eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Rozbudowa budynku przedszkola wraz z budową oddziału żłobka w Bychawie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku przedszkola wraz z budową oddziału żłobka w Bychawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.bychawa.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku przedszkola wraz z budową oddziału żłobka w Bychawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-713de543-bb1d-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012020/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa budynku przedszkola wraz z budową oddziału żłobka w Bychawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121488/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6279956,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie istniejącego budynku przedszkola poprzez dobudowę budynku przedszkola z oddziałem żłobkowym w Bychawie, na działce nr ewid. gruntów nr 1105 z przyłączami na działkach nr 1117, 1104/9 oraz zagospodarowaniem terenu. Budynek ma być trzykondygnacyjny, podpiwniczony, z dachem płaskim, w technologii tradycyjnej z wewnętrznymi instalacjami: kanalizacji sanitarnej, wodną, c.w.u., c.o., gazową, hydrantową, elektroenergetyczną, oświetleniową, odgromową i przeciwprzepięciową, fotowoltaiczną, sygnalizacyjną p-poż. oraz oświetlenia awaryjnego, wentylacji mechanicznej, sieci LAN, TV z gaśnicami przenośnymi proszkowymi ABC, z przyłączami: wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektroenergetycznym.
Wykonanie kotłowni razem z technologią: realizacja ogrzewania od 2023 roku za pomocą istniejącej kotłowni olejowej, wykonanie nowej kotłowni na piętrze realizującej ogrzewanie za pomocą trzech kotłów gazowych o łącznej mocy 290 kW od roku 2024. System dogrzewania c.w.u. należy zintegrować z istniejącą instalacją solarną.
Część nowo projektowaną zakwalifikowano do czterech stref pożarowych.
Zagospodarowanie terenu wokół obiektu obejmujące m.in.:
a) Drogę wewnętrzną p. poż;
b) Oznakowanie pionowe i poziome drogi p. poż.
c) Miejsce postojowe dla niepełnosprawnych.
d) Ciągi piesze – chodniki z kostki brukowej,
e) Ciągi piesze – tarasy o nawierzchni poliuretanowej,
f) Nawierzchnie bezpieczne pod place zabaw (nawierzchnia żwirowa z żwiru płukanego w kolorze szarym lub piasku wymywanego), na podbudowie z tłucznia kamiennego i warstwie odsączającej z pospółki;
g) Demontaż elementów małej architektury, w tym urządzeń placu zabaw, ich zabezpieczenie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie i ponowny montaż urządzeń,
h) Dostawa i montaż ogrodzenia systemowego z paneli ogrodzeniowych na podmurówce o wys. 1,43 m wraz z furtkami wejściowymi, bramą ,ogrodzenie zabezpieczone z góry profilem zamkniętym;
i) Tereny zielone – wykonanie trawników dywanowych oraz nasadzenia drzew i krzewów.

3.1.2. Podstawowe parametry budynku:
1) w części projektowanej:
- powierzchnia zabudowy 352,60 + 13,38 m2
- powierzchnia użytkowa 1062,20 m2
- kubatura 4504,05 m3
- wysokość 10,50 m (wysokość całkowita)
- długość 22,03 m
- szerokość 18,73 m
- liczba kondygnacji 3;
2) całość po rozbudowie i przebudowie:
- powierzchnia zabudowy 817,45 m2
- powierzchnia użytkowa 2088,79 m2
- kubatura 8686,05 m3;

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy:
1) Etap 1 obejmujący wykonanie robót stanu surowego otwartego wraz z wykończoną powierzchnią dachową;
2) Etap 2 obejmujący pozostały zakres robót budowlanych, wykonanie zagospodarowania terenu, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w równym stopniu ważności: SWZ, dokumentacja projektowa, obejmująca projekty budowlane, projekty techniczne poszczególnych branż, przedmiary robót, oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik Nr 1 do SWZ. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie elementów wskazanych w którymkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów. Wycena z przedmiaru robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w którymkolwiek z dokumentów a uwzględnionych w innym nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. Jeżeli w dokumentach wystąpią sprzeczności co do zakresu – będzie to rozstrzygane każdorazowo przez zespół koordynacyjny.
3.4. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca do kalkulacji ceny ofertowej jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich dokumentów stanowiących Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co potwierdza w formularzu ofertowym.
3.5. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia, składając określony Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumentami, o których mowa w pkt 12.5.7. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).
3.6. Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem robót objętych zamówieniem, w szczególności przez pracowników fizycznych i operatorów sprzętu, prace instalacyjno-montażowe, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.
Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy (zał. nr 7 do SWZ).
3.7. Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest ze środków
Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Numer wniosku o dofinansowanie: 01/2021/6219/PolskiLad).
3.8. Zamawiający na podstawie art. 310 ustawy Pzp wskazuje, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia w ramach ww. źródła finansowania, nie zostaną jemu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45262620-3 - Ściany nośne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7281600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7281600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7281600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chocyk Marcin Media-Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 431124228

7.3.3) Ulica: ul. Żywiecka 14

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-379

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7281600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.