eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Morągu i Bartoszycach



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Morągu i Bartoszycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Morągu i Bartoszycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89a8d06a-b2b5-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 547148,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Robota budowlana – strzelnica garnizonowa typu „A” w Morągu.
Zakres prac do wykonania w ramach realizacji zadania obejmuje:
1. Strzelnica garnizonowa oś B:
- częściowa rozbiórka odeskowania przesłony 1 i 2-giej;
- wymiana częściowa elementów stalowych;
- ponowne obicie konstrukcji drewnem (tarcica łączona na półwpust 50 mm nasycona impregnatem olejowym w kolorze czarnym).
- zasypanie kruszywem i ułożenie blachy trapezowej na przesłonie;
- wymiana elementów stalowych zabezpieczających przesłonę (ceownik);
- naprawa elementów metalowych w przesłonie pierwszej
- przesianie ziemi w dolnym przechwytywaczu w celu odzyskania odłamków stalowych.
- wymiana słupów i lamp ostrzegawczych na kulochwycie głównym.
2. Strzelnica garnizonowa oś A:
- naprawa elementów stalowych w przesłonie pierwszej wraz z wymianą desek przy tych elementach;
- wymiana instalacji drenażu w płaszczyźnie strzelnicy;
- przesianie ziemi w kulochwycie głównym i dolnym przechwytywaczu w celu odzyskania odłamków stalowych.
- wymiana słupów i lamp ostrzegawczych na kulochwycie głównym.
Wykonanie ściany oporowej z elementów betonowych prefabrykowanych z obiciem deskami i zasypką, ściana wykonana dla zabezpieczenia postępującej degradacji wału bocznego
3. Stanowiska strzeleckie.
- malowanie blatów na stanowiskach strzeleckich – drewnochronem.
4. Wiaty szkoleniowe.
- wymiana pokrycja dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej na pokrycie blachą trapezową powlekaną.
- konserwacja konstrukcji stalowej wiat.
- wymiana słupów oświetleniowych na słupy stalowe z lampami oświetleniowymi energooszczędnymi (ledowymi).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45262680-1 - Spawanie

45232452-5 - Roboty odwadniające

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 343445,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Robota budowlana – strzelnica szkolna typu A i B w Bartoszycach.
Lokalizacja: Jednostka Wojskowa 1248 w Bartoszycach
Przedmiotem zamówienia jest: Robota budowlana – strzelnica szkolna typu A i B w Bartoszycach
Zakres robót budowlanych obejmuje:
• Przesłona nr 2.
– Wymiana uszkodzonych fragmentów przesłony z bali, z wykonaniem impregnacji grzybobójczej i ogniochronnej.
– Uzupełnienie zasypki żwirowej o granulacji 2-5 mm.
• Konserwacja kulochwytu głównego osi ,,A”.
– Wymiana geokraty w kulochwycie.
– Ręczne przesianie żwiru w kulochwycie.
– Uzupełnienie żwiru w kulochwycie.
– Ułożenie darniny.
• Kulochwyt dolny.
– Ułożenie darniny.
• Wymiana ogrodzenia ostrzegawczego.
• Roboty ogólnobudowlane budynku obsługi strzelnicy.
Przedmiotem zamówienia jest: PCO w Bartoszycach
Zakres robót budowlanych obejmuje:
• Przesłona.
– Konserwacja obudowy przesłony drewnochronem..
• Konserwacja kulochwytu głównego.
– Ułożenie geokraty w kulochwycie.
– Ręczne przesianie żwiru w kulochwycie.
– Uzupełnienie żwiru w kulochwycie.
– Ułożenie darniny.
– Naprawa zabezpieczeń kulochwytów dolnych.
• Wały boczne
– Naprawa konserwacyjna nadbudowy wałów bocznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 203702,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407375,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407375,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE ”NORBUD” NORBERT SZULC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7411591118

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Morąg,

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407375,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 41 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276009,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276009,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEWANDOWSKI WOJCIECH ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7431080510

7.3.3) Ulica: Dąbrowa 40

7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276009,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Strony ustalają następujący termin wykonania przedmiotu umowy:
dla cz. zam. nr 1 - 41 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (przekazanie placu budowy nie wcześniej niż 05.06.2023 r.);
dla cz. zam. nr 2 - 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (przekazanie placu budowy nie wcześniej niż 17.07.2023 r.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.