eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5f54cfe-d83f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063039/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usuwanie azbestu z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171122

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego. Prace stanowiące przedmiot zamówienia odbywać się będą na terenie 6 gmin: Kobylin, Koźmin Wlkp., Krotoszyn, Rozdrażew, Sulmierzyce, Zduny. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Pakowanie, ważenie odpadów, odbiór, załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, transport z miejsca odbioru do miejsca unieszkodliwienia, rozładunek i unieszkodliwienie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.
2) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem technicznym, narzędziami i wyposażeniem zapewniającym prawidłowe, bezpieczne prowadzenie prac w zakresie odbioru wyrobów azbestowych.
3) Realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wytycznymi określonymi w SWZ, przepisami BHP i z należytą starannością oraz aktualnym poziomem wiedzy technicznej, gwarantującymi wykonanie przedmiotu umowy we właściwy i bezpieczny sposób, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, w szczególności przepisami dotyczącym usuwania wyrobów zawierających azbest.
4) Odpowiedzialność za właściwą realizację przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód wynikłych z jej niewłaściwej realizacji lub zaniechań tj. zarówno szkód na nieruchomości, mieniu, zdrowiu i życiu mieszkańców oraz użytkowników, a także osób trzecich.
5) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość prac lub termin zakończenia prac.
6) Wykonawca na potrzeby ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem jest zobowiązany do używania środków transportu spełniających odpowiednie normy emisji spalin oraz prowadzenia prac w sposób ograniczający niezorganizowaną emisję pyłu do powietrza.
2. Szacunkowe wielkości usług:
1) Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest planowanych do odbioru, zapakowania, ważenia, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwienia: 310,000 Mg.
2) Przedstawione wielkości są wielkościami szacunkowymi określonymi na podstawie wielkości zadeklarowanych we wnioskach.
3) Z uwagi na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy na dzień sporządzenia SWZ (na podstawie złożonych wniosków), ilości te w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie,
4) W związku z faktem, iż wskazana wyżej ilość planowanych do odbioru wyrobów zawierających azbest, jest ilością szacunkową, Zamawiający zapewnia, iż niniejszy przedmiot zamówienia podlegał będzie realizacji w stopniu nie mniejszym niż 80% wskazanej wyżej ilości.
5) Zamawiający zastrzega, iż zapłaci za rzeczywistą ilość zapakowanych, zważonych, załadowanych, przetransportowanych, rozładowanych i unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest do maksymalnej kwoty środków finansowych będących w dyspozycji Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania, wg stawek podanych w ofercie, z zastrzeżeniem, iż niniejszy przedmiot zamówienia podlegał będzie realizacji w stopniu nie mniejszym niż 80% wskazanej szacunkowej ilości wyrobów zawierających azbest planowanych do odbioru, zapakowania, ważenia, załadunku, transportu, rozładunku i unieszkodliwienia.
6) Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości szacunkowe mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Powyższe może nastąpić w szczególności w przypadku różnic, które wynikły po ostatecznym zważeniu; w przypadku nieprzewidzianych rezygnacji. W takim przypadku, wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu wykonania usług o wielkościach mniejszych/większych niż określone w niniejszej SWZ. Z zastrzeżeniem zapisów dotyczących realizacji usług w stopniu nie mniejszym niż 80% wskazanej szacunkowej ilości planowanych do odbioru, zapakowania, ważenia, załadowania, transportu, rozładunku i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.
7) Przy szacowaniu masy płyt azbestowo – cementowych zastosowano przelicznik 1m2 = 16 kg.
8) Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy stanowić będzie iloczyn faktycznej masy wyrobów zawierających azbest oraz ceny jednostkowej zaproponowanej w ofercie wykonawcy zapakowanych, zważonych ,załadowanych, przetransportowanych, rozładowanych i unieszkodliwionych odpadów azbestowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona następujące czynności:
1) Przed podpisaniem umowy:
a) Wykonawca przedłoży w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa kopię umowy zawartej z właścicielem składowiska posiadającego odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie zdeponowanych odpadów zawierających azbest - potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
b) Wykonawca przedłoży w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa dowód zawarcia oraz opłacenia umowy ubezpieczenia OC dotyczącego prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. Ubezpieczeniem winny być objęte prace związane z realizacją zamówienia na cały okres trwania umowy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wartość umowy ubezpieczenia winna być nie mniejsza niż szacunkowa wartość umowy;
2) W dniu podpisania umowy,
a) Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej listę zebranych wniosków dotyczących odbioru wyrobów zawierających azbest, na podstawie której w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy, Wykonawca sporządzi „Harmonogram rzeczowo – terminowy realizacji prac”, zwany dalej. Harmonogramem. Harmonogram podlegał będzie akceptacji Zamawiającego. Harmonogram zostanie przekazany zamawiającemu w formacie pdf oraz xls na wskazany przez zamawiającego adres e-mail zgodnie z art. 32 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzanie danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Każdorazowa zmiana harmonogramu, wymaga aktualizacji i akceptacji Zamawiającego.
Przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca:
a) Zgłosi zamiar przeprowadzenia prac w zakresie usuwania azbestu właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem, zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia MGPiPS z dnia 02.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest . Dodatkowo przekaże zamawiającemu dokumenty potwierdzające zgłoszenie przystąpienia do prac odpowiednim organom (np. potwierdzenie nadania, kserokopię zgłoszenia z pieczątką wpływu).
3) Na etapie realizacji prac
Wykonawca będzie przestrzegał zasad bezpiecznego zabezpieczenia wyrobów zawierających azbest określonych w rozporządzeniu MGPiPS z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, a w szczególności zobowiązany jest do:
a) Zapewnienia osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych prac i zabezpieczenie miejsca wykonywania tychże prac.
b) W przypadku jeżeli Wykonawca planuje zorganizowanie zaplecza budowlanego i miejsca tymczasowego magazynowania odpadów zobowiązany jest zorganizować je we własnym zakresie i na własny koszt oraz zabezpieczyć to miejsce przed przenikaniem azbestu do środowiska.
c) Właściwego oznakowania terenu prac.
d) Stosowania dostępnych środków technicznych w celu zminimalizowania pylenia.
e) Zapewnienia wagi przewoźnej o udźwigu powyżej 1 Mg posiadającej aktualny dokument legalizacji.
f) Zapewnienia pracownikom środków ochrony indywidualnej.
g) Zważenia wyrobów zawierających azbest w obecności dysponenta nieruchomości oraz przedstawiciela powiatu i/lub właściwej gminy.
h) Obowiązkowego poinformowania właściciela nieruchomości, z której planuje się odbiór wyrobów zawierających azbest o terminie odbioru najpóźniej dzień przed planowanym odbiorem.
i) Przygotowane do odbioru wyroby azbestowe z danej nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do odebrania w jednym dniu.
j) Podpisania protokołu odbioru prac dla każdej nieruchomości, na której realizowana była usługa. Protokół odbioru zostanie sporządzony przez przedstawiciela powiatu i/lub gminy obecnego przy odbiorze, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Regulaminu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego. Protokół zostanie sporządzony w trzech egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego, Wykonawcy usługi oraz właściciela nieruchomości.
k) Zapewnienia transportu odpadów azbestowych w warunkach określonych przez przepisy o przewozie towarów niebezpiecznych.
l) Przekazania odpadów azbestowych na składowisko przeznaczone do unieszkodliwiania tego rodzaju odpadów, z którego właścicielem zawarł umowę.
m) Uporządkowania terenu po zakończeniu prac.
4) Po zrealizowaniu prac w zakresie odbioru azbestu Wykonawca:
a) w formie tabeli przedstawi zestawienie nieruchomości (oddzielnie dla każdej gminy), z których odebrano wyroby zawierające azbest ze wskazaniem adresu obiektu, terminu odbioru, masy usuniętych wyrobów azbestowych oraz wskazaniem wnioskodawcy (osoba fizyczna/rolnik/jst). Zestawienie stanowić będzie załącznik do protokołu odbioru prac w danej gminie.
4. dostarczy zamawiającemu wygenerowane w systemie BDO karty przekazania odpadów na składowisko, posiadające zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest, zgodnie z Ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach Odbiór prac odbędzie się na zasadach określonych w niniejszej SWZ i przedłożeniu przez Wykonawcę wymaganych dokumentów.
5. W przypadku jeżeli wnioskodawca nie przygotował na czas wyrobów azbestowych do odbioru, Wykonawca zobowiązuje się do ich odbioru w końcowej fazie realizacji przedsięwzięcia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

45262660-5 - Usuwanie azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120193,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120193,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REVOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 793313321

7.3.3) Ulica: Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 106/10

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-341

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192309,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-11 do 2023-07-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wartość umowy wskazana w sekcji VIII zawiera wartość zamówienia podstawowego oraz maksymalną wysokość wynagrodzenia wynikającego z ewentualnego zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji.
2. W przypadku skorzystania z prawa opcji, Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia o 21 dni kalendarzowych w stosunku do terminu realizacji zamówienia podstawowego. Stosowne zapisy zawiera SWZ oraz umowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.