnym,
– jedno skrzydło bramy dwusegmentowe drugie skrzydło jednosegmentowe,
– w skrzydle jednosegmentowym należy wykonać drzwi serwisowe 900x2000 mm wyposażone
w niezależny zamek,
– skrzydła bram oraz drzwi serwisowe powinny być wyposażone w urządzenie do plombowania,
– skrzydła bram powinny być wyposażone w blokadę uniemożliwiającą niekontrolowane zamykanie
się skrzydeł po otwarciu bram,
– bramy pomalowane dostępnymi kolorami typu RAL (jasnoszare),
Przy wymianie bram należy wykonać naprawę posadzki przy progach bramowych oraz naprawę ościeży z pomalowaniem w przypadku ich uszkodzenia.
UWAGA: podane wymiary bram są przybliżone. Dokładnych pomiarów dokona Wykonawca
przed przystąpieniem do realizacji zadania.
Bud. Nr 15
Wykonywanie pokryć dachowych
 rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku
 rozbiórka obróbek blacharskich,
 rozbiórka pokrycia z papy na podłożu betonowym (2 warstwy papy),
 wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
 naprawa pokrycia dachowego papą termozgrzewalną (2 krotnie krycie)
 obrobienie papą termozgrzewalną obróbek blacharskich,
 wykonanie i montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej
 wykonanie zbiorniczków przy rynnach,
Roboty murarskie i murowe
 rozebranie ścianek ceglanych gr. 25 cm,
 uzupełnieni brakujących fragmentów w murach z cegły kl. 250,
 uzupełnienie ścianki gr.1/2 cegły,
 wykonanie spadku pod obróbki blacharskie (grubość warstwy 7 cm),
 naprawa filarów ceglanych między bramami,
 uzupełnienie spoinowania w murze ceglanym,
 ustawienie rusztowania o wysokości do 10 m,
 wywóz i utylizacja gruzu i odpadów z placu budowy,
Prace przy realizacji przedmiotowego zadania powinny być oparte
o najnowsze technologie budowlane i techniczne spełniające wymagania zawarte w Polskich Normach, zapewniające bezpieczne i zgodne z przepisami przechowywanie środków materiałowych oraz komfort pracy użytkownika.
Zastosowane rozwiązania techniczne i urządzenia muszą spełniać wymagania
w zakresie bezpieczeństwa przy obsłudze pomieszczeń magazynowych, ewakuacji sprzętu i mienia oraz ochrony przeciwpożarowej.
Niezależnie od podanego zakresu prac, należy przy realizacji przedmiotu zamówienia uwzględnić wymagania zawarte w obowiązujących przepisach
i normach dla tego typu prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485520,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 879774,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485520,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO "UNIPRO-BUD" SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780001850

7.3.3) Ulica: Komeńskiego 26/8

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485520,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia 90 dni od dnia przekazania placu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.